perjantai 16. toukokuuta 2014

Emmi ja Juha

_MG_1714-1 _MG_1792-1 kollaasi
_MG_1826-1 _MG_1845-1

Olin tässä muutama viikonloppu taaksepäin kuvaamassa Kuopiossa häitä. Nää häät oli mun toiset hääkuvaukset koskaan, joten oon ihan tyytyväinen näihin. Niistä edellisistä kuvauksista on joku kolme vuotta, kun olin just päässy peruskoulusta ja olin ihan kokematon Nikonin omistaja. Huhhuh en halu ees kattoo niitä kuvia enää ku hävettää haha! 
Ens heinäkuussa on vielä yhdet hääkuvaukset tulossa. Ehkä mä vielä kehityn hääkuvausten suhteen. Toivotaan parasta :--) Mitäs mieltä te ootte näistä kuvista ja löytyykö lemppareita?

20 kommenttia:

  1. Ihan uskomattoman upeita! Mä kyllä palkkaan sut sitten kuvaamaan omiinkin häihin joskus parinkymmenen vuoden päästä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :--) haha selvä tämä sovittu!! :D

      Poista
  2. oi miten kivoja kuvia!! varsinkin toi sateenvarjokuva on tosi ihana :)

    VastaaPoista
  3. Ihan törkeen upeita kuvia, tuo eka on mun lemppari :)

    VastaaPoista
  4. Oikein loistavaa :) ohjasitko malleja nuissa pusukuvissa? käskitkö pussata vai miten tuommosessa tilanteessa toimitaan? :D tietty parilla varmasti oma halu ottaa tuommosia kuvia mutta tuntuu monesti et ihmiset vähä arkailee julkista suutelua! mietin vain, kerro salasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoos :--) öööm joo tuo pari oli ainaki tosi valmiina pusuttelemaan :-DD mut joo kyllä mä sanoin että "PUSU" ja sit ne pussas et ei se sen kummosempi ollu! :----)

      Poista
    2. :DD Joo, me oltiin pari aina valmiina pussaamaan... ;) Käskystä tai ilman. :)

      Poista
  5. kerrotko täällä sun kuvausten hintoja vai haluatko mielummin, että niitä kysellään sähköpostilla?:) sun hääkuvauksen hinnoista oisin kiinnostunu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sähköpostissa mielummin selvitellään hinnat, sillä kaikki on yleensä erillaisia keikkoja :) sanni-hei@hotmail.com tuonne voit pistää sähköpostiii!

      Poista
  6. nii, ja otatko vaan potrettikuvia vai mahollisesti myös kuvia vihkimisestä ja juhlatilaisuudesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin ottaa potrettien lisäksi vihkimisen ja juhlatilaisuuden myös mielelläni :---)

      Poista
  7. Toso hienoja!! Ihan ammattilaisen jälkeä!;))

    VastaaPoista
  8. Tosi hienoja!! Ihan ammatilaisen jälkeä!;)

    VastaaPoista
  9. Ottaisin sut kuvaamaan mun häitä! :D

    VastaaPoista
  10. Kiitos Sannille vielä kerran huipuista kuvista! :D Voin todellakin suositella Sannia kuvaajaksi muidenkin häihin. :) Sanni oli kuvaamassa koko päivän, ja oltiin näiden tässä näkyvien kuvien lisäksi tosi tyytyväisiä kaikkiin vihkitilaisuudesta ja hääjuhlasta otettuihin kuviin. Niistäkin tuli just sellaisia iloisia ja rentoja, mitä haluttiinkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi kiitos emmi! kiva kuulla että kelpas :-)

      Poista