tiistai 9. syyskuuta 2014

Smelly Cat

PIC_0003-1 PIC_0006-1 PIC_0005-1 PIC_0004-1 PIC_0008-1 PIC_0016-1 PIC_0021-1 PIC_0024-1 PIC_0014-1 PIC_0012-1 PIC_0010-1 PIC_0020-1

Olin ostanut kertakäyttökameran Ruisrockia varten ja kyllähän siellä tulikin kuvattua. Tosin sitten ruutuja jäi vähän yli sen jälkeen niin kuvasin muutakin! Mukavan kesäisiä kuvia, eiks je? 

Nyt ei irtoo jotenkin yhtään tekstiä, yhh.. taijan mennä katsomaan vaan muutaman jakson frendejä vielä ennen ku meen nukkumaa, oon ihan koukussa niihin! Näkyillään!

18 kommenttia:

  1. Tällaset kuvat on jotenki tosi aitoja! Tykkään

    VastaaPoista
  2. BASTILLEE ♥♥♥♥ ja jee mitä kesäkuvia muutenki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheeee haluun sinne keikalle takasi!! <3

      Poista
  3. Haa, kivoja kuvia!

    Frendit on parasta ikinä, en kyllästy niihin koskaan. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos!! haha nonii-ii, nii huippu sarja :-DD

      Poista
  4. oi ja kesä ja ruissi <3 parhautta.

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi :) voisitko kertoo mistä yleensä ostat sun vaatteet, koska musta sulla on tosi ihana tyyli! ja vielä se, että missä sä opiskelit kuva-artesaaniksi vai mikä se oli? :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos!! :---) mulla on hirveesti kavereitten vanhoja vaatteita ja sit ostan aika paljon kirppareilta, carlingsista, beyondista ja ihan vaa h&m :D joo opiskelin kuva-artesaaniks petäjävedellä :)

      Poista
  6. Mistä tuollaisia kertakäyttökameroita voi ostaa?
    Oon lukenut sun blogia jo kauan ja täytyy kyl sanoa että olet todella taitava kuvaamaan!:)) Aivan uskomattoman hienoja kuvia olet räpsinyt:o :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon ostanu kertakäyttökameroita ihan joistain valokuvaamoista, mm. tunninkuvasta ja sitten clas ohlsonista saa myös! varmaa löytyy myös ihan cittarista ynms. :--)

      ja oi kiitos, ihana kuulla!! :--))

      Poista
  7. aivan ihana blogi sulla :) sait uuden lukijan !
    <3 : leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. oho onpas siitä kauan ku oon viimeks lukenu sun blogia ku on näin paljo lukemattomia postauksia!! ps. KANNUSTALO leikkimökki!!! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa en oo aikasemmin osannu yhistää kannusta ja kannustaloa XD siistii

      Poista