lauantai 28. syyskuuta 2013

Huonepostaus

Moikka! Tällä hetkellä mä oon Hollannissa ja tää taitaa olla mun eka ajastettu postaus ikinä!! Mutta pointti oli se, että viimein sain aikaseks tän mun pikkusen huoneen kuvattua. Ei tää tän kummosempi oo, tosin harvoin näin siisti mitä se näissä kuvissa on haha! 

kone
laudat
lakit ja kengät
kone
minäh
vaaterekkikrokettimaila
Tästä "vaaterekistä" pitää kertoo pikkunen tarina. Olin siis päättäny et jee haluun vaaterekin huoneesee ja laittaa kaikki ruutupaidat siihen. Noh, menin ostamaan Ikeasta sellasen tosi perus vaaterekin. Kun pääsin kotiin nii tajusin, että ei hitsi, se ei mahdu minnekkää kohtaa mun huoneessa koska mulla on puolet huoneesta vinokatto ja sen takia seinätilaa tosi vähän. Noh, ikean rekki laitettiin syrjään ja sitten keksin ostaa koukut, jotka porattiin kattoon kiinni. Kävin meijän varastosta ettimässä jotain sopivan mittasta keppiä ja löysin vanhan krokettimailan. Otin mailasta sen maila osuuden irti jonka jälkee siihen jäi vain varsi. Pistin varren koukkujen väliin ja tadaa!! Täydellinen vaaterekki roikkuu katosta :--) 

kamerat
villapaitaa

Pienuus ei ehkä kuvissa näy mutta tosiaan se on sen verran pieni et 50mm objektiivilla on tosi hankala saada yleiskuvaa. Ja juu, en nuku lattialla, enkä pöydän alla. On mulla sänky mut se ei nyt sattunu päätymään kuviin! :--)
Mitäs tykkäätte mun pikkusesta huoneesta? 

69 kommenttia:

  1. ei vitsi, ihan superkiva huone sulla!!

    VastaaPoista
  2. aivan todella täydellinen huone sulla! ah. mistä toi dustersin kruiseri muutenka on hankittu, aivan ihana yksilö :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitti!! (: ostin sen unionfivesta!

      Poista
  3. Juku. Täällä muuttu just yks tyttö kateudesta vihreäksi. Tai no.. enemmänkin ihastui(!)
    ihanat vanhat kamerat! ...tuosta näytöstä puhumattakaan...

    VastaaPoista
  4. Oooh noi kamerat!! <3 & ja muutenki näyttää tosi kivalta!

    VastaaPoista
  5. Ihania nuo neuleet hyllyllä:)!

    VastaaPoista
  6. oikein söpö huone ja voih miten kivoilta nuo neuleet näyttää!!!

    VastaaPoista
  7. Ihanan tunnelmallinen ! Oi että ja ihania vaatteita sulla c: !

    VastaaPoista
  8. Oaa rakastuin tohon sun vaaterekkisysteemiin! :-----)

    VastaaPoista
  9. Jumalattoman upea huone. Eipä tästä kai muuta sanottavaa ole.

    VastaaPoista
  10. Lol oon kateellinen sun täydelliselle elämälle </3333333

    VastaaPoista
  11. aivan ihana huone!! ja tuo vaaterekki wauuu! en ite ois ikinä keksiny tollasta, niin omaperänen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuuhh mun sisustusluovuus páás valloillee XD hurjaa haha mut kiitti!

      Poista
  12. ihanan näkönen huone! voisimpa saada sun vaatekaapin sisällön, ihania vaatteita :D

    VastaaPoista
  13. täydellinen! tykkään tosi paljon! :))

    VastaaPoista
  14. Rakastan sun huonetta. Ja paitoja. Oikeesti vaihdetaanko osia?

