torstai 9. heinäkuuta 2015

Wise words

_MG_7879-1 _MG_8027-1 _MG_7923-1 _MG_7989-2 _MG_7936-1 _MG_7886-2 _MG_8035-1

Käytiin Miisan kanssa pienellä seikkailulla viime maanantaina. Etsittiin pitemmän aikaa reittiä Pönttövuoren tunnelille. Ja kun löydettiin tämä pelottava hylätty junatunneli, huomattiin sen olevan liian pelottava ja epäkuvauksellinen joten paettiin paikalta jonnekkin mukavempaan ympäristöön mm. kukkien keskelle. Haha, nössöt.

Ainiin! Ne jotka mua instagrammissa seuraavat, niin saattoivat jo bongata sieltä erään asian. Nimittäin mun tulevan syksyn suunnitelmat. Eli siis 18.9 mulla on lähdössä lento Muncheniin ja Suomeen tuunkin takasin vasta jouluksi. Eli reilun kolmen kuukauden reissu tiedossa. Jihuu, en malta oottaa!

4 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! Kuvissa oleva tunnelma on jotain niin siistiä <3 Oot varmaan vastannut tosi usein mutta pakko kysyä mitä objektiiveja käytät näissä kuvissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) mä kuvaan eniten sigman 50mm f/1.4

      Poista
  2. Vau sun reissusta tulee varmasti upea! Minne kaikkialle meinasit mennä, vai pysytkö vaan Saksassa? Ja ihan reppureissaamaanko oot menossa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jihuu :----) pääsääntösesti tuun olemaan saksassa ja pyrin ettimään sieltä töitä. saan asuu siellä mun kaverin luonna nii ei tarvii niin reppureissatakkaan! mut toivon silti että saan sielläkin tehdä reissuja, ja varmasti teenkin mm. itävaltaan hehe :--)

      Poista