lauantai 26. heinäkuuta 2014

YO Juuli ja Julianna 2014

Juuli

_MG_6460-1 _MG_6575-1 _MG_6495-1

Julianna

_MG_7007-1 _MG_7247-1 _MG_7598-1

Moikka! Yo-kuvat vaa jatkuu ja tässä niitä olis! 

Nää kuvat ei liity tähän nyt mitenkään, mutta oon omasta mielestäni tosi vilukissa. Mulla on aina pitkähihanen mukana, vaikka ulkona olis hellettä. Ei sitä koskaan tiiä jos siellä sattuis tulemaan kylmä. Ja järvivesi on aina liian kylmää mulle. On ihan normaalia että heitän talviturkin joskus elokuussa kun on viimenen mahollisuus haha! Mut oi vitsi näitä kelejä mitä nyt on ollu! Joittenkin mielestä tää sää voi olla liian kuuma, mut mun mielestä just hyvä. Voi mennä t-paita päällä ulos ja jopa jättää se pitkähihanen sisälle. Oon jopa käyny heittää talviturkin pois heinäkuun puolella ja se vesi oli viellä ihan lämmintä! Ei hitsi kuinka mä rakastan kesää! Ei mulla sit muuta :--)

6 kommenttia:

  1. Mä kävin heittämässä talviturkin vasta eilen. Muut ihmettelee että miksi ihmeessä niin myöhään. Yksinkertaisesti alkukesän vesien lämpötilat ei vaan sovi mulle, liian kylmää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sama!! kaikki järkytty ku kuuli etten oo vielä uinu :D vesi on vaa kylmäääääääää xd

      Poista
  2. Molemmat kauniita ja Julianna varsinkin! :)

    VastaaPoista
  3. Eikö toi mekko mee pilalle vedessä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eei :--) vettähä se vaa on ja jos likaseks menee nii sit pistetää pesuu!

      Poista