keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Matkalla etelään

_MG_3756-1 _MG_3739-1

Saanko esitellä, koirani Paavo.

Jotkut jotka on lukenu mun blogia jo pitempää saattaa muistaa tämän postauksen. Siinä postauksessa kerron tytöstä joka asuu Saksassa ja hänen nimensä on Nona. Nona on saman ikäinen ku minä ja me tutustuttiin facebookissa kesällä 2012. Ollaan juteltu siitä asti melkein joka päivä facebookissa tai whatsappissa ja tuntuu hassulta tuntea toi tyttö niin hyvin vaikkei olla koskaan nähtykkän. Noh, nyt tähän tulee muutos, sillä huomenna torstaina lennän etelä-saksaan katsomaan tätä tyttöä viimein!! Nappaan myös mun kamun, Miian mukaan, kun oon puhunu sille niin paljon Nonasta. Meijä reissuun kuuluu myös Milky Chancen keikka ja pieni roadtrippi Itävaltaan ja Italiaan, jonne lähetään tyttöjen kanssa kolmestaan. Hitsi en jaksa millään oottaa! Meijän reissu kestää kaks viikkoo, enkä aatellu siellä päivittää blogia, joten täällä saattaa olla hiukan hiljasta hetken. Todennäkösesti kuitenkin päivitän instagrammia jonkun verran siellä käyttäjänimellä @sannihei, joten sieltä voitte seurata meikän menoja. Ei muuta ku hyviä kesäpäiviä ja palaillaan kahen viikon päästä! :--)

16 kommenttia:

  1. ihania kuvia taas!!! oi kun kun koirasi on vaan söpö! KIVAA REISSUA siulle ja kaverillesi!<3333

    VastaaPoista
  2. oi vitsi!! lähen just samana päivänä kiertään samoja maita :DD pidä oikein huisin kivaa reissullasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä siistiä!! jeps kuin myös, piä kivaa! :)

      Poista
  3. Vautsi kui siistii! :) kui jännä että facestaki voi löytyy noi hyviä ystäviä, saaks kysyä mitä kautta te siellä oikein tutustuitte? :o pidä hauska reissu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe jep ei se netti nyt nii turha juttu ookkaa ;)

      Poista
  4. Noni tyhmä minä.. tos postauksessahan se lukee :----D mut anyways hauskaa matkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo siellä se lukee :D mutta kiitos!! :--)

      Poista
  5. Oot aivan ihana Sanni!<33

    VastaaPoista
  6. heei!! Olen lähdössä turkkiin ja minulla on canonin 600D ja 50mm- ja 18-55mm objektiivit ja en tiedä kumpi olisi järkevänpi otta mukaan tuonne kyseiselle reissulle?? kiitti jo etukätee vastauksesta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö oo mahollista ottaa molempia? xD mut jos toinen vaa pitää valita nii mä ottaisin 50mm :--)

      Poista
  7. Siinä "me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla" postauksessa sulla näytti oleen kiharat nii onko sulla suorat vai kiharat? Kun kato en oo lukenu vielä sun blogii melkei yhtään nii en oo nähny sun hiuksia yhtää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on sellaset laineet :D ja niissä kuvissa missä ne näyttää enemmän kiharoilta nii en varmaa vaa oo harjannu niitä haha!

      Poista
  8. Heips! Onko sulla ollut Glope-merkkistä cruiseria? Minkälaisia kokemuksia on ollut? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En omista globea :--( mulla on madridin lonkkari ja dusterin cruiseri :)

      Poista