sunnuntai 12. toukokuuta 2013

You know me

Mä tykkään...

-karttapalloista                                                        -musiikista
-rullaamisesta                                                         -Jyväskylästä
-janoskeista                                                            -poikaystävästä
-bloggaamisesta                                                     -vapaapäivistä
-pääskysistä                                                           -kahvista
-ruutupaidoista                                                       -manaateista
-villapaidoista                                                        -Helsingistä
-mun kamuista                                                       -tutustua ihmisiin
-auringosta                                                            -lämpösestä
-valokuvaamisesta                                                 -kellimisestä
-mun kännykästä                                                   -nukkumisesta
-vansseista                                                            -huppareista
-viininpunasesta                                                    -kebabista
-filmikameroista                                                    -piirtämisestä
-kesästä                                                                -meijän koirasta
-kirppiksistä                                                         -seikkailuista
-mun perheestä                                                     -ruuasta, tai lähinnä syömisestä
-vanhoista taloista                                                 -instagrammista

mä

Mä en tykkää

-busseista                                                            -uimisesta
-negatiivisista ihmisistä                                        -paprikasta
-talvesta                                                              -kylmyydestä
-väsymyksestä                                                     -pimeydestä
-potkulaudoista                                                     -joulusta
-ahtaista paikoista                                                -siitä että oon huono puhuu enkkuu
-kulmakoruista                                                     -verikokeista!
-kylmästä tuulesta                                                -siitepölystä
-matikasta                                                            -kaikkitietävistä ihmisistä
-romanttisista leffoista                                          -Scary Movie -leffoista
-herätä aikasin                                                     -että joku syö mun ruuat ilman lupaa
-mekoista tai hameista                                         -Petäjävedestä
-marraskuusta                                                      -juhlista, mihin pitää laittautua

meikä

54 kommenttia:

  1. whaat oon ihan yllättyny kun paljo tässä oli samoja pitämis ja ei pitämis juttuja ku mulla! ihania noi kaks kuvaa:)

    VastaaPoista
  2. Tuolta yläältä "Mä tykkään" -osisosta unohtu jokin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä huoli, sä kuulut siihen "Mun rakkaus"-osioon XD

      Poista
  3. mistä toi sun ihana paita on :3

    VastaaPoista
  4. haluun sun hiukset !!

    VastaaPoista
  5. jee erillaista kivallaista postausta!

    VastaaPoista
  6. tykkään ihan älyttömästi sun valokuvaustyylistä, otat ihan mielettömiä kuvia ja näissä on kaikissa oma tunnelmansa :---) Yks lempiblogeista ehottomasti!

    VastaaPoista
  7. Mä oon tuolla sun "en tykkää" listalla. oon äärimmäinen negatiivinen ihminen help, mut onneks mulla on mahtavia positiivisia ihmisiä ja yks ystävä just sanokin, että "muodostetaan tao"

    Muuten meidän tykkään/en tykkää listat on lähes identtiset haha.
    ps oot mahtava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha sori XD ei saa olla liian pessimisti!! jee kiva sinä olet mahtava!!!

      Poista
  8. Kiva postaus!:) paljon löytyi samoja myös multa! :D

    VastaaPoista
  9. Mä rakastun sun kuviin aina uudestaan. Näin kävi myös aivan äskettäin... ;)

    VastaaPoista
  10. kuvaat iha älyttömän upeita kuvia :)!! harmittaa etten tajunnu pyytää sua kuvaamaan mun rippikuvia viime kesänä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh voi räkä :--( nooh kuvaan sitte sun yo/valmistujaiskuvan eiks jea? ;) kiitoss!

      Poista
  11. niin kivasti toi tausta menee tollee! :)

    VastaaPoista
  12. kiitos sun kommentista mun blogiin :--) ! ja sulla on kans toosi kiva blogi ♥

    VastaaPoista
  13. jesjes tämmösistä postauksista meitsi tykkää! :)
    hahha mäkää en tykkää juhlista joihin pitää laittautua, nimimerkillä en osaa käyttää kiharrinta enkä käytä ikinä mitään puuteria sun muita:D ja sit se mekkovalinta on ain niin hirveetä, puhumattakaan jos siihen asuun/säähän ei sovi muuta ku mun yhet ja ainoot korkkarit, joilla mä vihaan, oi että kun vihaankin kävellä!! :D
    talvi ja joulu ja paprikaki on kans aika pepusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO juhlat on iha tyhmiä. en omista ees kiharrinta XD enkä myöskää korkkareita... ja mekot on pyllystä ja sit ku meikkaa ja unohtaa et on meikannu nii sit hieroo silmiä ja hurraa syntyy pandasanni!

