tiistai 22. tammikuuta 2013

Photoshoot in the bathroom

Muutama päivä taaksepäin, olin Jyväskylän keskustassa ja tuntematon ulkomaalainen herrasmies tuli vastaan ja pysähty ja sano mulle huonolla suomella että "rehellisesti sanoen... sinä olet suloinen". Siinä vaiheessa hämmennyin, hymyilin miehelle ja sanoin kiitos. Hän lisäsi vielä että "tuolla hymyllä sinä tapat kaikki, usko pois." Sen jälkeen hän lähti hymyillen pois. Tuo ihana mies teki mun loppu päivästä paremman. Miks suomalaiset ei tee tuollasta?

Ja sitten kuvia. Rakennettiin meidän kylppäriin "studio" ja tältä näytti lopputulos!

manaatti
naki
apina
löllöpää
upeutta


32 kommenttia:

  1. Awww, minusta se mies oli kyllä oikeassa :3

    VastaaPoista
  2. Oon kyllä samaa mieltä kun se mies ;)

    VastaaPoista
  3. vau miten hienoja kuvia ! ja mäkin oon samaa mieltä, kyllä se mies tais olla oikeessa. :--) opittaspa me suomalaisetkin tuo.

    VastaaPoista
  4. voi tultaispa noin useamminkin sanomaan... ja tosi kivoja kuvia! :)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihana mies! ja ihan oikeassa oli :---)

    VastaaPoista
  6. No mut se mieshän puhu ihan asiaa:).
    colorationblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. eikää, aivan ihanaa ku tulee vaan tollain sanomaan ja vielä puhuikin ihan asiaa =)

    VastaaPoista
  8. vähä ihana jos tommost tulee sanoo! ja oikeessa oli:-)

    VastaaPoista
  9. aww kiitti kaikki!!!!! se mies oli kyllä mun lemppari!! (-------:

    VastaaPoista
  10. koska suomalaiset on ujoja tai jotain? mutta tiiätkö, repesin tuolle "tuolla hymyllä sinä tapat kaikki, usko pois." . :---D koska ihan ku olisit joku murder

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on totta!! ja tylsiä kans.. hahhaa ehkä mä oon murhaaja XD

      Poista
  11. Mistä oot ostanu ton sun pipon :D sori random kysymys

    VastaaPoista
  12. ää toi tokavika kuva on sulosin ikinä!

    VastaaPoista
  13. musta tää random-mies oli ihan oikeassa, sä oot tosi suloinen ja sun hymy on AIVAN IHANA :--3 mä oon sun kanssa ihan samaa mieltä tosta et miks suomalaiset ei tee noin. niiiin monen ihmisen päivä pelastuis :)
    -johanna

    VastaaPoista
  14. Luin pitkästä aikaa taas sun blogia, ihan mahtavia kuvia!! Oon ostamassa uuta objektiivia ja oon palloillu Sigman 30mm ja Canonin 50mm joissa molemmissa valovoima 1.4, sullahan onkin toi canonin 50mm. Onko vinkkejä, kun toi 50mm antaa niin vähän tilaa (itelläni siis canonin 50mm 1.8) mutta laatua on kehuttu hirveesti mitä oon lukenut, 30mm antaisi enemmän tilaa ja omien testailujen mukaan sen laatu on hyvä mutta onko toi canonin 50mm kumminkin huomattavasti parempi vaikka onkin ahdas ? help :( hintahan on molemmissa sama ainakin verkkokauppa.comissa

    creativemind-milla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli ennen 35mm ja mä tykkäsin siitä aika paljon. toi mun 50mm laajentuu täyskennosessa kamerassa noin 35mm ja tykkään siitä mikä se on nytte :--) mä suosittelen 30mm jos pelkäät ahtautta xd sori en oikee osaa sanoo

      Poista
  15. hih se mies oli ihan oikeessa! :-----) sulla on mielettömän ihana hymy!

    VastaaPoista
  16. Ajattelin tulla kysyyn sulta vähän lonkkareista.Oon ostamas nyt ensimmäistä lonkkarii,ja tarttisin vähän apuu.Oon kattellu esimerkiksi Junkyardista lonkkareita,mutta sieltä ei löytyny Lushin taikka Madridin lonkkareita,jonka oisin halunnu.Tiedätkö että onko esimerkiksi nuo Rivieran laudat laadukkaita?Mietin myös tota mallia,että olisko ton mallinen lauta mikä sulla on nii hyvä aloittelijalle?Siis että onko ton mallinen lauta sellanen,jolla voi tehdä vähän kaikkee,alamäkilaskusta pitkiin matkoihin?Mulla on vähän hakusessa tosiaan tuo merkki ja muoto,siis kiitoskiitos jos autat :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan että Junkyardiin tulee vielä keveemmällä lisää lautoja :--) ja mulla ei ole kyllä minkään näköistä kokemusta Rivieran laudoista! Ja veikkaan että mallilla ja merkillä ei ole niin suurta merkitystä että minkä ekaks laudaks hommaa! Mitään hirveen isoa ei kuitenkaan kannata ostaa. 40 tuumasta isompaa en suosittele :--)

      Poista
  17. oij vähän kiva ihminen! :----)

    VastaaPoista
  18. Oi kun oot nätti näis! :) Ja hei mullois sulle vähä haastetta mu blogis :) http://luntahiuksissa.blogspot.fi/2013/01/elaman-pienetkin-haasteet-on-osattava.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpöhöpö!!! ja sori oon tehny tollasia haasteita jo ehkä kolme nii en taija tehä nytte XD

      Poista
    2. älä yhtää yritä kieltää sinä kaunis nainen! Ja joo okei ehkä mä hyväksyn tän selityksen :DDD

      Poista
  19. Voi ihana mies! Ja yhdyn edellisiin: hän oli oikeassa. :-) Suomalaiset on liian juroja, semmosia jöröjukkia. Höhhöö, asiaan pitäis ehdottomasti tulla muutos! Pienetkin kehut piristää oikeesti koko loppupäivän. :-)

    VastaaPoista
  20. mistä ostat yleensä sun vaatteet? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaikka mistä!!! pitäskö mun ruveta ottamaan päivänasukuvia XD öyh

      Poista
  21. Oot kyllä niin kaunis:)

    http://colorationblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  22. sulla on niin ihana blogi ja upeita kuvia ! löysin tän ja oli pakko lukee kerralla läpi heha :---)

    VastaaPoista