maanantai 15. lokakuuta 2012

Oh, mama I wanna go surfing

Nää kuvat on napattu joskus elokuun puolella, vielä sillon ku oli lämmin. Kuvissa on minä ja meidän sokea koira Paavo, jota yritin opettaa rullaamaan. Se ei oikein innostunu siitä eikä myöskään pusuttelusta....

paavo1
paavo2
paavo3

Oon yrittäny keksiä jotain jännää postattavaa koska ylititte neljä numeroa, mut en oo keksiny oikee mitää jännää ideaa. Ehkä mä kohta keksin!!! (saa autaa, kiitos)
Ja koska syksy, kylmyys, sade ja pimeys nii ei tuu oikein mitään kuvattuakaan vaikka kuinka yritän! Ehkä tää syysloma on tullu ihan hyvään aikaan.
Mitä te muuten teette syyslomalla? Mä meen käymään Helsingissä keskiviikosta perjantaihin ja sit muuten mä taidankin vaan nukkua!

78 kommenttia:

  1. maailman sulosimmat kuvat!! :-DD

    VastaaPoista
  2. haha ihana sun koiras! (:

    VastaaPoista
  3. Älyttömän söpöjä kuvia, ja söpöyden kattorajan ylitti tuo viimeinen kuva ! <3 [luoja näitä mun sananvalintoja. "kattoraja"...]

    Tee video ! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah just ihanat sanavalinnat!! :D kiitoskiitos :---) hmmm en oikee oo video ihmisiä mut katotaa XD

      Poista
  4. oi että miten sulonen koira, varsinki tuo keskimmäinen kuva tuitui ♥

    VastaaPoista
  5. KEKSIN!! laita kuvia sun team gym ajoilta XDDD tai miten tutustuit pietuun O.o ???? ja yks idis vielä eli esittele sun hamsteri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. shhh mun urheilu ajoista ei puhuta! XD ja sori mut mun hamsteri kuoli yli vuos sitte jo :--(

      Poista
    2. voisin mä kyllä silti vielä esitellä sen.

      Poista
  6. vähän suloinen jöröttäjä toi teidän koiruli :-) ihania kuviA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi se on semmonen jörö :--) kiitos!

      Poista
  7. Mitä Helsingissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuhan mennään muuten vaa pietunkaa sinne pyörimään ja rättejä ettimään :--)

      Poista
  8. ääääää sun blogi on niin ihana!! niin sulosia kuvia ::)

    VastaaPoista
  9. I wanna surfing with you ;))))



    HAHAHAHHA EI VAAA PARHAITA KUVIA IKINÄ, TEIJÄ KOIRA ON PARAS, JA SÄÄÄ ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. surfing with me ;))) HOHOO kiitoss christutusus sokkea piski se vaa törmää joka paikkaa XD

      Poista
  10. maailman söpöin kuva susta ja paavosta toi vika !!! :D:D <3

    VastaaPoista
  11. oi en tienny et sulla on koira oijoi ihana <333333333 kivojakuviaaaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa etkö!!! :D haha hassu se on :-----)

      Poista
  12. sun hiukset on täydelliset ! : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pyyyyyh tommonen reuhka se vaa on :--)

      Poista
  13. ihanin toi teijän koira ja toi vika kuva ooo suloinen <3 :-)

    VastaaPoista
  14. Oot hirmuisen söpö! Koira kans tietty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos :----D koira kiittää myös

      Poista
  15. oot ihan sika ihana! ja huisinhuisin kaunis! ♥

    VastaaPoista
  16. tuo viimenen kuva rakastan sitä ylikaiken! jotenkin niin ihana :-D <3

    VastaaPoista
  17. tosi hienoi nää sun kuvat! :)


    http://omppispomppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. haluun sun kuvattavaks!!!

    VastaaPoista
  19. äää en kestä oot niin ihana!!!!! :-D

    VastaaPoista
  20. ompas sulosia kuvia! :--) mistä muuten oot ostanut ton pipon, mikä on su bannerissa? Se on ihana<3

    VastaaPoista
  21. nauroin ääneen, ihania kuvia:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mikä niin paljon nauratti? :D kiitos!

