lauantai 6. kesäkuuta 2015

Clouds

_MG_0073-2
_MG_9994-1_MG_0118-1 _MG_9974-1 _MG_0091-1

Moikka! Nää kuvat otettiin Miisan kanssa viime maaliskuussa, joten siitä on vähän aikaa mutta ei se mitään. Mitäs tykkäätte?

Kesäkuu on ja tulee olemaan mulla kiireinen! Viime viikon oon hengaillu saksalaisten kamujen kanssa täällä ja nyt ne on jo palannu kotiin. Nyt oon sitten vaan kameran kanssa hengaillu kovasti, sillä yo-kuvia on hurja määrä! Ja huomenna lähden häitä kuvaamaan, mukaisaa!

Ainii, tein muute itelleni nettisivut viimein! Käykää vilkasemassa sannihirvonen.com!
Ja toinen juttu minkä tein, niin on Instagram-tilin, joka on astetta virallisempi ku toi mun edellinen! Käyttäjänimi on @sannihirvonen ja sinne lisään kaikkia kameralla otettuja kuvia. Toki siis jatkan edelleen mun vanhan ei-niin-virallisen-instagrammin käyttöä!

Hyvät viikonloput! :--)

10 kommenttia:

  1. Moi! Ihan mielettömän hienoja kuvia sulla jokaisessa postauksessa, innolla odottelen jo yo-kuvia tänne blogiin! :) Muutamaa asiaa oon miettinyt, nimittäin millä ohjelmalla muokkailet sun kuvat ja käytätkö objektiivissa jotain suodatinta kun kuvaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi jee kiitos!! :--) mää muokkaan mun kuvat photoshop CS 6 ja ei mulla suodattimia ole :)

      Poista
  2. Looove this♥ That outfit tho♥♥

    VastaaPoista
  3. Du warst in Deutschland. Sprichst Du auch etwas deutsch?

    VastaaPoista
  4. Sul on tosi hienoja kuvia :) Rullailetko vielä paljon ja mikä on pisin matka, jonka olet rullannut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :--) kyllä mä rullaan edelleen ja en oikee osaa sanoo et mikä on pisin kun rullaan aina vähä millon missäki XD

      Poista
  5. upeita kuvia! millä/miten lisäät kuvat blogiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :--) lisään nää flickrin kautta :)

      Poista