perjantai 18. syyskuuta 2015

Last saturday

PIC_0022-1 PIC_0026-1 PIC_0025-1 PIC_0023-1 PIC_0021-1 PIC_0016-1 PIC_0004-1 PIC_0014-1 PIC_0010-1 PIC_0018-1 PIC_0012-1 PIC_0006-1

Viime lauantai oli huippu! Pidin mun kavereille pienet juhlat ennen kun karkaan maasta. Eli niin sanotut läksiäiset. Mulla oli siellä kertakäyttökamera ja nää kuvat on sillä otettu, aika kivoja eikö? Kiitos vielä mun mahtaville kamuille jotka olitte paikalla, ootte ihania!

Mulla on ollut superhauska kesä, jonka tuun muistamaan kyllä aina. Nyt lähden kohti Helsinki-Vantaata ja sieltä sitten Saksaan. Toivotaan että saan myös superhauskan syksyn, jonka tulisin myös muistamaan aina. Kyllä mä uskon että saan. 

Ens kerralla kirjottelenkin sitten sieltä. Nähdään!

9 kommenttia:

  1. Näissä filmikuvissa on kyllä niin huippu tunnelma ja mahtavaa matkaa sulle!

    VastaaPoista
  2. Ei vitsit,ihanan tunnelmallisia kuvia!

    VastaaPoista
  3. Eikää just kivoja kuvia taas ! hannes edustaa varsinkin ekassa ja vikassa XDD

    VastaaPoista
  4. HAHAHAH en kestä itteeni näissä xD mut mainioita kuvia kyl :D

    VastaaPoista
  5. Emmmäää kestä sanni miten kivoja kuvia! Ihan sairaan kiva ja semmone lämpöne fiilis tulee näistä haha :-D Ja mahtavaa reissuu! :-) Oottelen jo innolla kaikkii hienoi kuvii saksan maisemista!

    VastaaPoista
  6. ihan sairaan siistejä kuvia!

    VastaaPoista
  7. ihania kuvia <333 oisimpa ollut paikalla ihanaa matkaa sanni

    VastaaPoista