tiistai 6. lokakuuta 2015

Flow 2015

PIC_0064-1 PIC_0063-1 PIC_0066-1 PIC_0067-1 PIC_0068-1 PIC_0070-2 PIC_0065-1 PIC_0062-1 PIC_0059-1 PIC_0058-1 PIC_0056-1 PIC_0054-1 PIC_0055-1

Kuten mainitsinkin jo, niin oon varastoinut hirveän kasan postauksia Suomesta. Tässä olisi yksi niistä, eli filmikuvia Flowsta! En oo koskaan aikaisemmin ollut Flowssa ja tänäkin vuonna olin vain sunnuntain, mutta rakastuin tohon festariin kyllä suunnattomasti! Ensi vuonna ehdottomasti uusiksi haha! Hitto tästäkin on jo kohta 2 kuukautta. Huh, meneepäs aika nopeesti. 

Mikä on teijän lempparifestari missä ootte ollu?

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Oma lempparifestari ikinä on Ruisrock (no enpä paljo oo muualla käynyt..), mut Flow on kyl kans ihan must listatalla, ehkä sit ens vuonna !
    ps. Olipa hauska spottaa vanhoja koulukavereita näistä kuvista, maailma on niin pieni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo suosittelen ehottomasti ens vuonna käymään :D ruissi on kyllä ihana kans! ja oi haha jep maailma on pieni ja kaikki tuntee kaikki :---D

      Poista
  2. Niiiin kivoja ja tunnelmallisia kuvia taas!

    VastaaPoista
  3. Your photos bring nostalgia to my daydreams.

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia taas kerran :---) Millä filmikameralla kuvaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! Konica c35 EF on tää mun vakkari :-)

      Poista
  5. Mitä filmiä näis on käytetty? Tuskailen tässä että mikä olis parasta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon käyttäny agfaphoto vista plus 400 !! mä oon vähän laiska enkä oo perehtyny noihin filmeihin niin hirveästi niin oon ostanu aina tota kun on suht halpaa, hyvää ja sitä saa melkein mistä vaan :)

      Poista