perjantai 11. tammikuuta 2013

Vastauksia 1

Kauan oot kuvannu?  ja millä kameralla alotit? taisin olla 12 vuotta ku sain joululahjaks ekan pokkarin, se tais olla joku olympus mut en kyllä mallia muista sen tarkemmin!

Kauan sul on ollu lonkkari, jaja mist ostit sen? Jonkun vuoden verran oon omistanu oman laudan ja ostin sen junkyard.fi

Onko lonkkaus vaikeet opetella ja miten paljon lonkkari makso/maksaa yleisesti ? lonkkas tosi helppoo! mä maksoin siitä muistaakseni jotain 200e pintaa ja sitä luokkaa ne muutkin on.

Mikä sun instagram nimimerkki on? sannihei

Mikä olis halvin ja helpoin lonkkari aloittelialle ja missä kannattaa lonkata jkl:ssä? en osaa sanoo mikä on helpoin ja halvin, sitä kannattaa vaa ettiä jostain netistä! ei kuitenkaa kannata mitää lelua ostaa joka maksais uutena pari kymppiä. Jyväskylässä on ehottomasti paras rullata jyväsjärvi ympäri!!!

Mistä löysit ton sun tyylin ja miten siitä muokkaantui tollanen , se on magee ! en osaa sanoo kyllä yhtään miten musta on tämmönen tullu, oon vaa aina fiilistelly ruutupaitoja sun muuta rentoo kamaa!

Ootko aina käyttäny vähän meikkiä vai et ollenkaan? jos meikkaan niin meikkaan vähän, oon vaa nii laiska etten jaksa.

Mite voit olla noin nätti? höpö höpö en oo!!

Onks sulla jotain idoleita pukeutumisen suhteen, ja jos on, niin ketä? Ei mulla varsinaisesti oo ketää idolia, ihailen satunnaisesti vähä millon kenenkin tyyliä!

Mistä inspiroidut? Unista ja muitten kuvista

Mikä on sun lempi
asu? pipo, farkut ja ruutupaita tai villapaita
väri? viinipunanen tai tumman sininen
kamera? canon 5D mark 2
malli? kaikki mun kameran eessä oleet mallit on parhaita
eläin? manaatti
ruoka? kebab
bloggaaja? niitä on iha hirveesti
valokuvaaja? Elena Kalis, Julia Trotti, Maija Tammi, Markus Heikura ynms ynms.
päivä? vapaapäivä
vuosi? tämä vuosi ???
kuukausi? heinäkuu

pökäle

mikä oli sun eka kamera?  se joku olympus pokkari!

mitä objektiiveja omistat? pelkästää canonin 50mm f/1.4

millä oot tehny ton gifin? ja miten se on noin hyvälaatunen kun mun omista tulee ihan pikselimössöä? Tein sen photoscapella! en mä tiiä onko toi mitenkää erityisen hyvälaatunen XD en osaa sanoa

ootko tyytyväinen itseesi? ihan joo!

tykkäätkö marsuista? onhan nuo hassuja elukoita. ne pitää kivaa ääntä XD

tiesitkö et oot tositositosi kaunis? tottakai tiiän. haha ei vaa en mä oo, oon tämmönen nakki vaa.

miks postaat niin harvoin? suoraan sanoen siksi että ei vaa oo mitää postattavaa aina!! kesällä tietysti tulee enemmän tavaraa :--)

minkälainen tyyppi olit yläasteen aikoihin? aikalailla samallainen ku nytte, pikkusen pienempi, pikkusen lyhkäsemmät hiukset ja pikkusen enemmän panostin ulkonäköön

minkä ikäisenä valokuvaus alkoi kiinnostaa? ehkä siinä 12 vee

onko sulla lemmikkejä? on meillä koira!

ahdistaako blogi koskaan? no ehkä välillä joo mut aika harvoin loppupeleissä. otan aika rennosti tän suhteen :--)

onko sulla parasta kaveria? ei varsinaisesti. mulla on hirveesti hyviä hyviä ja ihania kavereita!

mikä ärsytti viimeksi? se että en löytäny äsken mun kännykkää mistää vaikka se oli koko ajan ollu mun taskussa :(

mulla ois yks vähän hassu ja hölmö kysymys, mut oliko siulla blogia alottaessa semmosta pohjaideaa että minkä takia ja mistä kirjotat? no lähinnä se että voin heittää mun ottamia kuvia jonnekkin näytille kavereille ja muille. en ois ikinä uskonu että näin moni muukin tahtoo nähä niitä!

onko sun hiukset luonnostaan niin ihanan paksut ja laineikkaat kuin miltä ne näyttää? on ne joo, aikamoinen harakan pesähä tuo on.

nörtti heinissä

ärsyttääkö sua ku nykyään joka toisella ihmisellä on järjestelmäkamera ja läheskään kaikki ei sitä osaa käyttää vaan ne ostaa vaa sen takii ku kaikil muilki on semmone? no joo tuntuu jotenki turhauttavalta niitten puolesta jos ne maksaa siitä muutaman sadan enemmän ku pokkarista, vaan siks että muillakin on. ja jos ei osaa käyttää uutta kameraansa nii ei siinä muuta ku opettelemaa!