    VastaaPoista
  15. miten ikinä oot löytäny noi sun kaikki ihanat ruutu- ja villapaidat?! Just tommosia oon ettiny yli vuoden eikä koskaan löydy täydellistä... D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :--DD ööm no niitä löytää iha kirppareilta ja h&m!! ja poikaystävän vaatekaapista >:D

      Poista
  16. aivan TÄYDELLINEN toi sun krokettimailavaatetanko!! muutenki näyttää sikakivalta noitten kymmenien ruutupaitojen ja jouluvalojen kanssa. ah<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiiiii!!! oon vähä ajoissa joulun suhteen mutta kiitos :--DDD

      Poista
  17. Aivan supersulonen!!! Saanko määki muuttaa sinne? Tai jotenki kopsata sen huoneen :D Mullaki on pikkunen vinokattonen huone, mut siellä ei oo nuin paljon ihania villapaitoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuh tänne vaa, sängyn alle mahtuu nukkumaa :--) hehe vinokattokaima!!

      Poista
  18. eei vitsi tykkään sun huoneesta näistä sain vähä inspistä oman, ruman huoneen, seuraavaan sisustus uudistus kertaaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha johan on :--D kiva kuulla, kiitti!

      Poista
  19. tosi ihana huone oi että! :-) tuli heti sisustusvimma

    VastaaPoista
  20. onpas ihania pikku elementtejä täynnä :33 hauska etenki noi siniset vanssit XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhaha XD sä joskus sanoit et mun pitäs tehä huonepostaus ja nyt mä sen tein x) pus!!

      Poista
  21. hei sinä söpönen, mistä hitosta sä bongaat noi sun maailma söpöimmät villapaidat? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. söpönen XD hömm kirppareilta, hm miesten puolelta ja kavereilta hihiiii (---:

      Poista
  22. näyttäää niin söpöltä sannimaiselta!! Sun palmu on kiva, kerro sille terveisiä kun tuut hollannista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuh terkut on välitetty!! sait takasi terkkuja xd

      Poista
  23. Toosi kiva huone!! :)

    VastaaPoista
  24. Ihana huone! ja sulonen
    onko tos yhessä flanellipaidas huppu? mistä se oooonn? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hui olitpa tarkkaavainen!! juu tossa toinen vasemmalta on hupullinen ja se on poikaystävän XD oiskoha se ostanu sen micmacista, ainaki sen merkkinen se on!

      Poista
  25. Ihana huone!! Ja toi krokettikeppisysteemi valoineen on vaan niin toimiva ja magee! :)

    http://omanelamanikuningas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  26. Hehe, mulla on vaaterekkinä jääkiekkomailan varsi :-D

    VastaaPoista
  27. aivan ihana huone ♥ !! ja noi ruutupaidat, villapaidat ja noi kenkälaatikot on rakkaus.

    VastaaPoista
  28. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  29. Ihanan näköisiä villapaitoja! Mistä yleensä ostat niitä?? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos !! kirppareilta niitä yleensä aika paljon löytyy :)

      Poista
  30. HEI mikä 50mm sulla on kun olin näkevinäni tossa sigman laatikon? :) ja söpö huone!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla on sigma!! Vaihoin canonin pois kesällä mut en oo vielä ehtiny vaihtaa sitä tonne sivulle et mulla onki nykyää sigma eikä canoni xd tulipa sekava vastaus

      Poista
    2. Aaa! XD mitä oot tykänny siitä!! Mä mietin tosi kauan sen ja canonin 1.4 välillä, ja nyt oottelen sitä sigmaa postista huii jännittää!

      Poista
    3. oooo jännää :DD mä oon tykänny tosta!! ei canonin ja sigman välillä oo mitää eroa muutaku ulkomuoto ja sigmalla tulee pehmosempi poke! vaihoin sen vaa sen takia ku canoni meni paskaks eikä enää tarkentanu kunnolla :( mutta onnea uudelle vauvalle ;)

      Poista
  31. mitä putkia sulla on kameraan? :)))
    ps. rakastuin sun huoneeseen <3.<3

    VastaaPoista
  32. ihania paitoja! sulla on tosi magee tyyli :)

    VastaaPoista
  33. OOOH IHANA HUONE ! mistä ostit noi kamerat ? ja voiko niit saada vielä sielt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :--) oon saanu noi kamerat sukulaisilta ja kirppareilta :)

      Poista