torstai 5. helmikuuta 2015

Kesävideo 2014

Muistatteko tämän postauksen, jossa kerroin mun to-do-listasta. Yks kohta oli, että tee kesävideo. No nyt se on tapahtunut ja tein sen! On siitä vähän aikaa jo kun viime kesä oli, mut mielummin nyt kun ei milloinkaan, eiks niin? 

Tää on mun ensimmäinen video jonka oon koskaan itse tehnyt, joten älkää kattoko sitä hirveän kriittisesti jooko! Niin, ja sit aattelin että ainakin on pienempi kynnys tehdä ens kesänä vielä hienompi kesävideo haha!

Älkää ikävöikö liikaa kesää, kyllä se vielä tulee :--) Have fun!

33 kommenttia:

  1. mun mielestä just magee video! Jos pistät ens kesän paremmaks nii wouh :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :--) hihii no ainakin toivon että jaksaisin panostaa enemmän!

      Poista
  2. Jos tää oli sun eka video niin mun mielestä ainakin onnistuit aivan loistavasti! Hyvin välitty kesän fiilis ja voi vitsit, vaikka talvesta tykkäänkin niin kyllä se kesä on aina se ykkönen. Tän katottua tuli niin sellanen ihana kesäfiilis, piristi mukavasti tätäki pakkas päivää :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee kiva kuulla!! kiitos :--) mä oon kyllä täysin kesäihminen ja oi voi ku sitä onkaan ikävä!!!

      Poista
  3. Ihana fiilis! <3 tulipa ikävä teitä hölmöjä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos mikko!!! olisitpa meijän kesässä mukana :--(

      Poista
  4. Tosi ihana video ja ah ihana kesä... ♥

    VastaaPoista
  5. Söpö video missä mä ja pyörätkö karkas vai onko joku muu syy ettei kesän kohokohta löydy täältä

    VastaaPoista
  6. ei hitsi vähänkö tästä tuli ihana fiilis! JA noi lettukestit ahhh! ja aviva hileskumppaki on päässy videolle :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiii lettukestit oli herkkua :---) ens kesää ootellessa hoho!

      Poista
  7. Ääää ihana video sanni!!! Oisin voinu katella tätä videoo vaikka kuinka pitkää ku tuli niin ihanat kesäfiilikset!! :-----) t juuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii jee kiva kuulla!! kiitos juuli!! :-----)

      Poista
  8. Oli hyvä video nyt tuli kesää ikävä.... kyllä se sieltä tulee :D

    Heii nyt muuten tarvin kokeneemman bloggaajan apua! Miten saan mun blogiin sen bannerin tehtyä/laitettua?? Kiitti, jos joku auttaa mua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitos! :-)

      bannerin voi laittaa ulkoasu kohasta! siellä on sellanen kohta johon sen voi ladata :D sori oon tosi huono selittää tälläsiä, toivottavasti saat sen paikalleen!

      Poista
    2. Jes nyt sain ainakin jonkinlaisen bannerin siihen, kiitti avusta! :D

      Poista
  9. nnyyh, kesä. mutta hyvän fiiliksen olit saanu videoon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oih kiitos kovin :----) vielä pari kuukautta!!!

      Poista
  10. Aiiiiivaaaaan ihanaaa! 😍 Hienoo sanni! 👏

    VastaaPoista