perjantai 9. elokuuta 2013

Linnanmäki

renkula
ch ja hatara
omnomnom
me
lintsi
ch valaistuu
silkku ja make
ukko
kevin
ch valaistuu
me

Jep, Helsinki kuvat jatkuu Lintsille. Tän näkösellä porukalla heiluttii laitteesta toiseen hattaraa syöden, oikein oli mukavaa!

Asiasta toiseen, mulla on kriisi. Mulla alkaa amiksessa viimenen vuosi ja pitäisi keksii lopputyö. On mulla muutama pikkuidea päässä mut silti ei oikein oo mitää varmaa ja lopullista. Ois vaan kiva kuvata ulkona vielä kun on kesää jälellä mut kun aihe puuttuu ääh.. pian oon viimesellä viikolla tekemässä jostain oravien elämästä lopputyötä kun en muuta keksi eheeh. Ehotuksia otetaan vastaan!

Rakas Raimo-ope, tiiän että luet siellä, lupaan keksii kunnon aiheen ennen kun on liian myöhästä!! Kyllä musta vielä jotain tulee, vaikket uskoisi!


24 kommenttia:

  1. Minkälainen se lopputyön pitää olla? Tietty joku valokuvaushomma, mut täytyykö sen kertoa jtn syvällistä lisäksi?? :D Kuvaa vaikka jotai vanhoja ihmisiä, ku ne on aina sulosia. Tai joku lonkkariin tai blogiin liittyvä juttu taaaai....... koiranpentuja (eiiiih). ( Vai miten olis manaatit??) Hehe onneks musta oli kovastikki apua.
    P.s Ihania kuvia !!! <3 Varsinki tuo keskimmäinen kuva, missä toi tyttö varvistelee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen pitäs olla semmonen kuvasarja jolla on vaa joku yhtenäinen aihe :D haha joo manaatit ois ehottomasti mun kuvauskohde jos niitä ois vaa suomessa XD haha mut ihanaa että joku ees yritti auttaa hihi kiitos hilla kaikin puolin :--)

      Poista
  2. miks toi objektiivi on tollasen jäätävän näkönen? onks siin joku vastavalosuoja vai häh :D vai mikä objektiivi tossa ees on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on sigman 50mm ja siinä on vastavalo suoja :D oon vaihtanu sigmaa canonin 50mm:sestä mut en oo ehtiny vaihtaa sitä tonne sivuun!

      Poista
    2. aa okei :D onks niissä jotain eroo siis canonin 50mm ja sigman? haluisin ite 50mm 1.4 kanssa :/
      entä toi vastavalo suoja, onks niitä jotenki erillaisii :D haha sori ku kyselen, oon vaan niin tietämätön :D upeita kuvia as always!

      Poista
    3. hah joo siis mulla oli tuo canoni eka mut olin ostanu sen käytettynä jonka takia sen elinaika ei vissii ollu hirveen suuri, ja se rupes tekemää sellasta et se ei tarkenna, oon kuullu et vissii aika yleinen vika tolle putkelle! ja sit vaihoin sigmaan lähinnä vaa iha kokeilun vuoks :--) ei viiti ottaa uuestaa sitä riskii et se uus canoni hajoaa kans! ton sigman mukana tulee vaa yks vastavalo suoja mut on niitä sit muuten kait erillaisia :D tänks!

      Poista
  3. millä objektiivilla nää on otettu? upeita kuvia !

    VastaaPoista
  4. upeit kuvii varsinki toi kuudes! :)

    VastaaPoista
  5. hehee, tripla treffit :D

    VastaaPoista
  6. Kuvaa pikkulapsia:D! ne on musta vaan jotenkin tosi sulosia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmmmm en vaa tunne ketää pikkulapsia D: toisaalta vois ;) kiitti ideasta!

      Poista
  7. voutsi toi 6 kua aivan upee! :)

    VastaaPoista
  8. meikkaatko sä koska luulin että et? jos et nii ihan tosi pitkät ja kauniit ripset sul luonnostaan :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meikkaan tosi vähä, jos meikkaan nii laitan vaa ripsaria :D ja joo kyllä mä taisin tona päivänä ollu meikannu, voiku oiski tollaset ripset luonnostaa XD

      Poista
  9. hienoja kuvia, toisiks viimenen ja kolmas on ♥ !

    VastaaPoista
  10. Saanko kysyä että mistä oot saanut tuon paidan?:)

    VastaaPoista