torstai 20. helmikuuta 2014

Vastauksia

Mikä sinusta tulee isona? Isompi sanni! haha ei vaa, en osaa vielä sanoa, sen näkee sitten. 

Mikä on suurin haaveesi? Ei mulla oikein oo "suurinta" haavetta. mutta onhan noita pikkujuttuja, mm. matkustelu joka paikkaan, filmiskanneri, kämppä helsingistä, tai oikeestaan mistä vaan. kaikki maailman muumi mukit, ruttunen koira tai ihan vaa se, että ois kesä!

Mitä odotat elämältä? Yllätyksiä, positiivisia sellasia.

paras ruoka? Kaikki maailman salaatti- pastahössäkät, kanalla mieluiten. sit tietty sit kebab ja pitsa !!

paras juoma? Kahvi

lempieläin? Manaatit ja pääskyset

haave-ammatti? Jotain visuaallista. Valokuvaaja tai jotain sinnepäin!

mitä kuuluu? Oikein hyvää! Tässä juon mun uudesta muumimukista kahvia :-)

kauan sulla on ollu noin ihana tyyli? En mä tiiä onko tää niinkää ihana, mutta oon aina ollu vähä laiska laittautumaa. Ekan ruutupaidan hommasin kuudennella luokalla, että ehkä se siitä lähti :)

kauan oot ollu sun poikaystävän kanssa (nimi taisi olla Santtu) ? Haha ei ihan santtu, mutta Pietari se on. Tai Pietuks sitä taitaa kaikki sanoo ja ollaan oltu kaks vuotta yhessä!


Mikä on omasta mielestäsi kaunein kuva minkä olet ottanut? hmm aika paha, mutta tää taitaa olla yks mihin oon aika tyytyväinen: http://farm6.staticflickr.com/5514/12405326795_a33e7e27b6_b.jpg

Mistä lähti inoostuksesi valokuvaukseen? Varmaan siitä kun sain ekan kännykän jossa oli kamera! vuosi taisi olla 2007 maybe


mikä on sulle rakkain paikka maailmassa? Koti

haluaisitko tatuointeja, millaisia? Juu oon miettiny tosi monta vuotta, että ottaisin kaks pientä pääskystä ranteeseen. Oon piirelly niitä ylä-asteelta asti käteen, mutta en jotenki saa aikaseks varattua sitä aikaa, äh.  

missä haluisit asua? Söpössä, vanhassa talossa

ketä ihailet? Äitiä

missä näet itsesi 5 vuoden päästä? entä 20? 5 vuoden päästä jossain etelämmässä kuin jyväskylä, ehkä 20 vuoden päästä myös.



mikä on suurin saavutuksesi? Säästin hirveän summan rahaa uuteen kameraan, ja onnistuin siinä.

mitkä on sun lempiblogit? Ainaki Suvin-, Enyan- ja Vilman blogi! Onhan noita kivoja blogeja ainaki tusina!

lempi kirja?  En lue kirjoja, mutta Miina Savolaisen Maailman ihanin tyttö on kyllä kiva!

lempi biisi? tämä on kyllä ehkä tämän hetken lemppari!

lempi bändi/artisti? Niitä on monta. Coldplay, Alt-J, Muse, Mumford & Sons, The xx, Mew, Satellite stories, Two door cinema club, Bon Iver

mistä kaikkialta ostelet sun vaatteita & kenkiä? Kirppareilta, H&M, Beyond ja Carlings on ainaki nää yleisimmät!

kuka on sun lempivalokuvaaja? Julia Trotti

mitä kaikkea harrastat ja oot joskus harrastanut? En tällä hetkellä oikein harrasta mitään. Oon ruvennu käymään salilla nyt tässä ja koira lenkillä käytän. Kesäsin sit rullailen ympäriinsä. Hmm ja sitten joskus pienempänä harrastin voimistelua ja kuviskoulua!

