keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Teneriffa osa 2

En ainakaan tiedosta, että olisin hirveän valittava ihminen, mutta sen tiiän, että valitan säästä vähän turhan usein. Ei mua kylmyys nii haittaisi, mut se valo. Musta on tosi ahistavaa, että kello on 12 päivällä, verhot auki ja tarvii silti laittaa kattovalo päälle jos meinaa nähdä sisällä jotain. Eikä sillä lumellakaan oo niin kiire, mutta haluisin nähdä vain sen auringon. Valehtelematta oon nähny auringon viimeks kolme viikkoa sitten Teneriffalla. Oikeesti, kolme viikkoa. Eikä kertaakaa aurinkoa. Äh, mun mieliala vaihtelee vähä turhan paljon säätilan mukaan. Ohoi aurinko, joko tulisit takaisin!! 

No mutta puhutaampas nyt jotain mukavempia. Vaikka Teneriffan eläintarhan eläimistä. 


Mangustit oli mun lemppareita. Oikeesti kattokaa nyt miten se istuu haha!


Joku mukava nainen otti meistä yhteiskuvan heh. Ompas virallisen näköstä.


Taijan saada vielä tehtyä yhden postauksen tuolta lämpösestä. Palaillaan!

60 kommenttia:

  1. Kyllä se aurinko on välillä paistanutkin mutta oot nukkunut sen ohi 😝

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se voi kyllä olla xd oon silti heränny aina kuitenki valosan aikaa hmm..

      Poista
  2. Hyi oon saanut tuolta eläinparkista maailman pahimman auringon pistoksen, hyiyhi traumat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha oikeesti XD no höh sulla jäi sit iha tyhmät muistot sieltä!!

      Poista
  3. tee sellain NÄIN KUVAAN- postaus ois tosi kiva lukee mis kerrot vähän miten kuvan, mitä asetuksia tykkäät käyttää miten niitä säädetään, ku mulla on 600D ja kaikki kuvat tosi tummia tai heilahtaneita menee hermot kokoajan, sitte kattelen näitä sun kuvia ja tuun tosi kateudesta kalpeksi, tai vastaa tähän miten aukkoa, F sitä jotain säädetää, miten saan valoisampia kuvia vaikka tuol pihalla on tosi synkkää, tai sitte kuvista tulee kellertäviä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä tiiä osaisinko mä tehä sellasta, oon aika huono neuvomaan mitään. mut se minkä takia ne heilahtaa on että sulla on liian lyhyt suljinaika, 1/60s on sellanen aika että jos on vakaa käsi nii ei heilahda :-) sitä hitaammalle ei kannata pistää. ja jotta kuvasta ei tulis pimee, sulla täytyy olla aukko mahd.pienellä numerolla esim. f/2.8. ite kuvaan aina 1.4 aukolla :---) toivottavasti tästä ois jotain apua xd

      Poista
    2. oli apua kun kerroit noita numerollisia, mut mulla ei oo hajuukaa miten niit säädetää

      Poista
  4. mangustit on kyllä maailman hienoimpia olentoja :3

    VastaaPoista
  5. Ää sun kuvat on niin hienoja ! :-) Ihanan värisiä ja tarkkoja

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. oi miten mukavia eläinkuvia :))) kalakuva missä niitä on paljon on etenkin todella chuul!

    VastaaPoista
  8. tykkään tosta kala kuvasta paljon ! siis toi sillit purkissa kuva, hehee 8D

    VastaaPoista
  9. Tosi kivoja kuvia! :) Mikä putki sulla oli näissä käytössä? :)

    VastaaPoista
  10. Upeita kuvia! Eläimet on tosi hyviä kuvauskohteita, tai siis että niistä otettuja kuvia on mukava kattoo, varsinkin näitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jejee kiitos :) elukat on kyllä kivoja!

      Poista
  11. ompas kivoja kuvia:) kaipuu ulkomaille vaan kasvaa. ja vaikka täälläkää ei valittajia olla niin kyllä - tuokaa tänne aurinkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! (: ja joo-o, aurinkoikävä yh..

      Poista
  12. Ihan mielettömän hienoja kuvia! Wau!

    VastaaPoista
  13. voi että, aivan ihanii kuvia ja iiihania elukoita!! :))

    VastaaPoista
  14. voi ihania kuvia !! toi kakkoskuvan ilmiselvä mallilupaus piristi mun päiväää :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah joo mäki nauroin sille ku oikein poseeras kameralle :D mut kiitos!

      Poista
  15. Ihania kuvia! Ihana tunnelma näissä

    VastaaPoista
  16. toi mis on noit pikkukaloi on just hieno!! :-)

    VastaaPoista
  17. Toi mangusti :D Ihana.

    ps. lähetin sulle s-postia :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on paras XD juuh mä näin sen!!!!!!!! vastaan nytte hehehe

      Poista
  18. Mahtavia kuvia! Varsinkin toi kalaparvesta otettu kuva on huikee!

    VastaaPoista
  19. ihania eläimiä! toi kalakuva on niiin hieno!:3

    VastaaPoista
  20. Aww! That's so cute!

    x Dawn
    www.wickedlypleasant.wordpress.com

    VastaaPoista
  21. Ihan mielettömän upeita kuvia, vautsi vau!

    VastaaPoista
  22. ihania elukoita!!! ootte söpöjä

    VastaaPoista
  23. Huih miten upee toi koalakuva! :) muutenki mahtavii kuvii ja mahtava postaus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koala? ai tuo eka? heh pakko päteä mut se laiskiainen :---D jeij kiitos!

      Poista
  24. youre so pretty, sanni! ♥♥

    VastaaPoista
  25. super siistejä kuvia!! mangustit on kyllä ihan parhaita ja ne pitää hassua ääntä XD mietin muuten just itekkin että en oo nähny aurinkoo enkä ees tähtiä 3-4 viikkoon :--( kamalaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo XD tulee vaa mielee leijonakuningas hehe.. mut joo!!!!! en kestä tätä pimeeyttttÄÄÄää..

      Poista
  26. Samaistun suhun sanni... näin auringon viimeksi joulukuun alussa kun oltiin Lanzarotella... ja koska ei oo aurinkoa niin oon iha angst :---( ja sama se, en voi pitää verhoja auki ja valot päällä koska naapurit ovat vastapäätä ja ne näkis mun huoneeseen :D oon valittanu just siit ku se aurinko ei tuu.. ahdistavaa >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihanaa ku joku ymmärtää!!! nyt onneks kuitenki tuli lunta nii vähä on valoa mut ei se aurinkoo kuitenkaa korvaa äää.. tuntuu et elän aurinkoenergialla haha!

      Poista
  27. mutta lisään vielä et olin just viettämässä mun kurjia synttäreitä mut sit katoin tota mangustikuvaa ja aloin vaa nauramaan XD ja sun kuvat on nii piristävii ♥ :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja jee hyvä jos tuli parempi mieli! Kiitos ja onneks olkoon! (-:

      Poista