keskiviikko 7. toukokuuta 2014

We only know what we see

Moikka! Tässä olis muutama satunnainen kuva viime viikoilta. En oo tässä ollut mitenkään erityisen kiireinen, mutta en silti voi käsittää miten viime postauksesta on kaks viikkoo haha! No ei anneta sen häiritä. 

Vähän aikaa sitten aika monessa blogissa oli semmonen 10 faktaa itestään -juttu. Olin töissä tänään ja mietin mielessäni niitä itestäni ihan vain huvinvuoks, niin vois niitä jakaa tännekki. Tosin keksin niitä vaan 7 mut ei se oo nii justiinsa.

_MG_0550-1

1. Niin eli olin tänään töissä. Oon koulunkautta työharjottelussa sellasella Jyväskyläläisessä studiossa kun JL-foto ja oon siellä koko tän Toukokuun. Toukokuun lopussa sitten valmistunkin jo. Terkkuja vaan pomolle hehe!

_MG_0630-1

2. Jossittelen liikaa. Oon huomannu, että aina kun joku menee pieleen niin rupeen jossittelemaan. "Jos en olisi ottanut tänään Converseja, niin olisin ehtinyt bussiin. Niitten nauhojen solmimisessa meni liikaa aikaa." tai "Jos olisin herännyt aikasemmin olisin nähnyt auringon." tai "Jos olisin mennyt  lukioon, saisin nukkua pitempään aamuisin. Ja olisin saannut tanssia wanhat, vaikken tanssimisesta ja laittautumisesta tykkääkkään." Jossittelu on tosi ärsyttävää, koska sit ku keksin mitä olisin voinut tehdä toisin, en saa sitä mun mielestä ja sitten vellon vaa siinä ajatuksessa.

_MG_1453-1 _MG_2570-1

3. Oon kamala Coldplay-fani ollut koko ikäni. Omistan koko niitten tuotannon, live dvd:itä myöten. Enkä kiellä, etten muka laskisi päiviä niitten uuden levyn ilmestymiseen hehe... (ps. 12 päivää)

_MG_2656-1

4. Mulla on polaroidi ja sain viimein hommattua siihen filmiä ja nyt oottelen kesää, että pääsen testaamaan sitä.

_MG_0529-1

5. Oon tosi pihi. Mulla on aina joku iso hanke mihin oon säästämässä rahaa, ja oon tosi tyytyväinen siitä että onnistun aina säästämään niihin. Ja oon aina ollut tällänen rahan kanssa. Ostin mm. ala-asteella täysin omilla rahoillani Jopon. Mut sit tää piheys on myös vähän ärsyttävää kaupassa. "En voi ostaa tätä pillimehua ku se maksaa 20 senttii"

_MG_2625-1

6. Opettelen ajamaan autoa opetusluvilla mun isän kanssa. Toivottavasti kohta vois jo varata inssipäivää.

_MG_0605-1

7. Mulla on 14 flanelliruutupaitaa.

_MG_2645-1

Ainii ylioppilaata ja muutki, muistakaa tämä postaus :--)

14 kommenttia:

  1. Sanni oot aivan ihana!<3

    VastaaPoista
  2. Olipas kiva postaus :). Tykkään jostain syystä hirmuisesti tosta kolmannesta kuvasta, mutta tottakai kaikki sun kuvat on aina upeita! (p.s. kesälonkkarointeja odotellen ;) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :---) heh mäki tykkään siitä, se on tosi erillainen muihin verrattuna!! hah jea, mä oon kyllä jo avannu lonkkarikauden ;)

      Poista
  3. Hauskoja faktoja ja erityisen nättejä noi 1, 5, ja 6 kuvat mielestäni :) flanelliruutupaitojen määrä onnistui hämmästyttämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih kiitos :--) ja joo niitä on ehkä jopa vähä liikaa hahah XD

      Poista
  4. Onko nykyään niin että saa aloittaa opetusluvalla harjoittelun vuotta vai puoltavuotta ennen kahdeksaatoista syntymäpäivää?

    VastaaPoista
  5. Millanen polaroidi sulla on? :) Ja hienoja kuvia jälleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on polaroid image pro :--) eli tämmönen -> http://3.bp.blogspot.com/-MvY2pDqu6aU/T1kwN1ub-EI/AAAAAAAAAnI/iaEVU3h6N0U/s1600/imagrPro.jpg

      Poista