mitä fobioita sulla on ? Ei mulla mitään pahoja ainakaan ole, mutta ahtaanpaikan kammoa on havaittavissa. Tai se että jos joku pitää musta kiinni niin että en pääse liikkumaan, se on ahistavaa, mutta en tiiä mikskä fobiaks sitä voi kutsua :D

mistä asiasta pidät eniten itsessäs ? Siitä, että osaan säästää rahaa

ootko ikinä menny ns. massan mukana ? Ehkä ylä-aste aikana jonkun verran

mikä puhelin sulla on ? iPhone 4s

haluutko perustaa oman perheen tulevaisuudessa ? Paha sanoo tässä vaiheessa vielä mitää, mutta ehkä

Mikä saa sinut hyvälle tuulelle? Aurinko, hymyilevät ihmiset, pitkät yöunet, se että ei oo kiire minnekkään ja tämä!

Onko sulla joku "tyyli-ikoni"? Kuka? Miksi just hän? Hmm ei oikein oo. Kyllähä niitä ihmisiä on paljon, kenen vaatteita kattoo aina vaa sydämet silmissä!!

Mitä odotat eniten tällä hetkellä? Kesää

Onko sulla tumblria? Ei :-(

Paljoks veloitat esim yo-kuvista? Riippuu, mutta yleensä noin 60-70e :)



kumpi on parempi aloittelijalle, cruiser vai longboard? Longboard. Se on massiivisempi ku cruiseri ja sen takia helpompi hallittava :-)

mikä on ton ainasen "pizza tagin" instagramissa- tarina ? Hahah!! Noh, jos totta puhutaan sillä ei oikee mitää sen kummempaa merkitystä. Poikaystävän kanssa mietittiin muistaakseni joskus, että vois tägätä jotain kummaa vaan siks että kaikki hämmentyis. Noh, jostain syystä se oli sitten #pitsa ja se pitsan piti olla vaan muutamassa kuvassa mutta sit se vähän karkas käsistä. Tosin nyt ei oo #pitsaa pitkään aikaa näkyny. Niin, ja jos et omista Instagrammia tai muuten tiiä et mistä nyt puhutaan, niin kurkkaa tämä esimerkkikuva niin ehkä juttu aukeaa :-)

mitä oot syvällisemmin mieltä elämästä? onko sulla siis joku valaistunut oivallus tästä tai edes sinne päin? Ei mulla oo mitää syvällisempää aatetta tästä, enkä nää oikein tarvettakaan miettiä sellasta. Tää on vaa tällänen elämä ja semmone pitäis elää!

ootko semmonen ihminen joka mielluummin laittaa kukkia hiuksiin, kun timantteja kaulalle? Juuh kukkaset on kivempia!

mihin yleensä kulutat rahas? Kahviin ja ruokaan enimmäkseen. Sit aina säästän johonkin isompiin ostoksiin!

milloin ihminen on onnellinen? Silloin kun se tuntee, että kaikki on hyvin.

mitä vihaat maailmassa? Aamuherätyksiä.

uskotko Jumalaan? En oikeestaan

luuletko että tulevaisuus tuo paljon kaikkee jännää siulle? Luulen ja toivon :)

mitä uskot tekeväs ystävänpäivänä? Olin Helsingissä, ja en oikeestaa mitää sen kummosempaa tehny!

millon oot syntyny? 22.11.1995

linkkaa muutaman sun kaverin blogi. Miia, Jenni, Mikko, Christa, Nona, Atte, Maiju, Iisa

juotko kahvia tai teetä? Molempia, mutta kyllä tuota kahvia useemmin menee.

ootko koskaan värjänny hiuksias? Juu latvoja vaan kylläkin!

onko siun vanhemmat vielä yhessä? on!

asutko jo omassa asunnossa vai vanhempien luona? Asun vielä porukoilla!

miten pitkään oot seurustellu? Kaks vuotta



mikä on romanttisinta/ihaninta mitä poikaystäväs on siulle tehny? hmm, no se osti mulle yllätyksenä Tove 100 vuotta- muumimukin. Olin kuolannu sitä mukia pitkään, mut se oli sen verran kallis, etten saanu sitä ite ostettua!

romanttisinta mitä sulla on sanottu? "sä oot parempaa ku kebab" 

miten pitkä oot? 158 cm

ootko itsevarma? En mä oikein tiiä. Kyllä mä kait ihan tarpeeksi!

uskotko kohtaloon? Eenn.

entä karmaan? Noup.

mitä mieltä oot siitä, että Suomessa ei saa homot eikä lesbot mennä naimisiin? On se vähän tyhmää kyllä.

minkätyylistä musiikkia kuuntelet? Aika indie painotteinen on tuo mun Spotify-soittolista ainakin!

onko siulla sisaruksia? Juu, pikkuveli Simo.

jos saisit olla mikä tahansa eläin, mikä olisit? Varmaan kissa. Voisin vaa syyä ja nukkua ja olla lämpösen peiton alla!

uskotko horoskooppeihin? No en oikein niihinkään. 

luuletko, että ihmiset uudelleen syntyy? Ois ainaki kiva kuvitella niin!

mitä pelkäät? Ukkosta o__o

luotatko helposti ihmisiin? Kyllä mä oikeestaan!

juotko koskaan alkoholia? Joskus

ootko kokeillut tupakkaa? Joskus

Do you smoke weed hihiiihulalalaahhiihhhhiii hihiuhuihauhiuhaiuiiihihi en XD

miksi päätit hakea opiskelmaan valokuvausta? Kun en oikein muutakaan keksiny ja se tuntu omalta jutulta!

mikä valokuvauksessa ihan ehdottomasti parasta? Se, että saa toteuttaa itteensä!

minne kaikkialle ulkomaille haluaisit matkustaa ? Kaikkialle!! Ranskassa ois kiva käyä ainakin. Samoin australia, jenkit, kiina, saksa, islanti ynms. ynms.

tykkäätkö lapsista ? En mitenkään erityisemmin. Kivat lapset on kivoja!



lempikarkki ? Salmiakki

kamalin ruoka ? Maksa- ja kaalilaatikko

miten suosittelisit longboardia aloittelijalle? meinaan että voiko sen valita *fiiliksen* mukaan että leveys ja pituus miten hyvältä tuntuu vai onko jotku tietyt jutut mitä pitää muistaa lonkkaria ostaessa? vai pitäskö aatella jo kruiseria? tää on jo melko iso ongelma koska en tosiaankaan tiiä mitä tehä :(    Kyllä mä ostan laudat ihan vaan fiiliksen mukaan :D ei niille oo mitää tiettyä "alottelijan lautaa" tai en ainakaan koe että sellaista olis olemassa :-) kun oppii kulkemaan sillä laualla mikä on, nii se rupee tuntuu omalta, on se sitten mikä lauta tahansa! Ja tämä on siis vaan mun mielipide, voin olla väärässäkin! :)

millaset sun lempisukat on? Villasukat !

Minua kiinnostaisi tietää vähän digitaalisesta työnkulustasi eli missä järjestyksessä teet kaikki muokkaukset kuviisi ja missä muodossa tallennat yms, kaikki mitä ja miten teet kuviisi :D Eli siis miten muokkaat kuvasi step by step! :D       Kuvaan oikeestaan aina RAW-muotoon kuvat. Muokkaan photoshop cs 6:lla ja toki riippuu aina kuvasta et miten muokkaan, mut sellanen aika yleinen kaava on, että rajaan, väännän curveseja, terävöitän, pienennän kokoa ja sen jälkeen tallennan sen kuvan jpg-muotoon :-)

oon jo pitkään miettiny millanen on sun ääni :DDDDd pystytkö joku kerta postaamaan videon missä se kuuluu? Hahah :--DDD noh tuota jotenkin noi videojutut tuntuu vieraalta ja en osais olla millään tasolla luonnollisesti videossa, mutta ehkä vielä jonain päivänä....

Millanen on sun perheesi? Erittäin ihana! Siihen kuuluu äiti, isä, pikkuveli ja koira :-)

Ootko usein alllapäin tai huonolla fiiliksellä? En omasta mielestäni. Oon aika pessimisti mut en kuitenkaan ole se kaikkein negatiivisin tyyppi.

Mikä saa sulle huonon fiiliksen aikaan? Jos jollain muulla on huonofiilis tai sit vaan on huonopäivä ihan yleisesti

ootko koskaan suunnitellu muuta uraa kun valokuvaaja? onko sulla varasuunnitelmaa jos valokuvaajan ura ei kanna pitkälle? Jotain muuta visuaallista alaa, mut en oikeestaa sen tarkemmin.

oliks lukio koskaan sulle vaihtoehto? Oli, ja hainkin lukioon, mutta onneks en päässy koska en olisi pärjännyt siellä.

seuraatko ketään youtubereita? En :-(

minkälainen koira teillä on? Se on kääpiösnautseri ja sen nimi on Paavo. Paavo on sokea ja se rakastaa kaikkea minkä voi syödä.

joku muisto jonka haluaisit unohtaa? Kaikki nolot tapahtumat xd

onko jotain mitä oot aina halunnu oppia? viheltämään!!

montaako kieltä osaat? Kaks ja puol. Suomea ja englantia, mutta ruotsia niin huonosti että en oikein tiiä voiko sitä edes laskea :D



lempileffa? 127 hours

mitä kadut eniten? Ei mulla oo mitään yhtä ja selkeätä juttua onneks, mitä kadun, mutta välillä harmittaa se, että en oo lukiossa kun kaikki kaverit on siellä!

koska viimeks leikkasit hiukses? Joulukuussa tais olla. Leikkasin melkein 10 cm mut kukaan ei edes huomannut sitä haha!


jos voisit olla kuka tahansa viikon ajan, kuka olisit ja miksi? Varmaan meidän koira. Ois ihanaa vaa nukkua paljon ja  olis jännä tietää millasta on olla sokea ja elää vaa niillä aisteille mitä on ja olis myös kiva tietää sen ajattelutavasta; miks kaikki pitää syyä, miks joillekkin pitää heiluttaa häntää ja toisille ei, tykkääkö se oikeesti yhestäkään ihmisestä vai onko kaiken takana aina vaa ruoka.. hmm..


harkitsetko ikinä lyhentäväsi hiuksiasi ja ärsyttävätkö pitkät hiukset ikinä sinua? Ärsyttää tottakai. Mulla on sellanen viha-rakkaussuhde, niin kuin varmaan kaikilla muillakin tytöiillä on omiin hiuksiinsa. Välillä mietin et oisko kiva jos leikkaisin oikein kunnolla tätä pehkoa, mut sit en kuitenkaan ikinä uskalla. Sit siinä olis sekin, että sitä olisi helpompi harjata ja hoitaa jos se olisi lyhkänen, tosin kun nyt. Oon niin laiska, että mun hiukset on aina takussa.

minkälainen olit ala-asteella? Luokan lyhyin, aina. 

minkälainen olet nykyään? En sentään luokan lyhyin, mutta oon hidas. Mun luokkalaiset valittaa aina, kun mua pitää odottaa ruokalassa kun syön niin hitaasti. Mua pitää kyllä odottaa aina vähän muutenkin. Harmi vaan, että bussit ei ikinä odota ja siks oonkin aina koulusta myöhässä. Ja vähän kaikkialta muualtakin, hehe terkkuja vaa kamuille....

millainen on hyvä ystävä? Sellanen joka ymmärtää, joka ei käytä hyväkseen ja jaksaa kuunnella aina mitä kuuluu.

millainen ystävä itse olet? Tohon on hankala sanoa mitään ite. Pitäs kysyä mun kavereilta :D

tykkäätkö urheilla? Kyllä oikeestaan. Mutta en silti oo mikää urheiluhullu :D

lempivaate? Ruutupaita

lempiväri? Ehkä sininen



mitä haluaisit tehdä juuri nyt? Syödä! Hirvee nälkä mut ei saa aikaseks mentyä jääkaapille.

parasta seurustelemisessa?  Hmm hankala kysymys.. Ehkä se, että voi aina turvautua toiseen!

uskotko että kaikille on se oikee? Eeeen mä taida

kuunteletko paljon musiikkia? Oikeestaan aina koneella ja kun oon bussissa!

tykkäätkö sun huoneesta? Kyllä täällä ihan viihtyy!

minkälaiset on sun parhaat farkut? Dr. Denimin harmaat farkut

mitä odotat? Kesää


mitä et ymmärrä? Sitä että kuka ihme on keksinyt kasin aamut!!!!

Kuvaatko sä rippikuvia kelle vaan vai pitääkö olla esim tutun kautta? Kuvaan kelle vaan :-)


Onko sun iho hyväkuntonen kun et käytä meikkiä? On itseasiassa. Tosin kyllä tosta naamasta aina joku finni löytyy.

mistä ostat sun farkut? Carlingsista yleensä mut viimesimmät taitaa olla H&M


Kiitos kaikista kysymyksistä! Jätin muutamat kysymykset pois, joita kysyttiin eri sanoilla kahteen kertaan, joten älkää hämmentykö jos omaa kysymystänne ei siellä näy! Hyvää loppuviikkoa! :-)

38 kommenttia:

  1. SÖPÖ SANNI KISSA!!!! kauhee ikävä. tuun pian kotikotiin sit nähään! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi nii minullaki ikävä sinua mikko <3 ihanaa että kohta nähää!

      Poista
  2. OOotpas ihana Nakiseni !! <333333333
    Ja paljon tuttuja kuvia tuolla välissä ;)

    VastaaPoista
  3. Ps: mietin iha törkee kauan että millo sää oot ostanut valkoset janoskit, tai sit oot photoshopannut sun kenkien värin(en löytänyt tähän kyllä järkevää selitystä). Mut sit tajusin että säähä lainasit niitä multa sillo museen XDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah XDD juuh minun kengäthän ne olikin.....

      Poista
  4. Miks mun kyssäreitä ei ollu tässä vaik ei ollut saman tapasin ja oli ihan asiallisia??? Mä voin nauhoittaa jonkun puhelin tai ottaa susta salaisen videon nii saa sun äänen kuuluviin xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja nyt et edes vastaa kommenttiini :(

      Poista
    2. hahaha XD jepjep pinokion ääni on nii huikee et kyllähä se pitää äänittää jonnekki, ja lähettää vaikka ässällekki

      Poista
  5. Onpas nätti kuva tuo jossa istut portailla :)

    VastaaPoista
  6. Oi kaima oi kaima, olemme sentilleen saman pituisia. . _________ .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä !!!! :DD ompa hassu sattuma heheh!!

      Poista
  7. hahah pitkästä aikaa joku teki kysymyspostauksen jonka jaksoi lukea!! :D ja ihania kuvia, varsinkin toi missä istut portailla! ♥

    VastaaPoista
  8. Aaaa sä kuulostat niin ihanan tavalliselta! ♥ Mä rakastan tavallisia ihmisiä. Koska mä oon sitä mieltä että pohjimmiltaan kaikki on tavallisia mut sit on niitä jotka haluu olla epätavallisia ja sit ne tekee itestään sellasia. Hmm. Okei meni vähän monimutkaseks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hhaha kiva kuulla et kuullostan tavalliselta XD

