sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Minä ja videopostaus, ehei.

Tänä keväänä/kesänä oon valaistunu jotenkin noille vloggaajille ja oon pikkusen syventyny ton youtuben ihmeelliseen maailmaan. Sit tässä yks päivä aattelin, et ei hitsi, kyllä mäki haluun kokella kun on kerran on niin monesti kommentoitu että porukka haluis nähä mut videolla. 



Noh, ei se sit ollukkaa nii helppoo. Mä en oikeesti voi käsittää vloggaajia, miten ne pystyy tähän!?! Nostan kyllä hattua, että jotkut pystyy ottaa nii rennosti itestään vaa videota. Mutta noh, tulipaha kokeltua ja todettua, että tää on ensimmäinen ja viimenen video minkä otan koskaan itestäni. Ja jatkossa pysyn vaa täällä bloggaamisen puolella ja kameran takana.

ps. kuinka monta "moi":ta siinä oikei oli?!

52 kommenttia:

  1. Eii tää on paras vpostaus minkä oon ikinä nähny :D !

    VastaaPoista
  2. tää oli juur hyvä!! mietin hetken että uskallanko katsoo, ku tosi usein jos näen bloggaajan videolla niin mun mielikuvat siitä sortuu ihan totaalisesti :DD mutta tää vaan paranti meiksin mielikuvaa susta, näytät entistä kivemmalt liikkuvassa kuvassa ja sun ääni on aaaaaa ihana!!!11

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha hassua!! mut ompa kiva kuulla :---D

      Poista
  3. vitsi sul oli ihmee matala ääni mitä luulin :D ja toi murre näky :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa!! joo joku muuki on tainu siitä joskus huomauttaa et mun ääni on matalampi mitä uskois :--D ai jyvääääskyläään murre? "määäää oon sanni ja määäää en tuu ikinä tekemää videopostausta"

      Poista
  4. Ei vitsi miten ihana, musta tuntuu että susta sais hyvän vloggaajan kunhan vaan ekaks tottuisit tohon juttuun.. Oot söps!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa :-D musta tonki tekeminen oli kamalan ahistavaa haha mut ehkä mä tarviin jonku vloggaajan kouluttamaa mua eka xd

      Poista
  5. Voi sanni oot liian söpö <3 olin kyl aluks silleen Mmmmitä sää sanni teet mut ihan söpöä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no nii, tiiäkkö mäki olin sillee "mitä vittua mä oon nyt tekemässäääää" hahaha :--D sit rupes naurattaa toi epäonnistuminen nii paljo et tein tollasen "näin_ei_tehdä_videota-videon"

      Poista
  6. HAHAHHAHA SANNI THIS IS SO FUNNY! and finnish is such a crazy language haha

    VastaaPoista
  7. eikää, oot paras! :D

    VastaaPoista
  8. Sanii säää oot niin ihana! ♥

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. haha XD ei menny iha niiku sun videoissa heh

      Poista
  10. haha ihan hukee pätkä :DD ja eise niin vaikeeta oo. Taisitte jokanen meistä videontekijöistä on jollaintapaa hullu kun pystyy luontevasti keskustelemaan kamerankanssa.. hehe XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha onha se iha tajuttoman hankalaa XD no joo en kyllä tiiä mitä hulluutta käytätte ku niin hyvin se näyttää muilla sujuvan!! hassua puuhaa tuommonen

      Poista
  11. vau tää oli loistava :DD sun puheääni oli jotenkin jännä kuulla, se oli tosi söpö! harmi josset ala harrastaa tollaisia enemmän, voisithan vaikka useemmalla videolla opettaa maailmalle, miten videoita ei kannata tehdä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha kiitos, kai :----D nii joo nnoo ehkä porukka saa jo tästä selville miten sitä ei kannata tehä hahaha

      Poista
  12. Haha, oli ihan mielettömän hyvä video! :D Just nii hyvä kaikessa epäonnistumaisuudessaan :D Tuli ainaki selväksi kuin hankalaa videon tekeminen voi olla :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha loistavaa :----D joo ei sitä uskoiskaa kuinka hankalaa se on!!

      Poista
  13. Aivan ihana Sanni!! Muuten ootko koskaan värjänny tai leikannut sun hiuksia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh kiiitti :D joo oon molempia mut värjäyksen suhteen en oo muuta tehny ku joskus raidottanu vähä :)

      Poista
  14. voi eii, tää oli niin kivaa kattottavaa :D Olishan tätä kiva nähä lisää, mut eihän sille maha mitää jos ei vaa oo sun juttu. Toivon kumminkin et joku kaunis päivä eksyt uudestaa kameran eteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos ja anteeks xD ja hups onpas vastauskin myöhässä....

      Poista
  15. Tää oli hei hyvä ja ite tykkään Jyväskylän murteesta paljon ja ite oon Kymenlaaksosta :)
    -EmmiKoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en ees huomaa itelläni mitää murretta :--D mutta kiitos!

      Poista