lauantai 20. huhtikuuta 2013

Cat lover

kissarakastaja
kisulover

49 kommenttia:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD paras video!! ku muokkasin näitä nii oli pakko kuunnella tota samaa aikaa haha!

      Poista
  2. Söpöjä kuvia. :3 tykkään siun valonkäytöstä.

    VastaaPoista
  3. ootko lestatiolaine?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks tollaen täytyy tietää? Kuule, ihan sama.

      Poista
  4. mitää mulla ei olis ikinä pokkaa olla alasti kameran edessä XDDD
    mut kivoja kuvia ;) grauh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ei mullakaa ois, mallit on uskomattomia :DD mutta miaau kiitos!!!

      Poista
  5. onko sun malliks mahollista päästä vaikkei tyylii tuntiskaan sua ?:D superkivoja kaikki sun kuvat aina !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kyllä mä voin tuntemattomiakin kuvata :D kiitos!

      Poista
  6. hienoa hienoa hienoa. emmä keksi muuta haha :D

    VastaaPoista
  7. Postaukseen liittymätön kysymys... nii millä teet sun gifit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. viek se paljonki tilaa?

      Poista
    2. riippuu varmaa iha sun kuvista mut mitä ne nyt mulla vie nii muutaman sata kt :--)

      Poista
  8. Ei vitsi, vähän nää kuvat on kivoja! Ihanan luonnollisia ja niinkun joku jo edellä mainitsikin niin mäkin tykkään tästä valonkäytöstä. :)

    VastaaPoista
  9. Kuvaatko usein suurella aukolla? Ku mulla on se ongelma vähän et niistä kuvista tulee tosi sumeita. Jos tarkennan vaikka silmään, niin se silmä on terävä mut kaikki muu on sit sumeeta... Osaisikko antaa jotai vinkkii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kuvaan melkein aina 1.4 aukolla :--) pistä aukkoo pienemmälle jos haluut muutakin teräväks kuin silmän!

      Poista
  10. onks toi sun sisko:)? näyttää meinaa vähä sulta!!

    VastaaPoista
  11. Mä luulin ihan koko ajan melkein, et tossa oot sinä, kunnes luin kommentit :D vau, uppeita kuvia- jälleen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä :D:D en mä näytä tolta yhtää haha mä oon ottanu nää kuvat vaa.. mutta kiitos!

      Poista
  12. tääkään kysymys ei oikeen liity sun postaukseen, mut tiedätkö mistä sais ostettua hyviä lonkkareita alottelijalle? :-) oon koittanu netistä tutkia, mut siellä kaikki on selitetty niin hirveen hankalasti! :D ei mulla muuta, ihana blogi ja tosi mageita kuvia :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kato vaikka junkyard.fi :--) mä ostin oman ekan laudan sieltä ja kiitos!

      Poista
  13. maukas näitä on täällä! ne on nättejä kuvia ja kissa on paras :3

    VastaaPoista
  14. Haha miks sua sanotaan nakiks ? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD ei mua oikeesti sano nakiks kukaa muu ku mun poikaystävä ja christa vaa matkii ja naki tulee nakkisanni -> nakisani -> naki................... joo

      Poista
  15. Ihan tosi kaunis malli!

    VastaaPoista
  16. aioitko mennä exspoo ? :)

    VastaaPoista
  17. Kenen kaa olit exspossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun poikaystävän ja sen serkun :--)

      Poista