perjantai 16. maaliskuuta 2012

seitemän faktaa musta

Maailman viimeinen dinosaurus, Mikko, anto mulle haasteen, jossa mun pitäs kertoo teille 7 asiaa musta ja haastaa 5 kaveria vielä!!

1. Tykkään syödä. Tykkään melkein kaikesta ruuasta, ja mulle on pariin otteeseen sanottu, että en omistaisi makuaistia ja että syön kaiken. Kun alotin koulun Petäjävedellä, melkein ekoina päivinä tuntematon porukka kyseli, että kuinka voin syödä noin paljon. Muhun vaan katoaa kaikki ruoka, puff. Mun entinen työnantajakin sanoi ruokatunnilla, että kuinka noin pieneen tyttöön mahtuu noin paljon ruokaa. En sit tiiä pitäskö se ottaa positiivisena vai negatiivisena asiana. Joo, en tiedä itekkään.


2. Oon aika poikatyttö. Pienenä vihasin juhlia, ku piti aina laittaa mekko tai hame, okei en tykkää oikeen vieläkään. Omistin lapsena yhen nuken, jonka sain joululahjaksi ja se taitaa olla edelleen siinä paketissa missä sen sain. Ja se ärsytti kun kukaan kavereista ei tykänny leikkiä mun kanssa pikkuautoilla. Ja salaa ihailin skeittilautoja. Nykyään en jaksa laittautua melkein ollenkaa. Aamulla avaan hiukset, laitan pipon päähän ja siinä olikin hiusten laitto. Enkä oo oikeesti ikinä värjänny hiuksia. Ja vaatekaapissa on puolet poikien vaatteita. Yksinkertasta, tytöille ei vaan tehdä hienoja vaatteita. Ja epäreilua se on myös sinänsä.


3. Tykkään rullata. Oon rullannut nyt pari kesää longboardilla, joka on oikeastaan mun veljen mutta oon ominu sen itelleni aika hyvin koska se ite kulkee enimmäkseen normi skedellä. Uus lauta ois pian jo käsissä, kunhan nuo lumet eka sulaisi. Ei sillä, alotin tän kesän rullaus kauden jo eilen...


4. Nukun liikaa. Nukun helposti sen 14 tuntia, jos saan vaa nukkua ja sen takia menee unirytmi liian helposti sekasi. Joululomallakin oli hassua kun söi aamupalaa ja samaan aikaan sytty katulamput, ja joo kello tais olla tosiaan neljä iltapäivällä tai jotain...


5. Oon aika pihi. En oo oikeastaa ite edes tiedustanu asiaa aikasemmin ku vasta vähä aikaa sitten. Ostan harvoin uusia vaatteita, varsinkaan uutena. Kirpparilta kaikki yleensä löytyy. Ja jos joku hieno t-paita maksaa 20e niin en voi ostaa vaikka rahaa oliskin. Mulla menee kuussa vaatteisiin ehkä about 20e jos sitäkää. Toisaalta iha hyvä asia nii säästyy rahaa. Tälläkin hetkellä oon aika massipäällikkö, kohta häämöttää uus kamera ja se lonkkari!


6. Matkustan hurjasti busseissa. Laskeskelin tässä että mulla menee pelkästän koulumatkoihin viikossa noin 300 km. Plus että kuljen kavereille ja muutenki ympäri Jyväskylää linkeillä niin se lisää kilometrejä. Kyllä, rakastan sinua Kelankoulumatkatuki kortti <3 vain 43e kuussa ja rajaton kulku!


7. Tykkään myös hassuista sanoista ja lausahduksista. Niitä on mm. johan on, hassua, hasua, totta, koska... , hurjasti, lujasti, omnom, huh huh, wiiiiuh ja muut epämääräset ninja äänähdykset!! Ja ehoton lempparihymiö on pitkänenänen hymiö :---------)

Huh, olipa yllättävän hankalaa keksiä noi seittemän asiaa! Nyt annan tän oikein mukavan haasteen Hetalle, Miialle, Jennille, ja kaks muuta salaperästä bloggaa joita en nyt millään keksi!

Hyvää viikonloppuu kaikille, pitäkää hurjan hauskaa! :--)

16 kommenttia:

  1. hihi =) kiitos haasteesta, teen jos jaksan !

    VastaaPoista
  2. hohoho onko noi minun kaaauniit rupikoipeni? :D Toi on muute ihan hullun siisti toi neljäs kuva, miten sää oot sen muokannu? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hoho ovathan ne! hmm kiitti ja photoshop ;)

      Poista
  3. heee voi miten hasua siellä on hasua! :--DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha tottahan toki sielä on hasua!! :DDD

      Poista
  4. MOi! ihastuin heti blogiisi kun löysin sen! Luin sen ihan kokonaan alusta loppuun, joka ikisen kuvan katsoin ja tekstin luin! Heräsi vaan kysymys, mitä kameroita omistat ja mitä linssejä niihin? Yhdessä kuvassa oli paljon filmikameroita, omistatko ne kaikki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii voi kiitos!! :---) omistan vielä vähän aikaa nikon d3000, 35mm f/1.8, 55-200 f/4-5.6, 60mm f/2.8, ja kitti ja fisulinssi siihen päähän! vaihan kohta canoniin nii siks "vähän aikaa". ja joo ne kaikki filmikamerat on mun! mummola löytöjä! <3

      Poista
  5. Vastaukset
    1. pöööööööööööööh ite oot mikko

      Poista
  6. Aika paljon sä busseissa kuljet. : DD Mut joo, jokatapauksessa, tää oli kiva postaus !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah totta!! jea kiitos jos tykkäilet :--)

      Poista
  7. ooot ihan älyttömän taitava kuvaaamaaan, oon kateellinen ::: D

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista