torstai 26. helmikuuta 2015

Daniel Wellington

dw

Oon mun mielestä tosi huono ostamaan lahjoja, enkä meinaa koskaan keksiä kenellekkään synttäri- tai joululahjaksi mitään, ellei joku ole jotain tiettyä erikseen pyytänyt. Äskeittäin oli mun poikaystävän synttärit ja kriiseilin sitten siinä, että mitäpäs hommaisin tuolle herralle.

Mulla kävi kyllä tsäkä kun sain Daniel Wellingtonilta uskomattoman diilin, ja sain hommattua Pietulle lahjan, mitä se onkin jo haaveillut pitkään. Nyt mulla on uusi onnellinen kellon omistaja ja lahjakriisi on hoidettu! Toi kello on niin siisti, että voi olla ettei mene kauaa ennen kuin mun on ostettava tuollanen myös haha!

Jos haluutte itellenne tai vaikka lahjaksi hommata tuollasen kellon myös, niin laittakaa alennuskoodiksi "timerunaway" niin saatte -15% alennuksen!
wd

4 kommenttia:

  1. Mihin lukijat palkki on kadonnut? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niinpä!!! ku uudistin ulkoasua, niin otin sen hetkeksi pois ja nyt kun yritän laittaa sitä takasin, tulee vaa näyttöön teksti "virhe. plaaplaaplaa" enkä saa sitä takasi mitenkään.. vinkkejä otetaan vastaan!!!

      Poista
  2. Hieno kello! Mulla aina sama ongelma noiden lahjojen kanssa :| suklaa kelpaa kyl aina! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jep suklaa on aina varma nakki jos muuta ei keksi! samoin lahjakortit :---D mutta kiitos!

      Poista