YKSI paras asia sun elämässä? ruoka <3

Mitä kuuluu? Iha hyvää, meinaa vaa väsyttää ja nälättää!

Paljoko tuo Canonin 5d maksoi? Iha liikaa, 1700e

Parhaimmat 'kuvausvinkit'? Jaa-a :-DD kesällä vastavaloon on kiva kuvata! hmm en mä osaa sanoo, aika paha....

Missä sää opiskelet? (Meinaan siis vaan että lukio/amis, ei siis tarvii tarkemmin kertoa) Amiksessa valokuvausta!

Joku sun suuri unelma? muuttaa omaan kämppään jossa on levee ikkunalauta

Jaksatko sä syödä d-vitskua purkista talvella tai ylipäätään? d-vitsku XD onhan tuo purkki tuolla keittiön pöydällä aina mut ei siitä silti muista tai jaksa ottaa

Onko sulla suunnitelmia tuleivaisuudelle? Ei mitää tarkkaa ainakaan. Ehkä sitten ku pääsen koulusta pois niin muutan Helsinkiin (kämppään jossa on levee ikkunalauta) Pietun kanssa ja ostetaan ruttunen koira

Entä haaveammattia? Kyllähän tuo kuvaaminen ois kivaa myöhemminkin :--)

makara ja naki

Missä tapasit pietarin? Kaverin kautta! (moi jenna (----: ) meijät vissiin vähä niiku paritettiin mun tietämättä ja se selvis mulle vasta muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. eihä siinä, hyvin onnistunut paritus, hyvä jenna!

Saako sulle tulla juttelee kaupungilla? Tottakai saa tulla! Mulle ei oo koskaan kukaan lukija tullu moikkaamaan livenä, se ois kivaa! Vink vink....

Kui pitkä oot? 158cm

monesti oot seurustellu? kahesti

seurusteletko tällä hetkellä/ootko ihastunu? seurustelen tällä hetkellä!

onko sulla enemmän kaveripoikia vai -tyttöjä? hmm aikalailla saman verran molempia

mitä kaikkea oot harrastanu? telinevoimistelua ja kuviskoulua!

kuka/ketkä on sun paras kaveri? en halu järjestellä mun kavereita mitenkään, ne on kaikki ihania :--)

moneenko ihmiseen pystyt luottaan 100%? aika moneen

keitä sun perheeseen kuuluu? isä, äiti ja pikkuveli simo

mitä piirteitä arvostat ihmisissä? rohkeutta, positiivisuutta ja sitä et huomaa muut ihmiset

jos saisit poistaa yhden maailmanlaajuisen vääryyden, mikä se olisi ja miksi valitsit sen? itsekyyden

lempibiisi/elokuva/bändi/tv-sarja/kirja Band of Horses - The Funeral, Leijona Kuningas, Coldplay, Facebook hehehehe ei vaa en mä lue kirjoja

ootko tyytyväinen sun ulkonäköön? mihin erityisesti ja mitä muuttaisit jos voisit? no joo ihan! tykkään mun ihosta ku se on sen verran puhas ettei se vaadi meikkiä aina ja muuttaisin pois mun perunanenän!

sun luonteen hyvät ja huonot puolet? hyvät puolet on ehkä että tuun kaikkien kanssa toimeen ja huonopuoli että oon laiska ja saamaton.

luotatko helposti ihmisiin? kyllä mä joo!

mitä meinaat tehä ku täytät 18? varmaa lusmuan kotona, dataan ja syön kakkua. okei en mä tiiä vielä, toisaalta se päivä ku täytän 18 on perjantai hmmm....

miksi haluat isona? sellaseks joka ei oo näin lusmu ku nyt 

onko sulla jotain tulevaisuuden haaveita? tää tais tulla jo, mut voin lisätä että haluun joskus käyä floridassa koska siellä on eläintarha jossa on manaatteja.

minkä merkkiset vaatteet on sun lempparit? melodica, vans, cheap monday, ctrl

Meinasitko olla gnäs partyhard-pippaloissa 19 pv petiksellä? XD petäjävesi-party hmm mä en oo vielä varma että tuunko sinne ku jyväskylässä ois samana päivänä toiset!


rusina

Lisää on tulossa!

47 kommenttia:

  1. sulla on aivan upeet hiukset!! taisin sut nähä yks päivä bussis ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpsis! UU mihinköhä olin menossa!!!

