perjantai 8. helmikuuta 2013

Tällä viikolla olen....

-käynyt verikokeessa kahdesti
-pyörtynyt niistä toisella kerralla
-viettänyt vuosipäivää
-ja siksi syönyt kaikkea hyvää
-saanut uuden kännykän!!
-värjännyt hiuksia
-ajanut eka kertaa elämässäni autoa
-pakannut
-lusmunnut

Tän postauksen oleennaisin tieto tosiaan on se, että lähden huomenna virkeenä kello seitsemän aamulla napapiirin toiselle puolelle ja viihdyn siellä koko ensi viikon. Vaikka vielä ei oo ees hiihtoloma MUHAHAA.. mutta tosiaan nähään sitte parin viikon päästä täällä!

Mut nyt mä lähen kuvaamaan Jyväskylän Wanhojen tansseja ja itkemää et miks oon mennyt amikseen. Ei mulla muuta, moro!

ungalalapukalala

46 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. XDDDD oi voi ei se oo tatska.. mä vaa piirsin tommosia lintuja sinne, ehkä se vielä joku päivä ois siinä lopullisesti :)

      Poista
  2. millä puolella oot?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eteläpuolella vielä tällä hetkellä!

      Poista
  3. nätti kuva susta:) ja ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  4. onko sulla tatuointi? :o

    VastaaPoista
  5. Haha ihana :) minkalaisen kännykän muutes sait?

    VastaaPoista
  6. UIUI, vitsit kun olet kaunis! :)

    VastaaPoista
  7. Mä itken täl hetkel et miks en menny amikseen. Kirjotukset painaa päälle 6000 kg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ouhh niin no sattuuhan siinä olemaan noita negatiivisiäkin puolia... :---(

      Poista
  8. heeei oot ihan älyttömän kaunis ku sullon noin suorat hiukset!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah voi kiitos!! haluutko kuulla salaisuuden? en suoristanu niitä, vaa harjasin.......

      Poista
  9. Hihii oot nätti :3 ja kiva tatska sulla!

    VastaaPoista
  10. värjänny hiuksiaaa wtfffff miks en huomannu mitää xD oot söpö <3

    VastaaPoista
  11. tatuointi!!!! :o
    minnes muuten matkustelet:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpsis!!! meen luostolle/pyhälle!! ne kait on jotenki vierekkäin

      Poista
  12. herran jesta onko sulla tatuointi? vähä hieno(:::
    http://jjonnan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Oliks sulla kavereita wanhoina vaai muutenko vaa olit siel ? :-)

    VastaaPoista
  14. Oot upee. En kestä.
    Nojoo mut pari postausta taaksepäin nii olit tehny kylpyhuoneeseen studion. Että niinku miten? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höpsis!! Me teipattiin valkonen lakana seinään kiini ja sit me roudattii vaa keikkasetin valot sinne :---) that's it

      Poista
  15. IHANAT NUO LINNUT, tuo sopis sinulle tatuointinaki! (oon ujosti ylpee ittestäni, kun älysin eka lukee noita kommentteja ennen ku ryntään kysymää et ONKS SUL TATUOINTI:D) !!
    ja hiuksetkin on ihanat ja vaatteet ja sää yleisesti:) ja jou jyväskylä rules:)

    anteeks fiksu kommentti poistun nyt. jatka samaan malliin hyväsä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah hyvä hei XDD sinä ja sinun hassu kommentti joujou

      Poista
  16. Oot todella kaunis ja omistat tyylitajua! :-)

    VastaaPoista
  17. hei tota oon tässä kahenvaiheilla että ostanko sonyn f.1/4 vai 1/8, etttä onks niissä SUN mielestä kauheesti eroa?ku ainakin hinnan puolesta vähintäänki tupla ellei tripla.... ku mulla on sony a55 ja haluaisin jonkun valovoimasen hyvän objektiivin viiden muun lisäks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sori mut mä en tiiä oikeestaa yhtään mitään sonyeista nii en osaa sanoo!

      Poista
  18. Hei sähän oot siel Petäjäveden amikses valokuvauspuolella, näin oon käsittänyt? D: Niin öäöä oliko sinne vaikea päästä ja kuljetko sinne bussilla vai miten? :--D Oon tässä kai hakemassa sinne ja niin.. Siinä on mun käsittääkseni joku ennakkotehtävä ja jotai muuta niin minkälaisia ne oli D:

    Ja oot muute tosi nätti ja tykkään sun blogista iha sikana ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu siellä olen :--) ei sinne oo vaikee päästä jos oikeesti sinne tahtoo ja jaksaa panostaa. ja meen sinne joka päivä bussilla. ennakkotehtäviä oli juu, piti kuvata neljä kuvaa "parasta elämässä" ja kaks kuvaa "minä". en sit tiiä vaihtaako ne niitä aiheita kuinka usein! welcome to petäjävesi!

      Poista
  19. hyi inhoon verikokeit ja sun kuvat on kivoi aina et vain random.

    VastaaPoista
  20. Mieletön kuva ja noi linnut oli ihanat. <3

    VastaaPoista
  21. I love the look you have going here! I found you through bloglovin and started following you there, and I love your blog! If you would like to follow me back or check out my blog you can look here:

    Bloglovin

    http://www.bloglovin.com/en/blog/1233048/julia-luckett/follow

    Blog

    julialuckett.wordpress.com

    Sincerely,
    Julia

    VastaaPoista
  22. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  23. Mielenkiintoista, että hyvä kamera saa 'teinipeili'-kuvankin näyttämään niin upeelta... :-D Mahtava blogi sulla!!:)

    VastaaPoista