tiistai 25. marraskuuta 2014

Ponies are for pussies

_MG_4242-1 _MG_4039-1 _MG_3955-1 _MG_4268-2 _MG_4020-1 _MG_4219-2 _MG_3946-1

Heippa! Otettiin Christan kanssa nää kuvat varmaa joskus elokuussa, mutta koska mullahan on tapana julkasta kaikki kuvat vähintään kuukauden myöhässä, niin pistetään nämäkin. En käsitä ku oon aina niin hidas julkasemaan kuvia haha! No ompahan sitten talven varalle jotain kuvia kateltavana.

Yks mun luonteenpiirteistä, josta en tykkää, on saamattomuus. Se pätee myös näihin kuvien myöhässä julkaisemiseen. Tuntuu että oon vaan niin saamaton kaikessa ja että pitäisi vain päättää ja tehdä kaikki roikkuvat asiat, mutta plääh, kohta huomaan taas itteni sohvan nurkassa selaamassa facebookkia tai kattomassa telkkaria. Sen verran kuitenkin otin itteäni niskasta kiinni, että väsäsin to-do-list ja sain siihen jo 9 kohtaa, kun näin äkkiä mietin. Osa on vähän tärkeämpiä ja toiset taas ei niin kiireisiä. Tälläset kohat sieltä mm. löyty:

 "hae töitä"- en halu olla työttömänä ja mun nykyinen työ loppuu kuun vaihteessa!
"osta joululahjat" - ne jää aina viimetippaan.. 
"tee nettisivut" -ikuinen operaatio
"tee kesävideo valmiiks" - jep, oon jopa kuvannut sellasen viime kesänä, mut en oo saannu sitä vielä kasaan.

Noh, ei siinä sitten muuta kun listaa toteuttamaan! Hyvää viikkoo teille! :-)

12 kommenttia:

  1. haha mulla on ihan sama juttu, ei vaan saaaa mitää aikaseks vaikka aikaa oiski XD pitäs varmaan kans tehä joku tollanen to-do-list ku unohan muutenki aina kaikki mitä piti tehä... mut hyviä kuvia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo just toi et aikaa on vaikka ja kuinka mut ei tapahu mitää XD suosittelen tekemään sen to-do-list, selkeyttää mukavasti sitä miten paljon on ollu saamattomana :-DDD ja kiitos juuso!! :-)

      Poista
  2. Ai että sun hiukset on aivan siis täydelliset! =) Ja tykkään sun tyylistä kans ihan tsikanaa.
    Onko nää kuvat muuten otettu millä objektiivillä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heh voi kiitos kovin!! :--) oon kuvannu nää canonin 50mm f/1.4 !!

      Poista
  3. Upeita kuvia, pitäis varmaan ite myös tehä to-do-list, sillä kaikki hommat jää muuten tekemättä :D

    -EmmiKoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos !! :D ja joo suosittelen, selkeyttää ajatuksia haha :D

      Poista
  4. kaikkea pitää kokeilla12. huhtikuuta 2015 klo 18.43

    en kyl haluis mun emättimeen hevosta ;S mut jos ne kerta on sitä varten niin OK.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep. maailma on julma ja sille ei oikein mitään voi jos ne on sitä varten tehty :(

      Poista