      Poista
  9. hei tää oli kiva postaus, i like it! mut sanni, olis kiva jos vastaisit mulle Facessa mun kysymykseen :--(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TÄH mikä kysymys!!? ei mulle oo tullu mitää :o

      Poista
    2. eikä! höh. Mä laitan sen uudestaan :3

      Poista
    3. Hehe joo laita ihmeessä!! :-)

      Poista
  10. siis oonko ihan pihalla ku luulin et oot -97 ja että oot vähintään joku 175 cm :D mutta joo tosi kiva postaus :) oli kiva lukee uusia faktoja susta mukaanlukien nuo edelliset :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :DD nyt oot kyllä sekottanu mut johonki toiseen! mut jeij kiitos! (-:

      Poista
  11. olitko tänään forumissa? jos olit niin näin sut top shopissa! en ensin tajunnu, mut sitte kun aattelin tulla jutteleen menitki jo kaupasta ulos :--(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vai tarkotatko top sport? ja joo kyllä mä siellä olin :D mut höh olin liian nopee :--(

      Poista
    2. joo oho top sport XD

      Poista
  12. Mun kaveri (joka sattuu oleen sun serkku Oona:D) näytti mulle sun blogin & ihastuin heti! Sun blogii on niin kiva lukee, koska tarkat isot kuvat, sujuvaa tekstiä ja ~sun tyyli~ Sun tyyli on täydellinen!♥ Jumaloin sua ja oot mun ''tyyliesikuva'' Ois niin siistii jos oisit myös vloggaaja:D Mut joo, oot ihan huippu ja ehdottomasti paras bloggaaja ikinä!♥ Ps. Seuraatko mmiisasia youtubessa, ootte ehkä vähän saman tyylisiä?:)

    VastaaPoista
  13. Mun kaveri (joka on muuten sun serkku Oona:D) näytti mulle sun blogin ja ihastuin heti! Sun blogii on niin kiva seurata, koska isot ja tarkat kuvat, sujuva teksti & ~sun tyyli~ sun tyyli on jotain niin täydellistä!♥ Oot mun ''tyyliesikuva'' :D Ois muuten siistii jos tekisit joskus vlogeja:D mut joo, oot ehdottomasti mun lempparibloggaaja! Kiitos Sanni ♥ (En muuten tiiä tuliko sama kommentti vahingossa 2 kertaa:D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no voi kiitos malla!!! :-DD mä en oo millää tavalla luonnollinen videoissa nii tuskin vloggaaminen ois se mun juttu, ja joo oon mä joskus miisasiaa tullut katteltua :--) hehe sano oonalle terkkuja!!!

      Poista
  14. olitko sä tällä/viime viikolla levillä jonku jyväskyläläisen riparijengin kans vai näinkö mä harhoja? :D :)

    VastaaPoista
  15. olitko sä tällä/viime viikolla levillä jonku jyväskyläläisen riparijengin kans vai näinkö mä harhoja? :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taisit nähä harhoja, ihan kotona oon ollu :--)

      Poista
  16. Moi! Oot ihana ja rakastan sun tyyliä! Muuten yks kysymys värjäätkö hiuksias vai onko noi sun luonnollinen väri tai leikkaatko hiuksia jotenkin keroksittain vai, toivottavasti sait selvää!?:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3 oon joskus yli vuos sitten värjänny mun latvoja, eli yritin kait jonkinsortin liukuvärjäystä kehitellä mut ei se hirveen voimakkaasti näy! mut siis en oo sen kummemmin niitä värjäilly :-) ja öö on niitä kerrostettukki!

      Poista
  17. Hei ! Sulla on ihana blogi!(; Mistä toi sun longboard on?Oon jo harkinnu ostamista,mut en oo vielä päättänyt mistä ostan(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :--) toi mun lonkkari on junkyard.fi sivustolta (:

      Poista