tiistai 26. elokuuta 2014

IBK LOVE

_MG_3013-1 _MG_3064-1 _MG_3000-1 _MG_3056-1 _MG_3060-1 _MG_3041-1 _MG_3023-1 _MG_3052-1 _MG_3062-1

Innsbruck. Sieltä tuli yllättävän vähän otettua kuvia, mutta eihän me siellä oltu kuin kaksi yötä. Mutta siinäkin ajassa rakastuin tuohon kaupunkiin aivan täysin! Kun mentiin Venetsiaan niin kieltämättä olin pettyny siihen paikkaan Innsbruckin jälkeen. Venetsiassa oli vaan hirveästi turisteja ei se ollu niin jännä mitä elokuvat antaa ymmärtää. Voi olla että ehkä me oltiin vaan väärään aikaan siellä, en mä tiedä. Mutta Innsbruck oli sellanen paikka minne haluan ehottomasti uudestaan ja pitemmäksi aikaa! Rakastuin noihin vanhoihin söpöihin taloihin joiden takaa alpit komeili. Ja oli kyllä varmasti mun elämän hienoimmat pitsan_syönti_maisemat! Istuttiin porukalla penkillä Inn-joen rannalla. Joen toisella puolella näkyy vanhoja taloja joiden takaa näkyy vuoret. Tuo viimenen kuva on otettu just siitä kohtaa. Aika kiva, eiks je?

Mitä mieltä ootte kuvista? Ja mitä mieltä te ootte Innsbruckista tai Itävallasta ylipäätään, jos ootte siellä joskus käyneet?

Palaillaan! :--)

26 kommenttia:

  1. Vietin koko talven Itävallan Bad Gasteinissa, ja kauhee ikävä takasi! Ne vuoret on vaan jotain niin upeaa ja kaunista..! Innsbruckin ohi taidettiin ajella kun menin sinne bussilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi mä uskon että on ikävä!! mä kans suunnittelin vähän että olisi kiva käyä tuolla myös talvella, vähän eri maisemat :)

      Poista
  2. Oi miten kauniita kuvia! Tuli heti ikävä Innsbruckiin, asuin siellä lähellä puoli vuotta. Harmillista vaan, että kun noihin vuoriiin tottui, niin ne ei näyttäneet enää miltään.. Mutta nyt kun näkee kuvia niin ne näkee taas ihan eri tavalla :) onneks kohta pääsen Itävaltaan taas, kolme viikkoa muuttoon, jaiks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :3 niin no joo toikin on varmaan totta että ei ne ookkaa enään niin hienon näköset parin viikon jälkee :s mut hui varmaa ihana paikka asua!! tsemppii muuttoon :--)

      Poista
  3. Käytiin kesällä reilausreissulla Itävallassa pikkukylässä Villachissa, ja maisemat sielläkin tuollaista luokkaa. Aivan upean näköistä. Ja upeita kuviakin oot kyllä saanut otettua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tunsin itteni kyllä super-turistiks siellä ku heiluin kameran kanssa haha! itävaltaa olis kyllä muutenkin hieno kiertää! ja kiitti :---)

      Poista
  4. my big big love innsbrooklyn ♥ it was awesome! and so much good beer + kebap haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha oh yes!! we have to make that again ;) but no primark anymore...

      Poista
  5. vaautsi miten mielettömät pitsan syönti maisemat!!!!

    VastaaPoista
  6. Taas yksi kaupunki lisää wishlistille! Mutta asiasta kukkaruukkuun, haluatko jakaa mun kanssa tiedon siitä kuinka saat sun kuvat tasattua saman levysiksi? Siis täällä bloggerissa. Haluaisin omaanki blogiin niin että pystykuvat ois yhtä leveitä ko vaakakuvat ja oon muokannu koodia, mutten ehkä oikiasta paikkaa. Mikä sun kikka on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon tuolla html-koodi kohdassa heittäny leveyden aina saman kokoseks :-) esim mulla on kaikki vaakakuvat 534" korkeita ja leveitä 800" . Pystykuvat mulla on sitten 1224" korkeita ja 800" leveitä! En tiiä auttoko tää yhtää mitää XD mutta näin mä vaan teen...

      Poista
    2. Jees okei kiitos! Autto se ainaki alkuun, mutta sääki siis joka postaukseen erikseen jouvut nuo laittaa. Siihen pitäis kai olla joku koodiki jonka vois muokata tuonne blogipohjaan, että automaattisesti oisivat samanlevysiä, mutten oo vielä semmosta löytäny..

      Poista
    3. aijaa en ookkaa tienny tollasta !! mää vaa joka kerta laitan ne eriksee XD vois ettii kans että mistä sen sais sinne pohjaan..

      Poista
  7. Niin hienoja kuvia tässä ja tossa edellisessä postauksessa! :)

    VastaaPoista
  8. Vau on tua vaa nii kaunista! ♥

    VastaaPoista
  9. Oh mistä toi sun ihana lippis on ostettu? Joka siis sulla on tossa yhessä kuvassa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin sen tallinnasta jostain skeittikaupasta joten sinne vaan hakemaan XD mutta löysin sen kyllä netistäkin -> http://store.magicseaweed.com/Globe-Galleon-5-Panel-Navy/Item/26122/

      Poista
  10. Löysin sun blogin ja tän postauksen vasta nyt mutta hyvä, että löysin! Innsbruck on ollut mun toinen koti sen jälkeen, kun asuin siellä melkein vuoden ja kyllähän kaupunki vei mun sydämen siinä ajassa moneen kertaan. Alpit ja noi värikkäät talot on jotain sellasta, mitä kaipaan elämääni vieläkin, vaikka palasin Itävallasta Suomeen reilut kaks vuotta sitten :)

    -betseda

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että oon kateellinen kun oot saannut tuolla asua! ehkä minäkin vielä jonain päivänä..... :D

      Poista