torstai 4. lokakuuta 2012

Turhan postauksen turha otsikko

riikka ja mä

Hei moi kaikki. Kuvalla ei oo ideaa, älkää siis välittäkö. Siinä on vaan minä ja Riikka koulussa. Webissä. Normaalina, niin kuin aina. Mukavaa oli, niin kuin aina. Mutta nyt itse "asiaan": 

1.Pistän teille järkevimpiä kuvia myöhemmin.
2.Mut löytää nykyään instagrammista nimellä SANNIHEI
3.Kohta lähestyy 1000 lukijan raja!!! Pitäskö mun tehdä jokin erikoispostaus? Jotain jännää? Ehotuksia, kiitos!

Ei mulla sitten muuta, hauskaa loppu viikkoa!

25 kommenttia:

  1. olis kiva jos tekisit sun pipoista tai jostai vaatteista postauksenn!

    VastaaPoista
  2. meen heti seuraa sun ig! kiva ku ilmotit, olinki ettinyt sua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hohoh ei se siellä kauaa oo vielä ollu :--)

      Poista
  3. Onnea hirmuisesti niin monesta lukijasta! Tosi kivaa ku myös oot ig:ssä.

    VastaaPoista
  4. jooo hei video ois makee :) & miljoonasti onnee lukijoist! ps. ootte hassuja :DD

    VastaaPoista
  5. hahah kiitos ja joooo olllaan aina hassuja XD

    VastaaPoista
  6. aivan upeita kuvia täälä sun blogissas, pakko liittyä!:)

    everysecondisahighlight-eviissh.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. SANNI VIDEOOOOO XDXDXDXD

    VastaaPoista
  8. Tähän kuvaan tiivistyy meidän koko elämä. saitko sää sen iipon essiltä ku oot ig:ssä?!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en oo saanu XD käyn muitten kännyköillä aina!!!!! oon pummi

      Poista
    2. XDD no sitte voit käyttää mun puhelinta kanssa! kuhan lataan sen ensi mun kännykkää....

      Poista
    3. niinhän mä käytän x))))) haluuun essin kännykän!!!!! ääh

      Poista
  9. näin sut tänään harjulla mut en sit uskaltanu tulla kysyy että mitä kameraa käytät ja sit oon miettiny pitkään että mistä oot ostanu ton sun pipon

    t. anonyymi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDD IIKK mikset tullu moikkaamaa!!!!! oon pettyny mut mä käytän sonyn pokkaria ja oon ostanu mun pipon seppälästä :)))

      Poista