torstai 16. kesäkuuta 2011

don't you ever wonder how we'd survive ?










Ensinnäkin oon hämmästyny nopeasta lukijoitten noususta mutta veikkaan että tästä voin kiittää enimmäkseen Annia :)
Nää kuvat on otettu pari viikkoo sitten Puuppolan läheltä (?) Hannakaa ja nyt sitten päädyin vasta näitä muokkaamaan. Joskus sinne hurauteltiin skopalla ja tollasia kuvia tuli.
Ens viikollekkin on luvassa pari kuvaus sessiota ja jospa sitten niistä ehtis postauksia tekemään, muistutelkaa jos ei näy! Mutta eipä siitä sitten enempää ja minä voisin tästä lähtee ruokaa metsästämään heippa!

AINII sellanen ilmotusluontonen asia et ens syksyllä meitsillä alkaa kuva-artesaani opiskelut ;) !

15 kommenttia:

  1. Sanni oon niin ylpee susta <3 mut täh, tarjotatko minua annilla, en ymmärrä :o

    VastaaPoista
  2. AA LUKIJAT eikä lukiot :DD ihmettelin vähän :D

    VastaaPoista
  3. millä kameralla kuvaat? mitä putkia ja lisäosia sulla on? kauniita kuvia :)
    täällä on ainakin yksi uusi lukija!

    VastaaPoista
  4. jenni: kiittos !

    anni: haha sori kirotusvihre! ja sua meinaan (--:

    mari: Kamera on Nikon D3000 ja lisäosia ja putkia on liikaa mutta näissä kuvissa on käytetty vaan 35mm f/1.8 ja kiitos kovasti! (:

    VastaaPoista
  5. ihana tuo neljäs ylin kuva ! muutenkin tosi hienoja kuvia (:

    VastaaPoista
  6. onnea tuonne kouluun pääsystä:---) itekin siellä opiskelen tosiaan. jaja hienoja on nämä sun kuvailut:>

    VastaaPoista
  7. Vilma: kiitos kiitos (--: ehkä sitten syksyllä törmäillään! :)

    VastaaPoista
  8. hei lähetkö siis tuonnee petäjävedelle opiskeleen ? (= ite oon nimittäin menossa sinne <: !

    VastaaPoista
  9. Juu sinne oon menossa :) kiva juttu, nähää sitten siellä! :)

    VastaaPoista
  10. Mäkin oon menossa Petäjävedelle samaa alaa opiskelemaan :---D Haa oot vissiin mun luokalla sitten.. Asuntolaan muutto huomenna täältä seinäjoen läheltä.. Jänskättää kun en tunne sieltä ketään eikä mitään hajua solukämppiksistä. :--)

    VastaaPoista
  11. Riikka: hui siistiä! :D Musta tuntuu et kaikki jotka tonne linjalle on päässy nii muuttaa sinne asuntolaan, paitsi minä :D tuun joka päivä jkl bussilla. No mutta hei tosi jees, nähää maanantaina sitten siellä! (:

    VastaaPoista
  12. sanni, mä taas en ole törmännyt kun vissiin yhteen sinne muuttavaan :----D Tai siis jostain blogista löysin lauseen et se on muuttamas. Nähdään joo koulussa. :-----D

    VastaaPoista
  13. aijaa no ehkä se vielä selviää! :----D

    VastaaPoista