tiistai 31. heinäkuuta 2012

Ruutupaitapuu

_MG_5686-1
_MG_5698-1

Hirmusen moni on kyselly mun vaatteista ja tyylistä. Musta se on jotenki tosi hassua koska mun mielestä mulla on aika tylsä tyyli ja en jaksa edes panostaa siihe kunnolla. Todella harvoin mietin iltaisin mitä laitan seuravana päivänä päälle ja oikeasti se menee niin että aamulla vetäsen päälle ekana vastaan tulevat vaatteet. Tuntuu jotenki tosi turhauttavalta ja typerältä ruveta kuvaamaa asukuvia joten aattelin tehä helpomman ratkasun ja kuvata kaikki mun ruutupaidat kerralla koska ruutupaitoja käytän eniten. Oikeesti omistan 14 ruutupaitaa, ja jos nokkelimmat jo sattuivat huomaamaan niin puussa roikkuu vain 11 ja se johtuu siitä että henkarit loppu kesken ehehee...

_MG_5677-1

24 kommenttia:

  1. Lemppari on oikee yläkulma! <3 JAAJAJAJAJA sun kuvat ei näy viime postuksen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hoho!! oikeesti mitäääääää hmphh mikseeei :--(((

      Poista
  2. Ei sattuis tuo oikeen yläkulman mustavalkoruutupaita olla kotoisin carlingsilta? koska se näyttää semmoselta joka mulla on :D anyway, ihan kivasti ruutupaitoja sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo ku se on cittarista xD

      Poista
    2. whaaaahhahhah :D eikuhei oonha mä varmaa nähnykkin sen. näytti vaan samalta :-----D

      Poista
  3. uuuu vähä ihania, mist nää kaikki on ? :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaikka mistä. kavereiden vanhoja, kirpparilta, carlings, jc :--)

      Poista
  4. hahaha vaatteista kun puhutaan niin pakko kysyä: oon aika monesta kuvasta bongannut ton sun punaisen pipon ja se on aivan u-pe-a, mistä lienee moinen ilmestys?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooo mun elämäni rakkaus on beyondista :--)

      Poista
  5. sulla ei oo yhtään keltasta tai oranssia ruutupaitaa ja oon kateellinen sun paidoista :--(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ookkaa! :( älä suotta oo, noita löytää vaikka mistä :)

      Poista
  6. rakastan noita sun ruutupaitoja ja sun rentoa pukeutumista! :)

    VastaaPoista
  7. Sun tyylis ei oo mikään tylsä, just kiva! c:

    VastaaPoista