sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Maiju ja Limetti

Kuvasin eilen mun kaveria Maijua ja sen hevosta Limettiä. Limetillä on polvi huonossa jamassa, jonka takia valitettavasti elinikää tällä heposella ei hirveästi ole. Maiju kuitenki laitto mulle viestiä muutama päivä sitten, että haluaisinko tulla ottamaa Limetistä vielä vikat kuvat.

Tää oli aika jännä ja erikoinen kuvaushetki mulle, koska en oo millään tapaa heppaihminen. Ei siitä oo montaa vuotta ku eka kertaa elämässäni koskin hevoseen, saatika sitten että olisin koskaan ratsastanu. En voi käsittää, että syötin tolle isolle eläimelle eilen porkkanaa. Kädestä. Hullua. Sehä ois voinu syyä mun koko käden jos sen ois vaa tehny mieli.

Ja kaiken ton jälkeen Maiju sano vielä, että tuo heppa on pieni. Ei siinä, iha kiva se silti oli!


Ootteko te heppaihmisiä vai heppapelkureita?

63 kommenttia:

  1. Upeita kuvia, aivan ihana auringonpaiste ja pakkanen :-) Mä taidan olla hiukan pelkuri hevosten suhteen, onhan ne aika isoja ja pelottavia.. en oo paljoa ollut tekemisissä ja kyllä varmaan uskallan rapsuttaa ja taputella, mutta ratsastamaan en ihan heti lähtisi - ainakaan tuollaisen ison hepan selkään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitos! joo, noi elukat on kyllä yllättävän pelottavia!! ehkä se isous sen tekee mut kuitenki huih!

      Poista
  2. omg Sanni! absolutely adore it! smashing atmosphere there!

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia! ja heppaihminen oon :-)

    VastaaPoista
  4. En ole yhtää hevosihminen tai mitenkää hevosista pidä mutta nää kuvat on upeita.

    VastaaPoista
  5. Hyvältä näyttää ! Oot taas antanut kameran laulaa, tokassa kuvassa ihan huikee tunnelma :--)

    VastaaPoista
  6. Heppaihminen ilmottautuu! Mutta pakko sanoa, että oisin ikionnellinen jos itse saisin omasta hepastani yhtäihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo ompa kiva kuulla :D sun täytyy napata sunkin heposesta tälläset ;)

      Poista
    2. Minä olen ikionnellinen <3

      Poista
  7. Älyttömän ihania kuvia näin heppaihmisen näkökulmasta! Olispa mullakin tälläsiä mun edesmenneestä hevosesta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh kiitos :--) noh, toivottavasti on ees hyvät muistot siitä :)

      Poista
  8. vikasta kuvasta tuli jotenki tosi kivat fiilikset! :)

    VastaaPoista
  9. siis aivan järjettömän upeita kuvia. just semmosia mitä toivois omastaki pollesta otettavan ennenku aika jättää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiitoooos :--) sun täytyy ottaa siitä vielä ku ehit! (-:

      Poista
  10. aivan upeita kuvia!! lisäätkö nää flickrin kautta ja minkä kokosia nää kuvat on alkuperäsinä? ja mitä teet?:D koska älyttömän hyvä laatusia, itellä ne menee aina ihan sököks ku lisää nettii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! (: juu flickrin kautta ja 800 kokosina mut en mä mitää ihmeellistä tee :D ja just itseasiassa mietin et tulipas näistä huonolaatusia haha :--D

      Poista
  11. Oi että aivan järkyttävän ihania kuvia!! Terveisin heppalukiolaen :)

    VastaaPoista
  12. Ihan mielettömän upeita kuvia kyllä! Itse olen hevosihminen, mutta näin hienot kuvat ei kyllä luonnistu omista eläimistä :D

    VastaaPoista
  13. 3. and 4. pictures are great!

    VastaaPoista
  14. heppaihminen oon, ihania otoksia! ja vaikee uskoo ettet oo paljoo/yhtään heppoja kuvannu, tosi hienoja kuvia! varsinki toi missä aurinko tulee takaa ja pollen siluetti näkyy hienosti... (Y)

    VastaaPoista
  15. Oooo nää on kyllä upeita!!! -terveisin miia the heppapelkuri myös :D

    VastaaPoista
  16. Kolmanneksi viimeinen sekä viimeiset kuvat ovat täydellisiä! :)

    VastaaPoista
  17. Ja meidän sikke sai olla ensimmäinen rapsuteltava heppa :)

    VastaaPoista
  18. Siis aivan ihania kuvia! Ite oon heppaihminen henkeen ja vereen mutta aina sitä vaan saa ihmetellä että miten hienoja eläimiä noi hevoset oikein on!

    VastaaPoista
  19. Käsittämättömän hienoja kuvia! Ihana tuo toinen ja viimeinen, sopii niin hyvin ajatellen että ovat viimeisiä kuvia.
    Olen hevosihminen, en enää käy tallilla tai ratsasatamassa, kun oma polvi ei kestä, mutta ihailen aina noita upeita eläimiä! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih kiitos!!! ja oi voi tuo sun polvi :(

      Poista
  20. Oot taitavasti saanu kuvattua Limetistä hoikemman näköisen! uskoisin että neiti kiittää xD

    VastaaPoista
  21. Wou, mielettömän upeita kuvia! Ihan herkistyin hepan tarinan kuultuani noita kuvia katellessa, kaunis eläin! ♥
    Mä oon kumminkin kai joku järjetön poikkeus, kun oon missannut täysin sen perinteisen heppatyttö-vaiheen (ehkä se tulee mulle keski-iän kriisin mukana?). Ratsastin kyllä joskus muutaman kerran ja se oli huippukivaa, mutta johonkin se silmitön hysteria on jäänyt. Oon ehkä aika kiitollinen tästä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! (-: joo mä kans oon missannu ton heppavaiheen, kummallista :D

      Poista
  22. tykkään niin paljon sun kuvista!!! :)

    cam3raart.blogspot.com

    VastaaPoista
  23. Oon vähän siltä väliltä, en erityisen heppailija mut kyllä mä niistäkin tykkään.
    Harmi vaan, kun sun pystykuvat menee niin isoiksi ettei mun normia vähän pienemmälle näytölle mahdu koko komeudessaan, mutta muuten on kyllä älyttömän hienoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, hups ei kai ne niin isoks tuu.. :o mutta kiitos!

      Poista
  24. Empä oo heppaihminen mutten myöskään heppapelkuri tai heppavihaaja :D Hepat on hienoja eläimiä! Tosi hienoja kuvia hei :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon vähä samalla kannalla sunkaa :D kiitos!!

      Poista
  25. Sanni en kestä ku sun kuvat on niin ihania! katon aina ig:tä ja sun blogia silleen O_O <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaa voi vitsi juuli ompa kiva kuulla, kiiitooos hihi :--))) <3

      Poista
  26. hei ei ne hepat oo lihansyöjiä XDDD

    VastaaPoista
  27. siis en oo hetkeen nähny näin hienoja heppakuvia! t. entinen heppatyttö

    VastaaPoista
  28. vauu upeita :) hei osaisitko neuvoo miten noi pystykuvat saa saman kokosiks kun vaakakuvat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) esimerkiks muokkaamalla leveydet samankokoiseksi, mulla on 800px leveet kuvat :)

      Poista
  29. ihania kuvia! ja heppatyttö ilmottautuu :)

    VastaaPoista
  30. Kauniita kuvia, aivan upeita! Olet taitava :--)

    VastaaPoista