lauantai 14. helmikuuta 2015

Light House

_MG_8877-1 _MG_9015-2 minä _MG_8934-1

Oon pitkään jo tuijotellut tätä tekstikenttää, enkä oikeen tiiä mitä kertoa. Mulla ei itseasiassa oo mitään ihmeellistä kerrottavaa. Ehkei aina tarvii höpötellä. Kirjoittaminen ei muutenkaan ole se mun vahvin puoli, joten ehkä tänään jätetään se vain väliin ja katsellaan muutamaa hassua kuvaa minkä otin Christan kanssa ihanassa auringonpaisteessa!

Nyt ruoka huutaa mun nimeä, joten toivottelen teille vain hyvät ystävänpäivät! Nähään! :--)

24 kommenttia:

  1. ihania kuvia! postailisit niitä vähän useammin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :--) jep, mä yritän!! näin talvisin meinaa vaan olla niin vähän kuvattavaa, äh.. kyllä mä skarppaan nyt!

      Poista
  2. Näytän vikassa kuvassa HIUKAN jäätyneeltä Xd hahah sitä kyllä olinkin
    puspus<333

    VastaaPoista
  3. Your pictures with Christa are always great!

    VastaaPoista
  4. Upeeta upeeta!! Oranssi neule näyttää kivalta kontrastina talvee:)

    VastaaPoista
  5. NIIIN PALJON LUNTA!!!!!! ihanat murut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AIVAN LIIKAA LUNTA!!!!!! lähetän sitä sulle postissa nii ei tuu suomee liikaa ikävä

      Poista
  6. Haluisin tietää, et mistä se sun ruskee/keltane takki on mikä on näkyny joskus aiemmin täällä sun blogissa? Varmaan aika lailla syystakki, mut se on vaan niin ihana ja oon ettiny sen tyyppistä nii ajattelin kysästä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://farm9.staticflickr.com/8447/7866762240_fb51719ec3_z.jpg tätäkö tarkotat? :--) oon ostanut sen h&m:n lasten osastolta joskus syksyllä 2011 että se on aika vanha jo, etten tiedä löytyykö vastaavaa enää mistään :(

      Poista
  7. Aivan ihana blogi! Oot tosi taitava kuvaamaan ja uppouduin katsoon noita sun valokuvia varmaan tunniksi :-D
    En tiedä ootko ilmottanut missään tai lukeeko missään, mutta millä objektiiveilla kuvaat yleensä? :-) Ens kesänä kuvaan mahdollisesti rippikuvia, joten pieni vinkkaus olis tarpeen! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos, oma ihana kuulla! mä kuvaan yleensä sigman 50mm f/1.4 putkella mut nyt pari viikkoa sitten ostin itelleni canonin 24mm-105mm f/4 L, sekin on osottautunu hyväksi objektiiviks! :-)

      Poista
    2. kuvaatko raakakuvia? millä muokkaat?

      Poista
    3. juu kuvaan! photoshop cs6 :)

      Poista
  8. Aivan ihania kuvia! Millä kameralla kuvaat? Ite kanssa tykkään tosi paljon valokuvaamisesta ja olis tarvetta uudelle kameralle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :-) mä kuvaan canonin 5D mark 2

      Poista