keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Turn it away

_MG_9759-1
_MG_9720-1
_MG_9867-1_MG_0005-1 _MG_9933-1

Tossa on mun kaveri Miia, jolla on maailman siisteimmät kärpäslasit! Ehkä viikko taaksepäin etittiin lonkkarit talviteloilta ja käytiin avaamassa rullauskausi ja otettiin kamerakin mukaa. Tosin siitä rullailusta ei tullu kuvia, mut ei se mitää. 

Mä elän vielä tän viikon kiireistä ja stressaavaa aikaa, sillä lopputyöööäähhh.. Tein lopputyö kuvistani kuvakirjan, jonka pitäis olla tulossa jo postissa mun luokse. Sitten ens perjantaina on lopputyön kirjallisen osuuden palauttaminen ja ensi viikon keskiviikkona seminaari, jossa esittelen sen työn, hui! Vielä vähän aikaa pitäis jaksaa ja sitten oon vapaa, hurraa!

Jos siellä nyt joku miettii, että mistä teen lopputyöni nii kurkkaa tämä postaus. Siinä kerron siitä :--)

18 kommenttia:

  1. rakastan näitä sun kuvien värejä !! mulla ne aina jää jotenki vähä tylsähköiks xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD iha hyviltähä ne sunki kuvat näytti!!

      Poista
  2. On kyllä ihan törkeen makeet noi lasit! :---o

    VastaaPoista
  3. Aiotko jakaa tänne loputkin unikuvat? Ois mielenkiintosta nähä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mä aattelin :--) voisin tehä postauksen siitä sitten kun se mun kirja tulee postista!!

      Poista
  4. Oot ihana Sanni! Mistä ostat yleensä vatteet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm vähä sieltä täältä, carlings, h&m, beyond, kirpparit :--)

      Poista
  5. Millä oot kääntäny noi bannerin kuvat tollalailla? Oot hirmu hyvä kuvaamaan! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. photoshopilla käänsin :--) voi kiitos!

      Poista
  6. Kuin pitkä oot Sanni?:)

    VastaaPoista
  7. Oot ihana, ihailen sua Sanni!:)
    Muuten miten saat noin kivoja kuvia, millä kameralla kuvat ja kauan olet opiskellut kuvaamista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiitti :D kuvaan canonin 5d mark 2, se lukee tuolla sivussa. jaa oon opiskellu 3 vuotta ja valmistun nytte keväällä :)

      Poista
    2. Onko se Canon 5d Mark 2 vaikea käyttönen?:)

      Poista
    3. ei ole :--) onhan siinä niitä nappeja paljon mutta kyllä ne oppii nopeesti

      Poista