      Poista
  2. Vaikutat aivan ihanalta:-----)

    http://colorationblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sanni mikä ihanuus olet! :) ps. kerro vielä salaisuutesi miten sulla on noin huiput hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpsis!!! mun salaisuus mun huippu-hamppu hiuksille on että en jaksa hoitaa niitä koskaa XD kaks kertaa vuodessa ku käy kampaajalla nii eiköhä se oo sit siinä

      Poista
  4. ooooot ihana :----) !

    VastaaPoista
  5. Herranjumala en tienny että oot noin lyhyt :'D

    VastaaPoista
  6. tuli tosi ihana kuva susta! :) oot jotenki tosi aito ja tollanen luonnollinen. sul on kans ihana blogi ja oot tosi taitava valokuvaamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ku kiva juttu :----)))) kiitos kiitos höhö

      Poista
  7. Ihana Sanni :-) Heeei, mä haluaisin tietää et minkä merkkiset/malliset sun silmälasit on ja mistä ostit ne? Makeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ostin ne nisseniltä ja voin sanoo että ei oo mitää hajua minkä merkkiset ne on XD ei noissa ees lue mitää hmmm.. sori musta ei tainu olla apua

      Poista
  8. Hassu lukee tätä tekstii! Ku on sama juttuja, esim. toi iso ikkuna lauta ja kaikkee.. :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaaa hahah siistiä :--) leveet ikkunalaudat rock!

      Poista
  9. ahhaah samat unelmat ku mulla xD oli pakko käydä googlesta kattooo mikä toi manaatti on hahah +vaikutat ihanalta ihmiseltä sun hiukset on hienoimmat ja oot muutenki kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah manaatit on niii mukavan näkösiä :---))) ja höpsis kiitos!

      Poista
  10. Tosta Floridasta vielä, et jos haluut manaatteja siellä nähdä, niin kannattaa mennä Evergladesin rämealueelle semmoseen veneajeluun jossa näät luonnonvarasia manaatteja ja delfiinejä ;)

    Rakastan sun tyyliä ja blogia, jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UU kiitos vinkistä!! ehkä mä vielä hamaassa tulevaisuudessa pääsen sinne :) kiitos!

      Poista
  11. :DDD Oot ihana<3 ja sulla on aiiivan ihana tyyli ja kuvat ja kaikki!!

    p.s mitä kirjoja luet
    - facebookia

    entäjua miks mää nauroin tolle melkein ääneen :DD Vähän väsytää varmaa.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah XDD se oli iha huono läppä :-DDDD mun outo huumorintaju

      Poista
  12. leveet ikkunalaudat !!! joku muukin haluaa jeeeee :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UU onkohan tuo unelma jotenkin yleinen hhah!

      Poista
  13. XDD oon hyvä, kaipaako joku muu tyttö tai poikaystävää??

    VastaaPoista
  14. munkin piti toi manaatti käydä googlettamassa :D mutta heei voisko kysyy vielä semmosta et mistä ostat yleensä vaatteitas? :) esim toi viimenen kuva, nii toi sun villapaita on aivan ihana <3 mistä semmosii löytyy? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. manaatit on parhaita XD toi vikassa kuvassa oleva villis on hm :--)

      Poista
  15. OOT TÖYDELLINEN NAKKI!<3 ihana oot pus

    VastaaPoista
  16. levee ikkunalauta, mäki oon aina halunnu semmosen <3

    VastaaPoista
  17. varmaa sulle tulee sata tämmöst kommentia päivässä mutta I LIKE YOUR STYLE KEEP IT UP OOT SÖPÖ .... jos oisin mies nii oisit mun vaimo vaikka väkisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaww XDD hahaha ei mulle ainakaa vaimo pyyntöjä tuu hirvein usein hahaha no kiitos kiitos piristit päivää!

      Poista
  18. ihana tyyli hei, pidä toi! ja nauroin kanssa tuolle "nakki" - jutulle :D ♥
    ps. vaikutat tosi mukavalle! (terkuin random)

    VastaaPoista
  19. sul on kiva blogi ja oot älyttömän hyvä kuvaamaa! :)

    VastaaPoista
  20. tykkään sun blogista ihan hirmusesti!!


    photografella.blogspot.fi <---------

    VastaaPoista
  21. näin pari päivää tän postauksen lukemisen jälkeen unta jossa törmäsin suhun ja sun poiggikseen hesan metrossa ja mulla oli neljä minuuttia aikaa keretä junaan.... alitajuntani hämmentää!!!1

    VastaaPoista
  22. TANSKASSA ON ELÄINTARHA MISSÄ ON MANAATTEJA JA SE ON TOSI COOOOOL JA SE MANAATTI PUSSAS SITÄ LASIA JA OMG. and you're welcome to visit my blog http://jjonnan.blogspot.fi/ !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OOOO ONKS SIELLÄ NIITÄ!!! mä en löytäny netistä vaikka yritin ettii!! mikä eläintarha se on??? :o

      Poista
  23. ihana sinä ja sun nakkiheitot yms, en kestä. :') vaikutat ihan hupputyyppiltä! ei mulla muuta

    VastaaPoista