lauantai 7. heinäkuuta 2012

Haaste, Christa ja Ruisrock

Jimmy haasto mut taas tälläseen haasteeseen missä pitää vastata kysymyksiin. Ei siinä, onhan nää iha kivoja, mutta ehkä tää on nyt viimenen minkä suostun tekemää ku kerran oli näin kivat kysymyksetkin :---)

1. Paras asia elämässäsi tällä hetkellä? Ehkä tonnikalaleipä, lonkkari ja Pietu. Siinä järjestyksessä.
2. Onko sulla enemmän kavereita/ystäviä netissä ko oikeassa elämässä? Real life luojan kiitos.
3. Paras asia kesässä ja talvessa? Kesässä on tietysti lämpö ja valo. Talvella ehkä villapaidat ja laskettelu.
4. Onko sulla sisaruksia? Jos on, minkä ikäisiä? Kuinka tärkeitä ne on sulle? Juu pikkuveli, 12. On Simo mulle aika tärkee :--)
5. Lempi kappaleesi tällä hetkellä? Two Doors Cinema Club - What You Know
6. Mikä on sun unelma-ammatti? Valokuvaaja ????? en tiiä XD
7. Mikä on kamalinta mitä sulle on koskaan tapahtunut? Onko se jättänyt suhun jälkiä? Ei onneks tuu mitään niin kauheeta tapahtumaa mieleen....
8. Oletko mielestäsi kaunis? Ehkä joinakin harvoina hyvinä päivinä.
9. Kerro 6 asiaa mitä vihaat sydämesi pohjasta? Nälkää, marras-joulukuuta, feidausta, kliseisiä ja ällöjä teini tyttöjä, aamuherätyksiä ja sitä kun mehujää sulaa aina sormille ennen kun on ehtinyt syyä sen :(
10. Oletko vaikea ihminen? Riippuu että kenelle, ja mikä on asia, mutta yleisesti varmaan en. Toivon ainakin niin.
11. Miten rentoudut? Ööööhh, varmaa nukkumalla ja dataamalla.


Koska oon edelleen maailman tylsin haastaja, en haasta ketään. Sen sijaan laitan mun ja Christan perjantai illan rullailu kuvia!!!!

_MG_4787-1
_MG_4778-1
Eka kerran tänä kesänä pidin hiuksia kiini ja pipon sijasta oli huivi. Oli muuten tosi epäsannimainen olo.

_MG_4811-1
_MG_4805-1_MG_4890-1_MG_4758-1

Tosiaan tänä viikonloppuna on Ruisrock. Onks kuinka moni messissä? Mä ja Pietu taidetaan sunnuntaina sielläpäin pyöriä! ;)

22 kommenttia:

  1. Kerro 6 asiaa mitä vihaat sydämesi pohjasta? Nälkää <-- hahha miks nauroin tolle XDDDD???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahaa xDDDD no se ei oo kiva tunne :D:DD

      Poista
  2. mistä toi christan lauta on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sellasesta kaupasta kun offshore, mutta tota mun lushin sambaa ei enään valmisteta, että musta tuntuu että sun on vaikeeta saada tuollaista, ellet sitten käytettynä löydä..!

      Poista
  3. Toi sun lauta on niin söpö <3

    VastaaPoista
  4. kerro mulle millasia on 'kliseiset ja ällöt teinitytöt' :D ja mä niiiin tiiän ton ku mehujää sulaa sormille :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sellaset jotka näyttää kaikki vähä samalta, tekee samoja asioita, ja niillä ei varsinaisesti oo omaa persoonaa, tiiätkö? :D

      Poista
  5. EIKÄ sanni oon nii kateellinen ku mäki haluun ruissiin xDD

    VastaaPoista
  6. ihana blogi sulla! :) rupes vaan kiinnostaa että ku uo sun kamera on aika kalliin puoleinen, niin ootko ite ostanu vai miten? :) ja minkä ikänen oot?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos!! :) oon maksanu siitä 1500e ite ja porukat makso 200e aikasena synttärilahjana niiin ja oon 16 (:

      Poista
  7. mä olin messissä! huikee viikonloppu :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtavaa! se oli kyllä aivan ihana voi että!!!!!!!!! (--:

      Poista
  8. näin sut ruissisaa! katoin sua kui pitkää two door cinema clubin keikal mut en sit viittiny tulla huutelee sun korvaa että hei luen blogiasi XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIKEESTI HÖH oisit vaa tullu huutelemaan johonki välii haha ois ollu khuul :---DD

      Poista
  9. ja jatkoa, tiiän syvästi ton vihaan kliseisiä ja ällöjä teinityttöjä kohtaan :D

    VastaaPoista
  10. two door cinema club on ihan paras!(:

    VastaaPoista
  11. oks ehotusta lonkkauksen alottajalle et mikä ois hyvä lauta ostaa? (: jotai pintail tyyppistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ekaks laudaks oo mitää kummosempaa, semmonen on hyvä joka tuntuu hyvältä rullata :--)

      Poista