sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

19.41

_MG_7824-1 _MG_7717-1 _MG_7864-1 _MG_7841-1 _MG_7791-1 _MG_7741-4


Moi Sanni! Mitä kuuluu?

Kiitos, ihan hyvää. Oon tässä muokannu ylioppilaskuvia aika kauan jo, joten aatelin muokata välillä jotain muuta vaihtelun vuoksi ja löysin nämä kuvat mitä otettiin Helsingissä muutama viikko sitten poikaystäväni Pietun kanssa. Hämmennyin muuten kun tajusin että joka kuvassa missä oon, katon kameraan. Yleensä nimittäin katon vaa varpaitani. 
Mutta mitähän muuta kuuluu hmm.. Noh viikon päästä on Ruisrock, jota ootan aika innoissani! Niin, ja sitten leikkasin Pietun hiukset pois eilen, koska se lähtee kohta sotimaan. Inttileskeys here i come!
Ainiin, ja sitten oon varannu reissun vielä heinäkuun lopulle, mutta siitä voin kertoo myöhemmin!
Mitäs sulle kuuluu? :-)

32 kommenttia:

  1. Eikää, olin just joitaki viikkoja sitte tuolla kuvaamassa kaverin YO-kuvia, tuli jotenki dejavu näist!!:D

    VastaaPoista
  2. oih upeita kuvia! toivottavasti törmätää ruississa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiitos miisa!! jees siellä törmäillään :3

      Poista
  3. Moi Sanni!
    Viimeinen kuva on ihana ja olet kaunis <3

    VastaaPoista
  4. Hyviä kuvia! Ja Sanni oot aivan ihana!<3

    VastaaPoista
  5. Moi Naki,
    ootte pietun kaa ihanan kukkasia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moi christa, pietu ja minä kiitetää kukkaskommentista!

      Poista
  6. Älyttömän kivoja kuvia!!!! As always :D

    VastaaPoista
  7. oooh<333333 ihania värejä ja ihmisiä

    VastaaPoista
  8. Ekan ja tokavikan kuvan värit on extraordinaryja!
    Muthei, mulle kuuluu myös hyvää ja ehkä nähdään Ruisrockissa jos ylipäätään näen mitään. Pietarille mornings!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hohoo joo siellä nähään!! xd näytin pietulle tän kommentin ja se vaa pyöräytti silmiään heheee

      Poista
    2. En mäkää olis muuta tehny

      Poista
  9. Ajattelin hankkia just tuon 50mm f/1.4 omalle sonylleni, mutta mietin että tuleeko sillä ihan ok yleiskuvia? Otan kamerallani lähinnä muotokuvia mutta tarvitsen sitä peruskäyttöönkin D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon sitä mieltä et 50mm käy kaikkeen :D tai siis mulla ei muita putkia olekkaan kun toi 50mm ja hyvin oon pärjänny sen kanssa kaikissa tilanteissa :--)

      Poista
  10. Ihania kuvia Sanni! Mistä hankit niitä sun ruutupaitoja? Oon rakastunu niihin ja haluisin samanlaisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos! :) vähän kaikkialta! carlings, kirpparit, yleensä joka skeittikaupasta niitä varmasti löytyy ja sitten poikaystävän vaatekaapista haha!!

      Poista
  11. Heeips, tiiätkö mistä voisin ostaa käytetyn Penny boardin? Tai uuden edullisen :D kiiitos jos keksit jotakin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä veikkaan et uutena ne on kaikki saman hintasia mut ööm paha sanoo ku ei mulla oo pennyä :D varmaa kannattaa ettii jostai tori.fi tai huuto.net jos siellä olis käytettyjä!

      Poista
  12. Ei oo pennyä? Onko sulla ollut vai miks muistin näin väärin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla oo koskaa ollu :D mulla on kyllä cruiseri mut ei se penny oo

      Poista
  13. Aivan ihana tämä sinun blogi! Eksyin tänne tänään ekaa kertaa ja kaikki kuvat on niin valloittavia ja hyvin otettuja!!
    Haaveilen että joku päivä omatki kuvat näyttää tältä :)

    VastaaPoista
  14. Oi löysin tän sun blogin ja tää on ihan mahtava! Taitaa siirtyy mun lempiblogien listaan :)) Kuvat on upeita ja sun tyylis on ihana! Mäki haluun tollasii vaatteita...XD Mistä muute sun semmonen paksumpi farkkutakki on ostettu (näkyy syksy/talvi kuvissa)? Oon ettiny semmosta jo pitkään :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos kovin !! :--) aa no se ei itseasiassa oo yhtään sen paksumpi ku muutkaa farkkutakit, se on vaa eri mallinen! xd mut oon hommanu sen choies.com sivulta :--) voi kyllä olla et niitä ei enää siellä oo :(

      Poista