torstai 22. marraskuuta 2012

Tänään mä saan paljon kakkua

toi kakku on liian pieni
Jep, mulla on tänään synttärit. Täytän viimein 17 vuotta ja tajusin, että en pääse enään junaan lastenlipulla. Ja että pitäisi hommata opiskelijakortti. Ja että on enään vuosi ku oon 18. Hurjaa musta tuli iso.

Ja ettei tää postaus mee vaa meikästä jauhamiseks nii voisin mainostaa että Jyväskylän keskustassa Centrum kirpparilla pöytä numero 49 on täynnä mun ja mun poikaystävän Pietun vanhoja vaatteita, käykää tsekkaa!!

p.s mut löytää instagrammista sannihei




37 kommenttia:

  1. onnee hirmustipaljonpaljon! :--)

    VastaaPoista
  2. Onnea! Ja ostin eilen su pöydästä farkut! :-----D tai ainakinveikkaan et se olin 49 (:

    VastaaPoista
  3. Onnittelut! :-----) ja taisin ostaa sun pöydästä eilen farkut haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuuu siiiistiiii hyvä jos löyty!! :--DD haha

      Poista
  4. Onnee:)!!! hei millaset ne pääsykokeet oli ku sää hait sinne petäjävedelle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :--) sinne oli aika helpot. piti tehä ennakkotehtävään neljä kuvaa "parasta elämässä" ja kaks kuvaa mitkä kuvaa itseään. sit oli haastattelu siellä ja sit siellä piti ottaa paikan päällä kaks kuvaa jostain. sit piti vielä piirtää kaks kuvaa siellä (--:

      Poista
  5. Paljon onneaaa! :--)

    VastaaPoista
  6. onnea sulle, oot iha sika hyvä kuvaaja! :))

    VastaaPoista
  7. Hei onneksi olkoon! :))

    http://ruusukerotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. Paljon onnee :-----) ♥ Anteeeks munki viel pakko kysyy, et onko se silleen että niiden ennakkotehtävien perusteella valitaan sit sinne pääsykokeisiin osa porukasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!!! :--) eeeiii ku ennakkotehtävät tuuaan pääsykokeesee ja ne tulee pääsykokeisiin ketkä sinne pyydetää! sitä mä en sit tiiä et miten ne päättää et ketkä pääsee pääsykokeisii.. vissii sen perusteella et millä sijalla se on hauissa! :--)

      Poista
    2. Aa okei, kiitti! :-)

      Poista
  9. onnea vielä täälläkin ;) kuvan teksti on oikeessa!! liian pieni kakku

    VastaaPoista
  10. Voi ei Sanni susta saa isoa tyttöä millään! :--) En usko että oot 17, oot oikeasti 14 vee ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti riikka XDDD henkinen ikä on eri juttu

      Poista
  11. Paljon onneeaa vaan, paljon onneeaa vaan, paljon onneeaa Sanni-17vee, paljon onneeaa vaan !

    VastaaPoista
  12. Hurjaaa, luulin että oot jo 18! Tai että vähintäänki täyttäsit nyt sen, mutta ei, ehkä yllätyin positiivisesti. (: ONNEA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oikeesti!!!! hahaha :---DDD siiiistiä mua luulaan aina nuoremmaks mitä oon :--) mä otan tän positiivisesti, kiitos!

      Poista
  13. Vastaukset
    1. aijaa mä luulin et se kirjotetaan enääN ?? thänks catmaaaaan

      Poista
  14. Hei paljon onnee kaima hyvä! ;)

    VastaaPoista