perjantai 11. huhtikuuta 2014

Saaressa on aina sunnuntai

_MG_8177-1

Oi ompa ihanaa, kun sain lopputyön pois alta. Kaikki stressi poissa, ah! Kevätkin tulee ja oon jotenkin iha superfiiliksissä kaikesta!! Jonkun verran on kyselty, että näytänkö lopputyötä tännekkin, niin voisin väsätä siitä postauksen. Ootteko samaa mieltä?

 Kaiken tän työn jälkeen saan aika huikeen palkinnon itelleni, sillä ens sunnuntaina lähen Tallinnaan kaheks yöks. Heh en malta oottaa!!

Musta tuntuu, että mulla on kauheesti kaikkee selitettävää tänne. Yks juttu olis semmonen, että ette varmaan tienny, mutta oon aika fanaattinen kännykän kuorien kanssa. Mulla on ehkä vähän turhankin paljon niitä heh.. No, mutta kuitenkin. Sain yhteistyöpyynnön sellaselta Jyväskyläläiseltä sivustolta kun Nunuco.fi. Olin ihan innoissani tästä yhteistyöstä, sillä oi kamala miten ihania kuoria siellä onkaan. Jos siellä ruudun takana on myös joku joka rakastaa kännykän kuoria niin suosittelen mennä kurkkaamaan tota sivustoa! Saatte sieltä 15% alennuksen kun laitatte kuoria tilatessanne koodin TIMERUNAWAY15! Alennus on voimassa 19.4 saakka :-)

_MG_8170-1 _MG_8166-1 BEE
Kännykän kuoret, Nunuco.fi

36 kommenttia:

  1. Sun blogias on kyllä aina niin mukava lukea ja noi kuvat on jotain ihan omaa luokkaa!
    ..Ihanan keväisiä kuvia ja noi kuoret on kyllä ihan tajuttoman mageet! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi kiitos jere :D ja eikö ookki!!!! iha hullun cooleja

      Poista
  2. rupee tekee youtubeen videoita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm en osaa olla luonnollinen videoissa D: ois kyllä kiva, ehkä vois joskus kokella

      Poista
  3. Ois kyllä kiva saada sun lopputyöstä tännekkin postausta! Ja on muuten ihan törkeen kivoja kuoria, mä en kestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeeess enköhä mä saa semmosen postauksen tehtyä :3 hehe eikö!!!

      Poista
  4. aivan ihania kuvia! oot ihan huippu bloggaaja täytyy sanoa! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana oot!<3 Muuten haluaisitko tehä joskus vaatepostauksen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaatepostauksen? Mitä se sisältäis? :D hmm täytyy katsoa ;)

      Poista
  6. Ihanat noi norsukuoret, pakko saada! ja ois tosi kiva nähä postaus siitä sun lopputyöstä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on mun tän hetken lemppari kuoret!! <3 ja juuh enköhä mä sais sen lopputyöpostauksen joskus tässä väsättyä!!

      Poista
  7. samaa tulin sanomaan kuin ensimmäinenkin kommentoija, sulla on ihanan laadukkaita ja hienoja kuvia!!

    VastaaPoista
  8. wow ku näytät upeelta!

    VastaaPoista
  9. Muuten miten teet siun nutturan kun se on niin hieno!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nutturan!? missä oot nähny mulla sellasen kun en hirveesti sellasta piä haha :D mutta ööm en oikee tiiä onko siihe mitään oikeata ratkasua miten sen teen, laitan vaa hiukset kasaan ja vetäsen ponkkarin siihen tai sit teen hiuksista semmosen pötkön ja kieputan sen vaa päähä :--D apua en osaa selittää

      Poista
  10. Mistä toi takki on? Se on älyttömän hieno :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. choies.com!! kiitos pidän siitä itsekkin :---)

      Poista
  11. eeei vitsit mä tykkään sun blogista ja kuvista niin hirveeesti! 8)

    VastaaPoista
  12. Noita kuoria saa ebaysta 2-3 eurolla.. Aika paljon voittoa suomalaiset kuorimyyjät tekevät, ryövähintaan mun mielestä myydään kuoria suomessa :/

    VastaaPoista
  13. Mä ihailen sua Sanni! Oot oikeesti maailman paras bloggaaja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh aijaa XD voi kiitos ihana kuulla! <3

      Poista
  14. ebaysta saa mitä tahansa halvemmalla kun missään muualla maailmassa

    VastaaPoista
  15. Sun kuvas on aivan uskomattoman hienoi... vau

    VastaaPoista
  16. Ootko tulossa blogi kirppikselle ? Onko se lauantaina vai sunnuntaina ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mua oo kutsuttu sinne :--( en tiiä yhtää millo sen on, sori!!

      Poista
  17. sait mut sortuu kuoriin vaikka joskus vannoin etten ikinä tilaa niitä... harmi ettei samsungin s3 oo nii paljoa ku iphonelle, mutta vähäisestäki valikoimasta löyty kuitenki yks joka oli pakko hankkia! kiitos alennuksesta, ilman sitä tuskin ois kauppoja tullu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii ompa kiva kuulla ettei menny postaus turhaan haha :D hyvä jos kelpas :----)

      Poista