lauantai 12. lokakuuta 2013

Slipped

Käytiin kuvaamassa Pietun kanssa ku oli kivan syksyisää ja aurinkokin vielä paistoi! Meijän kuvailuja tuli kattomaan joku kissa. En tiiä kenen se oli mutta siinä se hengas meijän kanssa. Sulautu aikahyvin noihin lehtiin haha! 
syksy13
syksy13
syksy13
syksy13
syksy13

syksy13
syksy13
En omasta mielestäni oo syksyihminen, mut kyllä mä silti salaa noita värejä fiilistelen ja sitä ku saa laittaa villapaitoja. Ainaki hetken ajan, viikonpäästä varmaa harmittaa jo ku kesä loppu heh! Onko siellä paljon syksyfiilistelijöitä? :-)

ps. vikat Hollantikuvat tulee kyllä vielä!

21 kommenttia:

  1. Kiva katti ! ja sun asu <33333 puspus

    VastaaPoista
  2. syysfiilistelijä ilmottautuu! (x

    VastaaPoista
  3. oivoi toi kisu<3 ja sinä myös <3 mutta ei syksylle, koska kylmä. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee ei-syksy-kamu XD kyllä me vielä päästää kuvaamaa vielä haha

      Poista
  4. Tykkään sekä kuvista,että asusta! Villapaidat on lähes parasta syksyssä:)

    VastaaPoista
  5. iiihania kuvia ja iiihana asu :) ja ah myös niin iiihana syksy!!

    VastaaPoista
  6. täydellisimmät vanssit ikinä♥

    VastaaPoista
  7. Ihana kissa ja ihanii kuvia :D ja muuten, mistä toi sun pipo on? Oon ettiny ton väristä, mut täydellistä ei oo vielä tullu vastaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :--D se on beyondista! ostin sen joskus monta vuotta sitte mut eiköhä niitä vielä siellä oo :D

      Poista
  8. Ihania kuvia! Itekkin haluisin tietää että mistä sun pipo on? :)

    http://j-gravity.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :---) juu siis beyondista löytyy!

      Poista
  9. ihania kuvia taas kerran :--) ja täältäki yks syksyfiilistelijä ilmoittautuu!

    VastaaPoista
  10. Mä en myönnä olevani syksyihminen, koska oon oikeasti kesäihminen, mutta toisaalta oon melkein identiteettikriisin partaalla, kun oon niin rakastunut tähän syksyyn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu mulla on sama ongelma!! ehkä se johtuu siitä että tänä syksynä on kuitenki aurinko paistanu enemmän ku aikasempina vuosina? en mä tiedä, mutta parempi näiinpäin haha :D kesä on silti ykkönen

      Poista