tiistai 4. elokuuta 2015

Is this the low or is this the high

_MG_6388-1 _MG_6405-1 _MG_6204-1 _MG_6212-1 Simo _MG_6129-1 _MG_6441-1 _MG_6454-1

Moro! Meikä on selvinny rallihuumasta, viiden päivän työputkesta. Olin tosiaan volkswagenin promoottorina. Ainakin itelleni sanasta "promoottori" tulee vain mieleen tytöt auton konepellillä pelkät bikinit päällä. Mutta siis juu, en ollut sellainen promoottori.
Mun homma oli auttaa pitämään volkkarin kojua pystyssä, jakaa ihmisille redbulleja ja nallekarkkeja. Tehdä lapsille feikkitatskoja ja muuten vaan edustaa volkkaria farkut jalassa ja takki päällä. Oli kyllä superkiva duuni 12 tunnin työpäivistä huolimatta!

Mutta se siitä ralleista. Tässä olis kuvia muutaman viikon takaa kun kävin rullaamassa mun veljen kanssa Jyväsjärven ympäri.

Ootteko nauttinu kesästä? Mä oon.

_MG_6271-2

6 kommenttia:

  1. Ihan hetkeks jäädyin promoottorin kohdalla ku eka oletus tosiaan oli bikinit ja auton konepelti... Hämmennykseni oli suuri. Sit luin eteenpäin ja NAUROIN :'D Voi kultamuruseni, hetkeks hämmennyin niin paljon! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahha :DDD joo ei hätää, ei musta olis ihan siihen hommaan

      Poista
  2. Viimenen kuva on ihana! :) Jyväsjärvi oli kyllä kaunis ja Jyväskylä muutenki näytti ihanalta kaupungilta kevään pääsykoereissulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :--) joo onhan tää aika makee mesta!!

      Poista
  3. This is the boyfriend jeans without the boyfriend. So it's pretty high. FINALLY JIHUUU

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA yess only better without boyfriend ;)

      Poista