maanantai 21. marraskuuta 2011

new love



Kävin viikonloppuna mummolassa löytöretkillä ja saaliina sain nuo neljä vanhaa filmi kameraa. Suurin ja uusin rakkauteni on tuo Felica, jolla on todennäkösesti kuvattu aikoinaan tuo viereinen kuva hmm en malta ootta kun pääsen kuvaamaan tuolla!
Viikonloppuna oli myös hautajaiset, (jotka ei onneks ollu hirmu läheisen) jotka kuvasin ja palkaksi sain 100 € ja siihen päälle hiukan synttärilahja rahaa, nam oon rikas kerranki, ehkäpä täyskenno kamera tulee pian luokseni!

18 kommenttia:

  1. ihania kameroita! varsinkin toi alin vasemmalta! oon aina halunnu tollasen :::D

    VastaaPoista
  2. oi nuo kamerat, oon kade! löytyisköhän mun mummolasta jotain tuollaista jos kävisin vähä kyselemässä hmm :-D

    VastaaPoista
  3. niina: niii sekin on ihana! tahdon siihenkin filmi äkkiä! :D
    pauliina k.: voi olla! käy kysymässä mummolta tai joltain että onko sellanen ees joskus ollu ja sit lähet metsästämään sitä ;)

    VastaaPoista
  4. SANNI FAK JUU !!!!!!! ANNA NOI KAMERAT MULLE :--( Yh ihania <3 Jes sait rahaa! Siitä se lähtee ;) Vaikka ei varmaan kauheen ilonen kuvauskeikka ollutkaan :(

    VastaaPoista
  5. herranjumala sanni annat mulle yhden noista =)

    VastaaPoista
  6. Toi valokuva joka on ekas postauksen kuvas on ihana. ♥ Kuka sen on ottanu? :--3

    VastaaPoista
  7. mikko: hihiihhiiihiii en minun rakas <3 jee rahaa tuli kuitenki! :-----)
    jenni: haha en anna minu ! ;)
    Kelly: jea nii on :--) en kyllä tiiä kuka sen on ottanu, varmaa mun pappa aikoinaan ?

    VastaaPoista
  8. Mukavaa. Hieno kuva hautajaisista. Kaunis tunnelma.

    VastaaPoista
  9. amanda, anni: hah kiitoss :----------) ei tarvii olla kade hah

    VastaaPoista
  10. totta... mutta silti haikean kaunis kuva. Surullinen.

    VastaaPoista
  11. anni: kyllä, oikein tunnelmaa tässä on! huhhuh.

    VastaaPoista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. empsuliini: ai noista filmikameroista vai yleisesti? :D

    VastaaPoista
  14. Oi, filmikamerat ♥ Toimiiko mikään noista?

    http://noturningleft.blogspot.com/

    VastaaPoista
  15. katariina: en oo ehtiny kokeilemaan vielä kaikkia mut todennäkösesti toimii!!

    VastaaPoista