torstai 18. joulukuuta 2014

Joululaulut ei soi


ch

Mä en oo oikeestaan jouluihminen. En tykkää jouluruuista, glögistä tai pipareista sen koomin. Ruokia tehdään myös aina liikaa, jonka takia porkkanalaatikkoa syödään vielä kesälläkin. Ja vihaan yleistä jouluhössötystä ja stressiä, mitä kaikilla tuntuu olevan jo lokakuusta alkaen. Kaupat pursuaa joulutavaraa ja koristeita pitkälti jo ennen talvea ja ihmiset käyttää käsittämättömiä määriä rahaa jouluun. Ihan oikeasti, se on vaan yksi päivä ja kaikki on taas ohi. 

Toivottavasti en nyt pilannut kenenkään joulufiilistä ja älkää jouluihmiset ottako itteenne, tää on vaa mun mielipide. Meitsi vois elää ikuisesti kesäkuuta! Onko siellä ruudun toisella puolella kohtalotovereita?

_MG_6164-1

Kuvat otin Christan kanssa!

21 kommenttia:

  1. Toi vimppo kuva on siisti :O muutenkii sun kuvat on aina tosi upeita ja ää haluisin yhtä hyvii kuvii :D mä oon jouluihminen mut oon siin kyl samaa mieltä et kaikki hössöttää liikaa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos!! Joulusin kaikki hössöttää. :--(

      Poista
  2. Toi vimppo kuva on siisti :O muutenkii sun kuvat on aina tosi upeita ja ää haluisin yhtä hyvii kuvii :D mä oon jouluihminen mut oon siin kyl samaa mieltä et kaikki hössöttää liikaa. :P

    VastaaPoista
  3. Moii oot tosi hyvä kuvaamaa!! :) Mitä toivot joululahjaks vai onks se liian jouluista? :D Jaja kuvaatko mitää videoit ikinä? (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :--) kyllä mä joitain lahjoja toivoin ja sainkin heh :D ja en mä oikeestaan videoita kuvaa :--)

      Poista
  4. Löysit kohtalotoverin, sillä kaikki se hössötys yhen päivän takia menee jo vähän yli... ja ainakin kaikki mun toiveet vähenee vuosi vuodelta... Keep calm and love summer months. :D

    -EmmiKoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niiii nimennomaa!! Joulu on iha yliarvostettu XD

      Poista
  5. Olit suurkeuruu-lehdessä:DD

    VastaaPoista
  6. Mä en ees vietä joulua.. mä en yhtää tykkää siitä et kaupat on täynnä rumia 'koristeita' ja joululaulut soi. Jos kuulenkin joululaulun niin laitan sormet korviin ja alan huutamaan. Mä vihaan sitä kun ne jää soimaan korviin ne kaikki laulut D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOO hyihh ihanaa etten oo yksin jouluvihaaja XD joululaulut on pahuuden alku ja juuri

      Poista
  7. http://so-restless.blogspot.fi/2012/12/terveisin-joulunvihaaja.html

    Joulumielipiteitä parin vuoden takaa.

    VastaaPoista
  8. Uusinta kommentti:

    http://so-restless.blogspot.fi/2014/12/vuoden-joulumieli.html

    Kirjoittelin tosiaan näitä ajatuksia jo vuonna 2012, mutta vimmastuin niin kovin että uudelleen julkaisin kyseisen postauksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niin hyvä teksti!!! Pystyn niin samaistumaan. Joulu on vaan yliarvostettu.

      Poista
  9. En koskaan jaksa kommentoida mihinkään mut nyt on pakko avata sanainen arkkuni koska oon maailman onnellisin että löytyy kohtalotovereita!!!! Siis ku voisin vaan vetästä itkupotkuraivarit tästä joulusta, ahistaamasentaaitkettää ja haluun vaa et tää ois nopeesti jo ohi :-D ei nappaa ei yhtää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hyihyihyi ja siinä on pahinta se et sitä ei pääse pakoon mihinkään :D telkkarit ja sosiaallinenmedia vaa toitottaa hyvät joulut joka sekuntti. Yäk onneks tää on vaa kerran vuoteen :---D

      Poista
    2. Vähän off topic, mutta saanko udella että mikä fontti sulla on bannerissa? Ihan supercool !!

      Poista
    3. oi kiitos! se on blake nimellä :---)

      Poista
  10. hei minkälaisella objektiivilla kuvaat yleensä esimerkiks ihmisten yokuvia? :) mulla ois edessä ens keväänä eka keikka hääkuvaajana ja siihen mennessä haluaisin hommata vähän paremman kun nykysessä on kauheet tarkennusongelmat :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä käytän kaikessa 50mm f/1.4 kun en oikeestaan muuta omista :--D mut oon itekkin suunnitellu et ostaisin kevään aikana canonin 24mm-105mm :)

      Poista