tiistai 13. tammikuuta 2015

Ever never

Tiedättekö sen En ole koskaan-pelin? Sitä lähinnä varmaan pelataan juomapelinä, mutta aattelin että kerron teille muutaman jutun mitä mä en ole koskaan tehnyt. Samalla näytän muutamat talviset kuvat mitä oon ottanu tässä lähiaikoina!

_MG_8503

En oo koskaan ollut varma siitä, mitä tahdon tehdä isona. En oo vieläkään.

_MG_7834-1

Mä en oo koskaan asunut muualla kuin Jyväskylässä. Tähän saadaan todennäköisesti muutos ensi kesänä!

_MG_8352-1

En oo koskaan ollut nirso, mutta silti en oo koskaan tykännyt paprikasta.

_MG_7865-1

Mä en oo koskaan ollut hyvä koulussa. Vaikka ylä-asteella luin kokeisiin hirveästi, olin silti tyytyväinen jos pääsin ne edes läpi.

_MG_7924-1

Mä en oo koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella.

_MG_8532-1

En oo koskaan omistanu korkokenkiä. Enkä varmaan tuu omistamaankaan!

talvi

Mä en oo koskaan värjännyt mun hiuksia kokonaan.

_MG_8128-1

En oo koskaan vaihtanut blogin nimeä. Perustin tän blogin noin 4 vuotta sitten ja muistan kun tein tätä, että ajattelin "noh olkoon nyt time runaway, mä vaihan sen nimen huomenna ku keksin paremman." Hmm.. miten kävikään. 

_MG_7940-1

En oo koskaan polttanut tupakkaa.

_MG_8569-2

Mä en oo koskaan ratsastanut tai ollut muutenkaan heppaihminen. Sen varmaan voitte huomata tuosta alemmasta kuvasta. Kiusallinen tunnelma.

_MG_8376-1

En oo koskaan osannut neuloa tai tehdä mitään, mikä liittyy tekstiilitöihin.

ch

Mitä te ette oo koskaan tehny?

36 kommenttia:

  1. Oijjoi oon miettinyt tehä videon samasta aiheesta! Mut mahtava postaus ja kuvat!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miisa! Ei ihme että oot täälä, sun kautta löysin tän koko paikan. Tee ihmees video tästä! Ihana postaus muutenkin, etten vaan Miisasta höpötä.

      Poista
    2. kiitos teille molemmille :3 ja hyvä videoidea olis miisa!! :--)

      Poista
  2. Wau, huippu postausidea ja aika moni kohta sopi kyllä itellekkin! Ihania kuvia myös! *__*

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus! Hienoja kuvia :--)

    VastaaPoista
  4. En oo koskaan kyllästynyt lukemaan sun blogia <3

    VastaaPoista
  5. No olipas kiva postaus! Tämmösii on niin kiva lukee! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii jee kiva kuulla, kiitti veera! :)

      Poista
  6. Hienoi kuvii mut mä oon tehny kyl vitusti kaikkee. Tai siis oikeestaan ihan kaiken.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no hitsi, oot varmaa iha päissäs jos pelaat tätä peliä ku oot juomassa!

      Poista
  7. Täällä kans yks, joka ei ole koskaan omistanut eikä varmasti tuukkaan omistaa korkkareita! Yks minkä keksin, on se että mä en oo koskaan lasketellut.. Enkä kyllä tuskin tuu sitä ikinä tekemäänkään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi jee epäkorkkari-kamu!! mää kans keksin semmosen lisää että en oo koskaan kattonu titanicia, mikä on vissii aika klassikko leffa!

      Poista
  8. En oo koskaan...
    - ollut laivalla esim. risteilyllä Ruotsiin
    - muuttanut paikkakunnasta toiseen, enkä edes paikkakunnan sisällä
    - tykännyt tomaatista kuumennetussa/lämmennetyssä muodossa
    - omistanut mopokorttia
    - ollut verikokeessa
    - joutunut kärsimään mistään allergiasta

    Hienoja kuvia! Ihana tunnelma tuossa kolmannessa kuvassa, jossa on kaksi hevosta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wii mä komppaan vielä toho lämmitetystä-tomaatti-jutusta ja sit mopokortista!! Ja kiitos !! :--)

      Poista
  9. hurjaa. en ole koskaan tainnut sanoa että sinulla on aivan mahtava blogi. Ja voin sanoa että melkein kaikki olivat samoja sinulla paitsi asuinpaikat ja matkustuksen määränpäät :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oiii ihana kommentti ja kiva kuulla, kiitos!! :--)

      Poista
  10. Vau, sanattomaksi veti tuo ensimmäinen heppakuva!!! ♥

    VastaaPoista
  11. En oo koskaan kommentoinu sun blogiin, mikä on kyllä typerää kun sun blogi on niin huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ompa ihana kuulla, kiitos kauheesti!! :3

      Poista
  12. On kyllä mielenkiintonen postaus :)
    Löysit kohtalotoverin, sillä en oo ikinä omistanut oikeesti korkkareita :)
    En oo matkustanut tarpeeksi vielä,
    ja en ole koskaan tajunnut miksi mun paikkakunnan kouluissa tehään hirveetä kouluruokaa :D
    Ja jostain syystä en ole koskaan omistanut farkkuja tms. :D

    -EmmiKoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos emmi! :--) kiva et on kohtalotovereita haha!

      Poista
  13. Kiva postaus hei! Saanko kysyy, et missäpäin Jyväskylää asut? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kypärämäki hooooods :--) ja kiitos!

      Poista
  14. En oo koskaan kommentoinu sun blogiin mitään, niinkun joku muukin sano, mutta pakko sanoo että on tää hyvän näkönen. Tällä kommentilla tosin kumosin ton edellisen. Toinen on, että en oo koskaan pelannut tätä peliä, mutta taisin senkin tässä kumota, joten hankalaks menee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee hei kiva kuulla!! kiitos! (--: ja aika hankalaks meni mut ei se oo niin justiinsa hehe! :D

      Poista
  15. Ihania heppakuvia! Mä en ole myöskään koskaan polttanut tupakkaa, enkä oo ikinä ajanut autoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho ettet oo ajanu autoo! mut jee kiitos :D

      Poista
  16. en oo koskaan nyppinyt mun kulmia. Mua kiusataan sen takia, mut mä oon mä. Tää on mun elämää, elän vaan omilla ehdoillani. Mun mielestä luonnollisuus on kaunista. Kerran kyllä kävi nyppiminen mielessä kun en löytänyt mun jakoavainta mistään... no se oli tippunut min kulmakarvoihin!!! :D sillon kyllä ärsytti!! mut nyt osaan jo nauraa asialle. Rakastan mun kulmia sellasena kun ne on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi ompa ihana kuulla kuinka osaat hyväksyä asiat sellasina kuin ne on :) älä anna muitten härnätä ja unoha muitten mielipiteet! äläkä jatkossa pidä jakoavaimia lähellä kulmakarvoja ettei jatkossa ne sinne huku haha! :D

      Poista