sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Random photos from this summer

_MG_6383-1 _MG_6542-1 Untitled _MG_0680-1 _MG_3313-2 _MG_9755-1 _MG_9745-1 _MG_9671-1 _MG_3301-1 _MG_3272-1 _MG_9771-1 _MG_5408-1

Heippa! Tässä olisi muutama randomkuva tältä kesältä. Hassua kuinka aika menee nopeesti. Tai musta tuntuu että elän vieläkin ihan kevättä vaikka on jo heinäkuun puoliväli. Ja vaikka tänä kesänä ei oo hirveän lämmin ollut, niin mulla on ollut hurjan hauska kesä säästä huolimatta. Oon tehny jo vaikka mitä. Oon ollut mm. mökillä, Provinssissa, Tallinnassa, rannalla, jätskillä, grillaamassa. Rullannut oon tänä kesänä enemmän kuin paljon. Tähän mennessä oon kuvannut jo kolmet häät ja vielä toiset kolmet on tulossa. Ja ainiin, ja otin viimein kompassi-tatuoinnin, mitä pitkään oon jo miettinyt.

Oon siis tehnyt jo vaikka mitä tänä kesänä. Ja mikä parasta; ei tää kesä vielä oo loppumassa. Ja eiköhän ne lämpöset kelikin vielä tule takaisin. Nauttikaa tästä kesästä siis kamut :--)

_MG_5617-1 _MG_5627-1

ps. Sain Caseappilta.fi yhteistyöllä kännykän kuoret, jotka oon saannu ite suunnitella! Tuo kuva kuoressa on mun kaverin Nonan ottama kuva, ja hitsit ku oon tyytyväinen tuohon :)

Jos tekin haluutte tilata omatekemät kuoret niin laittakaa alennuskoodi-kohtaan SANNI20 niin saatte -20% :)

11 kommenttia:

  1. Vou! Ihania kuvia taas niinkuin yleensäkkin! Mitä objektiivia olet käyttänyt noissa parissa ekassa kuvassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) oon käyttäny joko sigman 50mm f/1.4 tai canonin 24-105mm f/4 :)

      Poista
  2. Vou! Ihania kuvia taas niinkuin yleensäkkin! Mitä objektiivia olet käyttänyt noissa parissa ekassa kuvassa?

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia jälleen kerran!:) Harmi kun tuolta kyseiseltä sivustolta ei voi tilata omaan Sonyyn kuoria, näyttävät tosi kivoilta noi sun oma tekemät!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitooos :--) ai ei! no voi höh, ompas typerää :(

      Poista
  4. Ihan kivoja kuvia, mut ihmetyttää vaan, että miksi haistelet tukkaas viidennessä kuvassa? Tai siltä se näyttää:D miks ihmeessä tytöt tekee niin? Tää on nyt varmaan joku #vaintyttöjutut mitä pojat ei voi ymmärtää. Sori kauheesti jos kuulostin tökeröltä, tarkotus ei ollut ja kuvissa ei oo mitään vikaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha ei oo mitää käsitystä tuosta hiustenhaistelu jutusta :D

      Poista