tiistai 22. toukokuuta 2012

Kuulin huhua että linnuilla ei ole viiksiä





Saanen esitellä teille lautani, Osmon. Osmo on Madrid-sukua ja kotoisin Ruotsista. Osmo koki eilen hurjan muodonmuutoksen ja sai itselleen viikset. Tuossa ylemmässä kuvassa näettä spektaakkelimaisen muutoksen, ennen- ja jälkeenkuvan tavoin. Viiksien saamiseen tarvittiin vain mustaa tussia ja vakaata kättä. Nuo viikset on muute sellaset viikset, että niitä ei iha noin vaa sheivata pois hehe.....

Okei joo, oleennaisen tärkeä postaus tämä, muttaku toi on ainut saavutus multa kahteen päivään jos ei lasketa sitä että oon käyttäny koiran, syöny, nukkunu, niistäny varmaan 867 ja puoli nenäliina pakettia ja yskiny kaikki sisuskalut pihalle. Tänä aamuna oli jo lähellä etten lähteny lääkäristä hakemaan apua, kun henkeä ei saanu. Joo ei varmaan maistuis teillekkään, varsinkaa sillon ku ulkona on helle ja kun kaikki kaverit pyytää rannalle. Sen sijasta meitsi jatkaa dataamista pimeessä huoneessa ja juon vielä muutaman kupin teetä, huh.

Hei muute, heittelenkö jatkossakin lonkkarista postauksia? Jos sillon vaikka kertoisin muustakin kun viiksistä, heh.

Loppuun tällänen viimekesän tutoriaali kuinka paistaa täydellisen muotoisesta letusta riekalelettu :---)
Photobucket

31 kommenttia:

  1. sun tutoriaalit tekee mun elamasta paljon rikkaamman. ihihihi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä tiedän ja siks mä niitä teenkin ;)

      Poista
  2. et oo ainut joka niistäää 24906 kertaa ja yskii keuhkot pihalle! mä jo luulin, että oon ainu täl hetkel :-D muaki ketuttaa ku kaverit pyytää rannalle tms..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO mustaki tuntuu et oo ainut varmaa mut hyvä jos en!! jee kohtalo toveri :--) toivottavasti molemmat parannutaan nopeesti jee :--)

      Poista
  3. Toi tuto on niin hyödyllinen ja opettavainen. :------------D Joo lisää tämänkaltasia postauksia (kun kiinnostaa tehä ofc), mut ei viiksistä ens kerral, eihän? ; D

    VastaaPoista
  4. Mulla oli ennen viikset. Elämä hymyilee kun on viikset. Nyt myös sun lauta hymyilee henkisesti. Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo todellakin!! mun lauta oikein riemuitsee uusista viiksistään :--)) kiitos kiitos

      Poista
  5. XDDD ihana toi sun letun kimppuun hyökkäysilme!!

    VastaaPoista
  6. OIJOI ONKO MUN TEKEMÄ TUO GIFI HEEHEE pakko pitää taas pikku lettukestit tänäkin kesänä eiks jea? kun se disneyleffamaratonikin jäi :( MAUKAS LONKKARI tee siitä joku kiva postaus joskus missä hilpeänä rullailet sen päällä jee (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIH KYLLÄ ON MILLAN GIFI!!!!! ja joo todellaki lettukestit ja hei vielä ehtii disneyleffa iltaakin viettämään ;)) hehehe voisi vaikka tehäkin!!

      Poista
  7. Melki syljin näytölle kun näin ron tuton <3 ihana (----:

    VastaaPoista
  8. Lonkkari postauksia ehottomasti!!! :)

    VastaaPoista
  9. http://eimistaan.blogspot.com/2012/05/your-smile-so-sweet.html

    meikä haasto sut!!!
    muikeet viikset linnulla, tyggäilen :---))

    VastaaPoista
  10. you guys are amazing. Crazy Photos. I love all!!!!
    Keep it up. I love your work!
    xx

    http://llkillu.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. hei mitä apua toi lonkkari, oon just tota katellu vähä sillee että ostaakko vaiko ei! ku tilaisin netistä nii ei pääse ite testailee yms nii olisitko super kiltti ja voisitko kertoa mielipiteesi kyseisestä madridin puunpätkästä jossa on renkaat :3 JA LINTU

    takkunnn.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. jee vastaan takas sun blogiis. XD hahaa mut aye carambaaaa! joo tos mun nykyses oli just toisinpäi, et siis trukit oli just ihan hullun "jäykät" et hyvä ku just kääntyy pääsee nojaamalla ::D sit se viel et toi ainaki näyttää silt et se taipuu ainaki vähän tost keskeltä? mun oma on niiiiin hullun paksu ettei taivu vaikka kuinka pomppis (kuulostaapa härskiltä :D:D)

    VastaaPoista
  13. haha, this pancake "story" is awesome :D

    VastaaPoista