sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Mitä unta näit viime yönä?

maija
maija
maija
maija

Paljastin teille osan mun lopputyötä. Kuvaan mun lopputyöhön unia, outoja ja luonnottomia. Näissä kuvissa Maija on nähny unta, että sen päästä kasvaa sarvet ja tadaa meikä sai kuvattua sen! Mun kuvasarjaan kuuluu kahdeksan outoa unta joista oon kuvannut jo viis. Eli kolme puuttuu, mutta unet loppuu. Onko joku teistä nähny outoja unia? Ja kenties hirmusesti haluais tulla kameran eteen malleilemaan ja esittämään untaan? Olisin superkiitollinen, jos jakaisitte oudot unenne tuonne kommenttiboksiin :--) 

Nii ja mitä mieltä ootte Maijan kuvista? Mikä on teijän lemppari?

39 kommenttia:

  1. Moikka ! Mä tykkään sun blogista ihan tosi paljon, huikeita kuvia !!
    Mä nään joka yö unta .. ja välillä ihan levottomia, monesaa unessa on karhuja mukana ja nyt viimeyönä näin unta että istuin laiturilla siivet selässä ja kynttilä kädesssä .. pelottavaa .. aamulla oli aika jännä fiilis.
    T. Kaimasi Sanni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaks kaveriakin on just viime aikoina nähnyt unta karhuista ! :D

      Ihana aihe lopputyöhön ja mun lemppari noista kuvista on ensimmäinen :)

      Poista
    2. oi kiitos kaima ja milla! hui toivottavasti ne karhut ei ollu sellasia pelottavia lihansyöjäpetoja vaa semmosia söpöjä nalleja :3

      Poista
  2. huikeita kuvia!

    Ja outo uni, oikeestaan painajainen. Kävelee suoraan johonkin pimeään, ehkä jonnekkin rotkon kaltaiseen synkkään tummaan paikkaan, tunneliin, ei ole mahdollisuutta muuttaa suuntaa, pakko jatkaa eteenpäin.
    Tai on tulossa yksin keskiyöllä kotiin. Astuu sisään ja yrittää nopeasti vetää oven perässä kiinni, mutta jonkun käsi, luultavasti miehen käsi, ehtii tarttua oven kahvaan ja työntää nahkasaappaan oven väliin. Koskaan ei saa tietää, mitä tapahtuisi, koska tuossa vaiheessa yleensä herää sydänhakaten ja syvään huokaisten helpotuksesta, että untahan se vain olikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hui kamala mitä unia!!!! ois maailman pelottavin tilanne toi jos joku mies vaa tulis yhtäkkiä sisään hyi.. o_o mutta kiitos! (-:

      Poista
  3. näin kerran unta että meidän saunan lauteitten alla oli noita-akka ja samalla lattia oli täynnä hampaita
    näin unta jossa mun isä tappoi itsensä pistämällä kädellä luodin henkitorvestä läpi (oli muuten ihan sairaan kamala uni..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah tuo noita-akka-saunassa-uni kuullostaa hassulta haha :D mut hyyhh tuo jälkimmäinen :--(

      Poista
  4. mun unessa sain kaveripojaltani viestin:
    "mitä jos oltaisiin yhdeksätoista yli neljä kouvolassa ja olisit morsiusneitona ottamassa vieraita vastaan ovella"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jo oli hassu uni haha :D kai lähit sitte heti?

      Poista
  5. näen tosi usein unia kirjoista. tai ne aina liittyy mun uniin jotenkin. jännää :3

    eka kuva on mun lemppari, ehkä kaikkein unimaisin :)

    VastaaPoista
  6. Mun unet on yleensä täynnä erilaisia seikkailuja, mutta kaikista oudoin uni oli kun juoksin keskellä peltoa joka suuntaan. Harhailin ja etsin jotain. Unen lopussa muistan olleeni muutamien itselle tuntemattomien ihmisten ympäröimänä sillä samaisella pellolla. En ollut koskaan enne niitä ihmisiä nähnyt, he vain tuijottivat minua. Aivan ku niitten olis pitäny sanoa mulle jotain.Herätessä mun olo oli super outo, mutta samaan aikaan helpottunut. Olin ehkä etsinyt niitä ihmisiä ja vihdoin löytänyt. Kiinnostava aihe sun lopputyöllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hui ompa jännä uni :D tiesitkö että aivot ei osaa tuottaa uusia ihmisiä, vaan noi tuntemattomat ihmiset sun unessa on joitain joita sä oot nähny vaikka kaupassa ohi mennen, muttet muista niitä. ne tulee alitajunnasta sitten jotenki uniin :D okei en tiiä onko tää totta mutta jostain oon kyllä kuullu!

      Poista
  7. aikas huikeita kuvia jälleen, hauskinta on että fiilistelin just choralen ikivanhaa univiidakko - biisua ku aloin kattomaan näitä, tunnelma sopi näihin kuviin ku nyrkki silmään, keep it going ! :))

    VastaaPoista
  8. upeita kuvia! toivottavasti niitä sun muitaki lopputyökuvia näkyy täällä jossain vaiheessa !! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :--) juu eiköhän viimestään sitten kun se on valmis!!

