tiistai 31. joulukuuta 2013

Vuosi 2013


Morjesta! Mä aattelin tehä tälläsen vuosikatsaus-postauksen, niin kuin kaikki muutkin bloggaajat. Raketit jo paukkuu ulkona ja mä ootan, että porukat väsäilee pientä uusvuos-ruokaa, jonka jälkeen lähden viettää vuoden vaihdetta kavereiden kanssa. Pitäkää kiva uusivuosi!! :-)

Tammikuu

Tammikuussa olin työharjottelussa, kuvasin paljon vaatteita ja sain pitkästä aikaa otettua oman hen.koh lempparikuvan, tein kotistudion kylppäriin ja pidin paljon silmälaseja.


Helmikuu

Helmikuussa olin edelleen työharjottelussa ja kuvasin vaatteita. Lähdin lomalle lappiin ja näin revontulia ja hienon tähtitaivaan. Ajoin elämäni ensimmäistä kertaa autoa ja kävin verikokeissa. Vietin myös vuosipäivää ja ostin iPhonen.


Maaliskuu

Maaliskuussa taisin olla vielä hetken työharjottelussa. Otin kevättakin esille. Nautin auringosta ja odotin kesää. Leikkasin hiuksia ja taisin myös käydä kuvaamassa tähtiä tuloksetta.


Huhtikuu

Huhtikuussa avasin rullauskauden. Tein siistejä kirpparilöytöjä. Ulkoilutin kameraa useammin ja palasin koulun penkille. Kevätaurinko tuntu ihanalta ja suunnittelin tulevaa kesää innolla.


Toukokuu

Toukokuussa avattiin grillikausi kavereitten kanssa. Pidin eka kertaa shortseja tänä vuonna. Kasvit rupes kukkimaan ja puihin tuli lehdet takasi. Olin jatkuvasti kameran kanssa ulkona ja rakastin sitä kun luonnonvalo lisäänty päivä päivältä. En saanut kesätöitä, joten aloitin kesäloman.


Kesäkuu

Kesäkuu oli vuoden siistein kuukausi. Rullasin enemmän kuin koskaan ja kuvasin paljon yo-, ja rippikuvia. Olin juhannuksen mökillä ja menin myös Helsinkiin. Kävin siellä Korkeasaaressa eka kertaa sen jälkeen kun olin neljä ja ostin maailman siisteimmän cruiserin. 


Heinäkuu

Heinäkuussa mun täti voitti liput Musen keikalle, anto ne mulle ja olin jälleen Helsingissä. Käytiin kaveriporukalla Lintsillä ja hengattiin muutenkin yhessä. Tapasin Laurin ja kuvattiin paljon. Musen keikka oli uskomattomin keikka missä oon ikinä ollu ja saatiin Christan kanssa kivoja ruusukuvia.


Elokuu

Elokuussa koulun alku ahisti. Olisin halunnut elää kesässä ikuisuuden. Käytiin Pietun kanssa viimehetkellä reissussa. Kalajoella, Kokkolassa, Vaasassa ja Pietarsaaressa. Yövyttiin teltassa ja ajettiin paljon autolla. Noh, elokuussa tuli myös se koulu vastaan. Lopputyön stressaaminen sai luvan alkaa.


Syyskuu

Syyskuussa kävin amisporukalla Hollannissa, mikä oli ehkä maailman siistein reissu. Kuvasin oransseja puita ja tein huonepostauksen. Laitoin laudat talviteloille ja kuvasin ekoja kuvia lopputyöhön. Lenkkeilin paljon koiran kanssa ja talven tulo ahistaa.


Lokakuu

Lokakuussa kuvasin pitkästä aikaa omia projekteja Maijusta ja musta tuntuu, että mun takki haisee edelleen röökiltä. Nautin viimeisistä oransseista lehdistä ja sain allergisenkohtauksen silittäessä naapurin kissaa. Sain myös hienon hupullisen farkkutakin ja vihasin loskaa maassa.


Marraskuu

Marraskuussa vietin mun 18-vuotis synttäreitä ja sain lahjaksi uudet, hienot, ehjät converset. Vanhat on tuossa kuvassa siis. Käytiin Turussa Mikon luonna ja pidin hirmusesti villapaitoja. Ja lopputyö stressaa kera muiden koulujuttujen.


Joulukuu

Joulukuussa odotin innolla Teneriffan reissua. Kävin myös siellä Teneriffalla. Mulla on ikävä sitä lämpöä ja luonnonvaloa. Ja rakastin sitä kun sai hetkeks jättää kaikki stressaavat asiat kotiin. Noh, kun palasin sieltä, kävin yhtenä päivänä koulussa, jonka jälkeen jäin lomalle. Joulu oli ja meni. Se meni tavalliseen tapaan niin kuin aikasempinakin vuosina, lukuun ottamatta sitä ettei ole lunta.


Onhan tiedän vuosi ollu hyvä? Mun vuosi on ja ens vuodesta tulee vielä parempi.

21 kommenttia:

  1. Enkö ole kuulunut elämääsi koko vuotena </3333 noeivaan XDD nää on ihania kuvia !! ihana sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mainitsinha mä sut siellä hölmö XDD oot ihana, pitäkää kiva uv <3

      Poista
    2. oho kuulun sittenkin elämääsi<3 sä myös!!

      Poista
  2. ihana postaus ja ihania kuvia♥

    http://hellosailor-lumimari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihan sairaan mageita kuvia! Hyvää uutta vuotta sanni! :)

    VastaaPoista
  4. hämmästelin näit kuvii, oot oikeesti tosi taitava kuvaamaan!! :) good for u!

    VastaaPoista
  5. kun lukee sun blogia tulee aina semmonen ihanan lämmin ja positiivinen fiilis noista kuvista ja siitä tyylistä miten kirjotat! ihana postaus taas kerran! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa!! no hyvä jos tulee aina semmonen fiilis heh :D kiitoskiitos :--)

      Poista
  6. tosi inspiroiva postaus! tykkäsin kovasti, tuli heti sellane fiilis et haluun tänä vuonna tehdä kaikkea uutta ja siistiä niinkun sä oot tehny! tykkään tosta tähtitaivas kuvasta jotenkin tosi paljon muuten :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih kiitos kovin!! :--) en mä nyt tiiä oonko mitää sen spessumpaa tehny ku aikasempina vuosina mut oli ainaki kiva vuosi hihi :)

      Poista
  7. upeita kuvia koko vuodelta! :---) hyvää uutta vuotta sanni!!

    VastaaPoista
  8. osaatko ollenkaan selittää miten oot saanu otettuu tähdistä kuvia? ite oon yrittäny mutta ei millää meinaa onnistuu.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se oo sen kummempaa ku kamera jalustalle ja asetuksia säätelemää :-) mä oon vähä huono selittää mut suosittelen sun vilkasemaa sellasta blogia ku http://rockinwithpix.blogspot.fi . Juuso on iha uskomaton ottamaa tähtikuvia ja osaa vielä selittääki miten on ottanu ne!!

      Poista
  9. Ihan täydellisiä valokuvia, näitä oli niin kiva katella! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oihh ompa ihana kuulla :--) !!! kiitos

      Poista