      Poista
  22. minkä rotunen toi yli-ihana paavo on? (:
    ja sun hiukset on täydelliset :)! ja täydellisen pituset
    ja sinä olet ihana :>

    ja tuitui noita kuvia♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paavo on kääpiösnautseri :--)
      pyh pahhh kiitosta vaa!! tommonen rauhka tuo on :)

      Poista
  23. tuitui toi vika kuva on ihanuutta ♥♥ : DDD minkä merkkine muute toi sun pipos näis kuvissa? : )

    VastaaPoista
  24. enkestä kuolen teijän söpöyteen noissa kuvissa!!

    VastaaPoista
  25. Rupes hymyilyttään hulluna ku näin nuo kuvat ! ihania ja toi koira on ylisöpö :)

    VastaaPoista
  26. ihana toi vika kuva! :DD jaja tee semmone postaus mihin laitat kymmenen sun mielestä parasta kuvaa mitä oot ottanu, tai jotain sinne päin :D

    ps. rakastan sun blogia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :---D uuuuu kiitti vinkistä, laitetaa korvan taakse ;) toi on muute hassu sanonta XD mut kiitos!!!

      Poista
  27. Sanni! Sun blogi on ihan mahtava, mun lemppari kaikista :) Kiitos tästä. Oot ihan älyttömän lahjakas valokuvaajanalku! Keep rocking. Mulla ois sellanen pyyntö, että voisitko kertoo mistä kaupoista yleensä ostat sun vaatteet? Esimerkiksi housut, ruutupaidat, kengät, pipot... jne :) Kiitos tuhannesti jo etukäteen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos kauheesti!! :---) olenpas otettu hoho ja minähän jatkan kameran kanssa bailaamista! niiii ja ostan vaatteet yleensä kaikki vaatteet carlings, beyond, h&m ja kirppari :----) en mä sit oikeestaa muualla käykkää!! paitsi pietun vaatekaapilla joskus XD

      Poista
  28. sano jotai hyviä kappaleita ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm no nää kolme on mun tän hetken lempparit!!!
      http://www.youtube.com/watch?v=tL_Ye0h5xEI
      http://www.youtube.com/watch?v=sKyK1Mme9Sc
      http://www.youtube.com/watch?v=VkQrJ3SVXko

      Poista
  29. Missä ois kivoja talvitakkejaaa ? :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mitää hajua!!!!! oon yrittäny ettii itekkin :o

      Poista
  30. oih, miten mä eksyin tänne vasta nytten?! sulla on mun mielestä niin ihana tyyli, ja oon niin kateellinen sun vaatteille ja hiuksille! :D muutenkin, mun mielestä on kadehdittava taito, et osaat ensinäkin valokuvata noin hienoja kuvia, ja että osaat longboardata! oon aina unelmoinu et osaisin! so jealous! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oohh voi kiitos kiitos!!!!!!! :----) siitä vaan opettelemaan lonkkaamaan! helppoo se on :--)

      Poista
  31. Oon huomaamattani alkanu ottaa vaikutteita sun tyylistä! Mut oot ihan sairaan nätti ja sun tyyli on tosi kiva, kadehdin hitusen :) Ja tykkään blogistas myös äärettömän paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho hurjaa! :---D mut jeij kiitos!!!! (---:

      Poista
  32. Ooii, en kestä, oon vaan niin ilonen et löysin tän blogin! Rakastan sun hiuksii ja tyylii, kuvista puhumattakaa, noi on niiin söpöjä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooiiih voi kiitos kiitos :--------)))

      Poista
  33. EI EN KESTÄ VIKAA KUVAA, ihana<3!!! sun kaunis nauru-hymys + selvästi tympääntyny pipopäinen koira:D + sun hiukset jotka on aikan mahtavat = <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAH :DD no johan on kiitos kiitos kiitos!!!!!!!!

      Poista
  34. Oi ihanat kuvat :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista