sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Just 4 minutes

_MG_3763-2 _MG_3766-1 _MG_3840-1 _MG_3783-1 _MG_3710-1

Heippa! Mulla ei oo oikein mitään jännää kerrottavaa, mutta tulinpahan kertomaan kuulumisia.
Otettiin nää kuvat Pietun kanssa joskus elokuussa ja oon unohtanu ne kokonaan. Niin, ja sitten sellanen että oon nykyään Muuramen Kotipizzassa töissä sillä välin kun mietin mitä teen mun elämälle. Haluisin hakea jonnekkin kouluun, mutta en tiedä että minne. Toisaalta voisin olla vaan jossain töissä, mutta en tiedä missä. Jos lähtisin opiskelemaan, en olisi edes varma mitä alaa. Tuntuu niin monimutkaselta. Ehkä teen vielä muutaman kuukauden pizzaa ja mietin sitten uudelleen!

Mitä te teette nykyään vai teettekö mitään?

20 kommenttia:

  1. mäki teen kotipizzassa hommia!!! mulla on ihan samat suunnitelmat, eli teen pizzaa muutaman kuukauden ja sitten mietin taas uudelleen, mitä haluun elämältä oikeesti. pieni tauko miettimisessä tekee varmasti ihmeitä :--) joko sujuu pizzan pyöritys? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi jee kolleega!!!!! XD joo uskon kans et tauko sais aikaan jotai, toivotaa parasta!! Heh no ei ihan vielä luonnistu pizzapohja mut oon hamppareita väsänny jo ahkerasti ku tossa on siis se fiftyfive saman katon alla :--D tsempit perjantai-iltojen työvuoroille ja tulevaisuuden miettimiselle!! ;)

      Poista
  2. Niin hienoja kuvia sulla ja ootpa kaunis! :)


    http://allbeautifullost.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ootte niin hurmaavia <3 ! ihana syksyfiilis näissä

    VastaaPoista
  4. Sulla on aivan ihana blogi! Itsekin tykkään tosipaljon valokuvata ja kun sulla on niin tarkkoja ja hienoja kuvia, niin tää blogi on ehdottomasti yksi mun lemppareita ikinä! Ootko koskaan tehnyt postausta valokuvaamisesta, vähän asetusten käytöstä eri tilanteissa ja varusteista? Jos et niin mua ainakin kiinnostaisi hurjasti sellanen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi ihana kuulla!! Kiitos!! <3 en oo koskaa tehny sellasta postausta, mut ehkä sen takia kun en oikeen tiedä mitä kertoa :D tai siis ku asetuksia väännän jatkuvasti niin en tiedä oikein itekkään aina millä kuvaan, ja sit ei mulla kalustoakaan oo hirveän paljoo, niin en osaa kertoo minne kannattaa ottaa mitäkin XD mut ymmärrän kyllä sun pointin! Täytyy kattoo ;)

      Poista
  5. Tiedän niin ton tunteen. Ite pääsin lukiosta nyt keväällä ja en tiedä mitä haluan tehä sitte ku oon aikuinen. Mutten jaksa ressaa sitä nyt koska haluan vaan nauttia elämästä ja ottaa vähä rennosti ja elää hyvällä sykkeellä. Oon kyllä nyt töissä päiväkodissa joulukuuhun asti ja tammikuussa armeijaan, woopwoop, en jaksa odottaa enää tammikuun viidettä päivää. Oon siis tyttö. Hah, ootko miettiny että menisit armeijaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui aika hurja nainen oot ku armeijaan lähet!! En oo kyllä koskaan miettiny et lähtisin! Poikaystävä on siellä parasta aikaa ja mitä tarinoita siltä sieltä kuulee, niin ei kyllä taida olla meikäläisen paikka se :---D mut hei tsempit sinne! Nostan hattuu :--)

      Poista
  6. Oot aivan ihana sanni!! Sun tyyli on niin ihana!<3

    VastaaPoista
  7. Hei sulla on hieno tyyli, otat hienoja kuvia! Oisko media-ala mitään? ;)

    -EmmiKoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos!! no oon itseasiassa miettiny sitäkin hmmm... ;)

      Poista
  8. siistejä kuvia! ite oon ysillä ja mulla ei oo mitään harmainta hajua tulevaisuudesta mut sen tiiän että ku rahat saan ni lähen kattoon meijän entistä vaihtaria ausseihin! mietin että pystyisitkö tekee siitä sun edellisestä koulusta mitää erityisempää postausta ku oon miettiny et se vois kiinnostaa mua mutta sit kuvioihin tulee kaikki tämmönen et pitäs varmaa kämppä hommata yms.. mutta tsemppiä töihin, kyllä se tulevaisuus joskus avautuu, ainakin toivon sitä niin paljo sekä mulle että sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi aussit kuullostaa ihanalta!!! En mä oikee tiiä osaanko mä kertoo siitä koulusta nii paljoo että saisin ihan postauksen tehtyä! Se koulu muuttaa nyt todennäkösesti petäjävedeltä jyväskylään ens vuonna joten uskon että se paranee vaan entisestään ku kaikki mahdollinen uusitaan joten suosittelen ehottomasti mennä sinne! :--) jeps sullekkin tulevaisuudelle tsempit! ;)

      Poista