      Poista
  9. Upeita kuvia :))
    Näin muute just viime yönä unta akista, et se tuli mua koulun käytävällä vastaan puku päällä :DD
    Ja sit oli joku uni josta on jo aikaa enkä muista kaikkee, mut siin oli niinko joku auto pellolla ja sitte
    ne auton valot näytti johonki aitaan jonka päällä istu joku tyttö ja sit jotain muutaki siin oli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aijaa :--D hassua!! mutta kiitos janika!

      Poista
  10. Ihan loistava idea lopputyölle!! Viimenen kuva on kyllä meitsin lemppari :)))

    VastaaPoista
  11. nään ihan hulluja unia iha ihme aiheilla... hääkakusta joka koristellaa uudestaa ja uudestaa päällekkäi, et istun bussissa ja alan syljeskelee hampaita, et pienen merenneidon ursula jahtaa mua jossai amerikkalaisessa kaupungissa, et oon videopelissä jossa mua jahtaa lohikäärme, raskausunia..... iiiihan mitä vaa mahdollista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huh no johan on sulla laajavalikoima unia :D vähä pelottaviaki jopa!! toi hääkakku-uni kuullostaa kyllä oikeestaa oikein hyvält :-)

      Poista
  12. Näin just viimeyönä jotain todella kummallista unta.. Mun unissani vain on se, että ne harvemmin on ulkopuolisen mielestä outoja, outous tulee enemmänkin ihmisistä. Viimeaikoina olen nähnyt paljon unia jätkästä, jota tapailin toissa syksynä mutta mistä ei sitten tullutkaan mitään. Perinteisiä ovat tietenkin nämä unet joissa kaikki ihmiset kuolevat syystä tai toisesta paitsi minä, ja sitten siinä yritän ymmärtää mitä tapahtuu..

    Ja hei, mahtava idea lopputyölle, en olisi itse kyllä keksinyt! Propsit ja peukut sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa uhi tuo et kaikki kuolee paitsi ite :o apua ... mutta kiitos kovin! (--:

      Poista
  13. Itse pidän eniten tosta vikasta kuvasta, ja pakko sanoa että ihan uskomattoman ihana aihe lopputyölle! Itse näen hyvin harvoin unia, mutta viime yönä näin unta että joulupukiksi pukeutunut psykopaattimies salakuljetti rajan yli ihmisiä, ja lopulta rupesi riehumaan ihan urakalla rynnäkkökiväärin kanssa.. epäilen että on tullut katsottua aaaivan liian paljon FBI rikostutkijoita ja criminal mindsia ja csi jne. kun tuollaisia unia näkee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovin!! (--: haha ompa hassun kuulonen uni XD tai siis tuo joulupukki osio lähinnä...

      Poista
  14. mä en muuta nääkkää ku vaa outoja unia XD ja sit ku tulee unihalvaus nii ne oudot unet tulee todellisuuteen, se on pelottavaa o__o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD huih mulle ei oo onneks koskaa tullu unihalvausta....... o_o

      Poista
    2. onhan se joo vähän pelottavaa kun herää yöllä eikä voi liikkua ja näkee että kaapista kurkistelee jättiläis shakkinappulahevosia jotka tärisee ja huoneessa välkkyy discovalot ja kuuluu täysillä europe - the final countdown :--)

      Poista
    3. hahah mitäää :DD shakkinappulaheppa

      Poista
  15. nään usein unta että ratsastan valkoisessa metsässä mekko päällä hevosellani :---D

    VastaaPoista
  16. Mä näin ihan vasta unta, et meidän kimppakämppään oli muuttanu joku vanha mummo elämään loiseksi ja se kiusasi meitä kaikkia asukkaita. Sit suutuin sille niin paljon, että työsin sen pois meidän asunnosta ja kävi ilmi et sillä oli täällä elämässä lapsi ja lapsenlapsi! Ei saatu millään ovea lukkoon ja ne yritti takas sisälle, ja samaan aikaan pihalle ilmestyi Hurjan Remotin tiimi kera ärsyttävän juontajansa ja poliiseja. Ja mietittiin et hakeeko ne nuita loisia vai meitä.
    Ja vois olla hauskaa tulla malliks! Asun lähellä Jyväskylää :) ja onhan nuita muitakin unia, toi on vaan tähän astisista paras hahahaha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahaha kuullostaapa hassulta unelta :--D toi olis kiva kuvata mut yritäppä saaha hurjan remontin tiimi tänne haha :DD unet on huippuja

      Poista
  17. Mä olen viimeaikoina nähnyt unia siitä että seurustelen vampyyrin kanssa. Siis paljon sellaisia unia. Tosi creepyä, voin kertoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kunnon twilight uni :-DD ompa jännää

      Poista
  18. tosi tunnelmallisia kuvia! ite nään yleensä unia joissa lennän, ja se tuntuu aina tosi todelliselta. näen myös välillä semmoisia unia joissa juoksen jotakin pakoon, mutta en pysty juoksemaan kovempaa koska jalat tuntuu tosi painavilta, ihan niinkuin niissä roikkuis jotkin painot tai vastaavat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäki nään aina sellasia et pitää juosta äkkiä karkuun jonnekkiin mut ei pysty ku jalat painaa ihan liikaa, se on hirveetä!! mutta kiitos :D

      Poista