lauantai 23. toukokuuta 2015

Share it

_MG_3466-1 _MG_3547-1 _MG_3464-1 _MG_3515-1 _MG_3555-1

Moikka! Mä tosiaan ostin alkukeväästä itselleni uuden objektiivin, Canonin 24mm-105mm f/4 L. Alkuun olin vähä hämmentynyt siitä, koska tähän asti oon kuvannut aina kiinteillä objektiivellä. Mutta nyt pienen testailun jälkeen oon ihan rakastunut siihen haha! Nää kuvat mm otin Christan kanssa tällä uudella putkella. Oon kyllä ihan tyytyväinen ja hääkuvauksia odotellessa, sillä sinnehän tuo vehe on varmasti vallan mainio!

Ainii, Christalla oli blogissaan kysymyspostaus johon lupasi vastata videolla ja sitten tapahtui jotain hassua, sillä jouduin itsekkin siihen videolle vahingossa mukaan. Jos kiinnostaa niin käykää kurkaamassa postaus tästä!

Nyt lähden unille, sillä huomenna aamulla suuntaan Helsinkiin! Heissan!

_MG_3579-1

6 kommenttia: