keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Puolisokea rotta ja saippuakuplia







Heippa! Tän alkuviikon oon joutunu olemaan pikkuveljen ja serkun "lapsenvahtina" enkä sen takia oo saanu lähteä kovinkaan kauas. Tänkin päivän oon vaan lagaillu kotona, herännyt reilusti päivän puolella, tehny ruokaa ja ollu koneella, vähän lisää koneella kunnes Miia pelasti. Kameran kanssa riehuttiin vähän joka puolella.

 Tais tulla ekat kuvat myös tosta meijän rotasta, joka oikeestaan ei oo rotta vaan gerbiili, mutta mulle se on vaa rotta. On sillä varmaan nimiki, mutta mulle se on vaa rotta. Ja se on vanha... ja puolisokee.

Mutta mitäpä muuta. Huomenna PÄÄSEN pois kotoa, ah! Lähen 12:15 linkillä kohti Keuruu huudseja Juuson luokse. Siellä sitten pääsen kuvaamaan sen ylisöpöä 8-vuotiasta pikkusiskoa, joka oottaa sitä innoissaan ja niin ootan minäki! Sitten illemmalla meen kuvaamaan Juuson ja sen kaverin keikkaa paikalliseen kahvilaan ja sitten taas illaks kotiin. Sellanen kiva päivä luvassa ja jospa niistä sais postauksen tehtyä sitten.

Nyt tuli vähän tekstiäkin postaukseen, jota aika vähän multa on näkyny, mutku nyt teki vaa nii mieli pälättää kaikkee turhaa, anteeks siitä! Ja myös siitä, että mun postauksien otsikot on hieman mielikuvituksittomia, mutta niissä oon huono. Ei tää tekstin määrä oo kyllä vielä paljoon mutta multa se on jo aika hyvin, ehkäpä tästä lopettelen ja rupean pikkuhiljaa nukkumaa, joutuu kuitenki hiukan aikasemmin huomenna heräämään hui!

10 kommenttia:

  1. sanni oli just kiva ku olit kirjottanu enemmänkin! ja hmm niiin ihanaia kuvia! noi lätäkkökuvat on ihan täydellisiä <3

    VastaaPoista
  2. iha mahtavia kuvia ! kyllä nyt sait uuden lukijan on sen verran hienoo matskuu koko blogi täys :))

    VastaaPoista
  3. ai mut vaan on mainittu täällä HA : )

    VastaaPoista
  4. Lätäkkökuvia täälläkin päin ihastellaan! Mun lempparini on tuo viimeinen lätäkkökuva! :) Hirmu hauska ja eloisa, kirsikkana kakun päälle tuo punainen kenkä - ihan loistava! :)

    VastaaPoista