torstai 2. kesäkuuta 2011

Kädet ilmaan, meidät vielä muistetaan













Ääää mistä alotan????? Lyhyesti ja ytimekkäästi, olin eilen kattomassa Stage finaalia Helsingissä, jos joku ei vielä sitä hoksannut kuvien perusteella. Tonne pääsin ilmaseks, kiitos enoni joka on töissä Nelosen kuvaajana. Ennen lähetystä käytiin kiertää kaikki Maikkarin studiot läpi ja ihan hienoohan se oli. Näillä samoilla oikeuksilla pääsin kuvaamaa myös tätä finaalia suhkoht läheltä, eli kaikkien kameroitten takaa. Siks pahoittelenki joittenki kuvien puolesta ku lavan eessä on noita kamera miehiä ja laatuki on joissain kuvissa paska. Valitettavasti Cynkkari ei kyllä ollu ees enää mukana, vaan tippu viime jaksossa. Menoa se ei kuitenkaa haitaanu. Oon myös ylpee, sillä Marko Bjuström kätteli mua ja Ellen Jokikunnas kehua mua nätiks, eipä siinä sitten. Oon myös kiitollinen jos ootte seurannu Stagea, sillä tällä ohjelmalla ei kuulemma ollu katsojia ku vajaa 100 000 ! Noh, kuitenki kivaa oli ja onnittelut vielä Tampereen TYKille joka voitti kisan. :------)

p.s toi ellen oli muute todella väärässä ton mun ulkonän suhteen ainaki näitten kuvien peruusteella
ppppss. kalle ja konsta on parhaita!!! :------)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti