sunnuntai 23. elokuuta 2015

In the middle of nowhere

_MG_5830-1 _MG_5825-1 _MG_5500-1 _MG_5791-1 _MG_5400-1 _MG_5438-1 _MG_6384-1 _MG_6293-1 _MG_6322-1 _MG_5445-1 _MG_5484-1 _MG_5844-1 _MG_5470-1 _MG_6523-1 _MG_5393-1 _MG_5463-1 _MG_6431-1

Tälläinen pieni takaisin heitto viime touko-kesäkuuhun kun mun Saksalaiset kamut Nona ja Simon oli täällä!

Hitsi en malta oottaa, enään 25 päivää mun lähtöön ja pääsen noitten ihanien saksaihmisten luokse viettämään mun koko syksyn. Multa kysystään usein että miksi meen sinne, tai että osaanko hyvin sitten saksaa kun kerran tuonne olen noin pitkäksi aikaa menossa. Vastaus on en. En oo opiskellu päivääkään saksaa ja osaan hädintuskin sanoa päivää ja kiitos haha! Syy miksi menen tuonne on vain se että tällä hetkellä en ole mistään riippuvainen mun elämässä. Ei koulua, ei töitä eikä asuntoa. Joten miksikäs ei! Ja se että mitä tuun tuolla sitten tekemään niin en tiedä vielä. Toivottavasti töitä mutta jos en niitä mistään saa niin sitten vain reissaan ympäriinsä ja kattelen maisemia hehe. Että sellanen syksy tulossa!

Palaillaan! :-)

6 kommenttia:

  1. ihan mahtavat kuvat ! :--) sun syksyn suunnitelmat kuulostaa tosi hyviltä, mullaki jenkkeihin lähön kanssa syy siihen lähtöön on vähän sama että miksikäs ei ? ollaan nuoria ja "vapaita" niin silloin kuuluu mennäkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniiin nimennomaa! ku mistään ei oo riippuvainen niin miksei koska voi olla että myöhemmin ei tällästä tilaisuutta saa :--) mahtavaa reissuu sulle!

      Poista
  2. Onpas kyllä ihastuttavia kuvia! Ja ihanaa syksyä sulle sinne<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos kiitos :--) minä pidän ihanan syksyn, pidä sinäkin!

      Poista
  3. Tuli mieleen tällänen tähän liittymätön juttu, et onko sulla snapchattia mitä vois seurata?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla snapchat juu mutta en tiiä haluunko sitä julkiseks XD mun pitää vielä vähä miettii ja jos päätän laittaa sen julkiseks nii ilmotan siitä sitte :--)

      Poista