maanantai 9. joulukuuta 2013

Filmfilmfilm

kisu
ankka
valoa
manati
hienorajaushermanni
kisuli

Lisää filmikuvia kesältä ja vähä talveltaki!! 
Ainii mä lähen Teneriffalle morjestamaa aurinkoo huomenna tiistaina ja oon siellä viikon, joten näkyillä sen jälkeen sitten, toivottavasti kera aurinkoisten kuvien!

 Sillä välin voitte vaikka kommentoida tuonne kommenttiboksiin risut ja ruusut tästä blogista. Ois kiva saaha vähä palutetta tästä setistä ja sit sitä mukaa voin parannella tätä, eiks je? :-)

32 kommenttia:

  1. ite ainakin tykkään ihan älyttömästi sun kuvistas. =) välillä voisit kirjotellakin jotain vähän enemmän, mutta itekin oon kyllä semmonen ihminen, ettei toi kirjottamispuoli kiinnosta niin paljoo, joten ymmärrän täysin jos et haluu kirjotella enempää :D olipas taas järkevä lause.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :--) juuh mä taas oon miettiny et selostanko liikaaki täällä hahah mut juu en oo mikää master kirjottaja mut voiha sitä joskus koittaa ;)

      Poista
  2. oi kivan näköstä! mäkin oon jo tosi kauan halunut kokeilla kuvata filmille :--o ehkä vielä jonain päivänä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitos sara! :-) kokele ihmeessä!!! siihe hurahtuu samantien ku saa ekan filmin kehitettyä haha!

      Poista
  3. ihania kuvia! tää blogi on muuten aivan täydellinen mut tietysti useemmin vois postata ni pääsis ihailee näit upeit kuvii vähän useemmin! :-) ite en oo saanu aikaseks hankittuu filmii mun kameraa, pelottaa et en osaa kuvaa sil yhtää! ehkä pitäis ottaa aikaseks käyä hommaa se filmi :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh joo voin ilmottautua laiskaks bloggaajaks, mut yleensä postaustahtiki tihenee kesäsin koska valo!! mut jee kiitos! :--) hah joo käy ihmeessä hommaamassa filmi, ei sitä tiiä osaako ennen ku kokelee XD

      Poista
  4. blogissas ei oo mitään parannettavaa, just sellanen ku sen pittää ollakki! iha huippu oot!! :--))

    VastaaPoista
  5. sun blogissa on parasta se, että sulla on oma kiva kuvaustyyli ja muutenkin asioissa oma tyyli, sun kuvista tulee aina hyvä mieli ja oot ihanan olonen persoona :-) parannettavaa ois vaa se, että useemmin postauksia, mut mä sanoisin näin varmaan vaikka postaisit joka päivä koska tykkään sun postauksista niin paljon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ooo kiitoskiitos :--)) hihee joo mä yritän parantaa tapani ja postata useemmin mut ku loppuu aina postattavat varsinki näin talvisin mut enköhä mä jotain keksi :-)

      Poista
  6. Niinku joku tuolla ylempänä jo sanoki, että kuvat on täysin uhlalaa, mutta kirjotuspuoli on mitä on. Tosin ymmärrän täysin jos et kirjottele enempää tai muuta. Ois se hauska joskus tietää mitä sulle kuuluu tms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uu ourait mä yritän joskus päästää pienen runo-sannin valloillee ja kirjottaa oikein kunnolla ;) mut kiitti!!

      Poista
  7. Mun mielestä sun blogi on aivan ihana ja ootan aina kuin kuuta nousevaa seuraavia postauksia. Sun kuvat on todella upeita ja niistä on helppo saada selkeä mielikuva juuri siitä hetkestä, kun kuva on otettu. Lisäksi otoksissa on aina hirmuisesti tunnelmaa ja näin ollen myös tunteet välittyy ruudulta aina katsojille/lukijoille asti. Tiiän, että tämä on nimenomaa valokuvausblogi ja kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta joskus kaipaisin silti lisää tekstinpoikasta. Toisaalta ne ovat hauskoja kaikessa lyhykäisyydessään ja jättävät postauksen kuvien harteille. Kuvista olisi silti joskus kiva kuulla enemmänkin. Kuvien lisäksi kamerallahan saa videoitakin ja niitä olisi huippukiva nähdä. Esimerkiksi se kesällä tehty video christan kanssa oli kerrassaan upea. Myös vlogi olisi varmasti mielenkiintoista. Tää menee varmaan enemmän postausideoiden puolelle, mutta ajattelin, että samalla nyt sitten. Voisitko joskus tehdä taas kysymyspostauksen tai kertoa itsestäsi vielä lisää? Tai esitellä vaikka jonkun ystäväsi? Tästä tulee varmaan aika romaani, toivottavasti jaksaa lukea kokonaan, mutta haluan vielä sanoa, että oot myös kehittyny hirmuisesti kuvaajana ja on ollut hienoa nähdä myös itseäsi kameran toisella puolella, koska omaat kauniit kasvot ja täydellisen tukan. Inspiraatiota tulevaisuuteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu moni on pyyelly sitä tekstiä enemmän, mut siinä on syy että mulla on lukihäiriö ja teksti tökkii sen takia aika paljon ja kirjotusvirheitä on tsiljoona. mut en oo antanu sen häiritä ja oon omasta mielestäni parantanukki aikasemmasta jo kirjottamista, mm. vuosi sitten en välttämättä kirjottanu postaukseen yhtään mitään vaa läjäytyin kasan kuvia, mut kyllähän tuota parantamista on vielä :) hehe oot lukenu mun ajatuksia sillä oon vähä suunnitellu et saisin videon tehtyä tuosta mun teneriffa reissusta ja jossain vaiheessa talvella tekisin kysymyspostauksen!! tai edes jonkun esittely postauksen itestäni :--) mut kiitos kovin isosta kommentistasi ja kehuista!!! :--)

      Poista
  8. Voi mikä fiilis taas näissä kuvissa!!! Söpöjäsöpöjä, ei risuja :3

    VastaaPoista
  9. aaaaaa hyvää reissua sinullekkin :)) ja iiihania kuvia taas kerran! filmikuvissa on vaan niin rutkasti sitä tunnelmaa että ah<3

    VastaaPoista
  10. Mun mielestä tää sun blogi on aivan ihana ja kuvat oikeesti kans inspiroivia. Sulla ei oo koskaan semmosta tylsää postausta jota ei jaksais lukee vaan jokainen postaus on kiinnostava ;) Ainut ihan pien miinus tekstin vähyydestä, sillä itse myös tykkäisin lukee sulta hieman lisää tekstiä, mut se on kyl ihan ymmärrettävää ettet mitään romaaneja kirjoittele kun täähän on valokuvausblogi, niinkuin joku toinen tossa jo sanoikin. Hyvä kuitenkin et on edes jotain tekstiä, mut nää kuvat on jo hyviä niin ei sitä tekstii niin hirveesti tarvii ollakaan. Oot niin taitava valokuvaaja!
    Jos kiinnittäisi huomiota ihan epäolennaiseen, niin tätä ulkoasuahan vois halutessaan hieman hioa (ei ole siis pakko, sillä mun mielestä kyllä hyvä näinkin!).
    Tää sun blogi on sellasta kivaa ja rentoo luettavaa/katsottavaa, näistä postauksista tulee hyvälle mielelle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh juu tuonne ylempää kommenttiin kirjotinkin siitä että miks teksti on vähäistä mutta yritän skarpata :--) ja jooh mua vähä hävettääki kuinka huono oon ulkoasun/html koodien kanssa säätämään.. pitäs reenata oikein kunnonlla tai saada joku pitämää mulle jonkun kurssin hehe :D mut kiitos hirmusesti kommentista!! (-:

      Poista
  11. sorry, ei oikein liity tähän aiheeseen mut mikä iPhone sull on? :)

    VastaaPoista
  12. Sun blogi on vaa pelkkää rakkautta! Hyviä kuvia, hyvää tekstiä, jnejne. ja siks tää kuuluuki mun lemppariblogeihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooih ihana kuulla hihi kiitos sulkanen!!! :--)

      Poista
  13. pidän tästä nettipalstastA. :-----)

    www.pahanilmanlintu.com/pajupilli

    VastaaPoista
  14. Kuvaatko paljon jalustalla? :) ja sillonku lähet kuvaamaan 'huvikseen' nii onko sulla joku idea millasia kuvia haluut tai millasen tunnelman haluut siihe kuvaan luoda ja miten lähet toteuttaa sitä tunnelmanluontia kuvaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikeestaa, on mulla jalusta mut harvoin käytän sitä :D ja öö mulla on yleensä se kuva suunniteltu sillee puoliks mut jätän yleensä suurimman osan suunnittelusta sit kuvaus hetkelle :--) ja se miten luon tunnelman nii sitä on paha selittää ku se tapahtuu aina vaa kuvaus hetkellä :D

      Poista