      Poista
  14. siis miten voit olla tykkäämättä potkulaudoista :D ne on vitun jees! tyykkään susta baby

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on noloja XD kaikilla jonneilla on sellaset haha ja mä tykkään susta lady!

      Poista
  15. hih tää oli kiva jeiiij!!!

    VastaaPoista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. Ihana postuass! Rakastan sun vaatteistas, etenkin tuota villapaitaa :)♥

    VastaaPoista
  18. Oi hih, no nyt tuli sitä tekstiäkin! Ihanaa. (: Ai säkin tykkäät kellimisestä!! Ihanaa, että joku muukin käyttää sitä sanaa.

    VastaaPoista
  19. Petäjävedestä :DDD Petäjävesi on ihan hauska!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. iha perseestä XD tälläki hetkellä oon oottanu bussia puoltoista tuntii kotii mut ei, täältä ei pääse koskaa pois .... satan666

      Poista
  20. Nyt uhmaan jotain puhelimellakommentoivien vihollisia, ja kysyn sulta pari kysymystä lonkkarista. Nii, että kuinka helppo sen käyttö on opetella? Ja missä on mukavinta mennä, mäkisessä vai tasasella(ki)? Mun pikkusysteri sano, että ostan ihan turhaa lonkkarin, koska mein koticityssä (tooooosi iso paikka, taisiis onhan meillä sale ja abc) on yks kypynen pikkumäki + yks alikulku :D Renkaista kans haluisin tietää. Mimmoset renkaat kantsii olla, vai ostaa suosiolla jonku valmiiksi kootun, eikä mieti turhia? + Olisin aiivan supersuperonnellinen, jos pystyt vaikka suositteleen jotain merkkiä/mallia. Oon kanssa hukassa sen dekin muodon kanssa. Onko se vaan nii että ostaa sen mikä silmää miellyttää, vai vaikuttaako se vauhtiin ja siihen temppuiluun hulluna(tietty vaikuttaa, mutta osaatko sanoa miten?)
    P.s Jee tää postaus, viininpunanen ja kebab(rulla). Nii ja instagram.
    Pp.s Vaikka tää kommaaminen on ihan jäätävää säätämistä, ni onnistuin omastamielestäni aikas hyvin :-----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee hyvä!! lonkkarilla meneminen on tosi helppo opetella, yhessä kesässä ehtii ihan täysin oppia menemää sillä! no tietysti noitten kombo on paras eli loiva ala-mäki XD Mut seki on iha mielipide kysymys ja kuinka lujaa uskaltaa mennä! toki jos teillä ei siellä oo paljoo rullattaavaa nii voi käyä vähä ykstoikkoseks mut eihän siinä, senkus rullailet apsia ympäri XD ja joo suosittelen ostamaa jonkun valmiiks kootun, ei ne muutu tai halvene siitä oikeesta mihinkää jos ostat kaikki eriksee :) alkuun kannattaa vaa hommata sellanen lauta mikä mielyttää silmää ja on halpa, on niillä muodoilla eroa et mitä teet sillä laudalla mut jos alkuun et tee muuta ku kruisaile ympäriinsä nii ei sillä sit hirveesti väliä oo :) junkyard.fi !! siellä on hyviä lautoja :)

      Poista
  21. en oo ennen uskaltautunu kommentoimaan, mut edellisen postauksen innoittamana ajattelin alkaa kommentoimaan enemmän :--) sun blogi on ehdottomasti yks mun lemppareista, sulla on ihana tyyli ja vaikutat tosi symppikseltä! mutjoo, nukkuminen, ruutupaidat ja kuvaaminen on parhautta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä että kommentoit ja kommentoi jatkossakin! :--) jee vitsi kiitos kiitos! nukkuminen maistuu niin paljon omnom!

      Poista
  22. Jehee,kiitos sun vinkkien,uskaltauduin nyt lopultakin ostaan lonkkarin.Jos muistat nii oon se joka kyseli sulta, joskus vuonna nakki,vähän lonkkarivinkkejä.
    katso tuosta --> http://www.lotanmaailma.blogspot.fi/2013/05/longboarding.html
    jos haluat nähä millaseen päädyin.Ja kyllä kannatti,lonkkaus on sen verran maukasta!

    VastaaPoista
  23. joulu ei oo kiva. oon niin samaa mieltä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii!! se on sellasta tekopirteetä ja armotonta hössötystä ja kaikki esittää hirveen ilosia vaikka kaikkia oikeesti vitutta ja stressatuttaa :D

      Poista
  24. oot kuin suoraan tumblrista.......... oot kans ihana liityn lukijaks aah ihana tyttö

    VastaaPoista